Rezultatele cautarii dupa : "18"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Criză profundă de încredere socială: 3 din 4 romani cred că cei care reușesc în România nu sunt neapărat cei mai capabili, ci cei care au relații și conexiuni
Marti, 15 Iulie 2025
 Remus Stefureac, Director, INSCOP Research: ,,Percepția dominantă asupra meritocrației este profund erodată, peste 74% dintre respondenți considerand că succesul in Romania este determinat mai degrabă de relații și conexiuni decat de competențe reale.”
Patru premii internaționale la Davos și IPRA Awards pentru ZBOR, spațiu de explorat susținut de BCR
Marti, 15 Iulie 2025
 La doar 9 luni de la lansare, ZBOR, cel mai extins ecosistem dedicat tinerilor din Romania, dezvoltat și susținut de Banca Comercială Romană (BCR) a caștigat patru premii internaționale la Davos Communications Awards și IPRA Golden World Awards,
HaHaHa Production și Gașca Zurli semnează un parteneriat istoric în creație, producție și distribuție muzicală, dar si dezvoltarea de conținut online
Luni, 14 Iulie 2025
 Mirela Retegan, Maya, Gașca Zurli și HaHaHa Production vor colabora in creație, producție și distribuție muzicală, in dezvoltarea de conținut online și in implinirea celor mai frumoase vise pentru copii, părinți și educatori 
Publicitatea lucrează: 1 din 2 români au făcut achiziții în ultima lună, impulsionați de reclame. Reveal Marketing Research.
Luni, 14 Iulie 2025
 „Comportamentul consumatorilor din Romania arată o maturizare clară: nu mai este vorba doar despre vizibilitate, ci despre relevanță, incredere și experiență. Reclamele eficiente sunt cele care reușesc să combine atractivitatea vizuală cu un mesaj convingător și o ofertă credibilă. Brandurile...
HELL NEW GEN, noua generație de băuturi funcționale de la HELL, disponibile în patru variante de arome răcoritoare
Luni, 14 Iulie 2025
 Noile băuturi funcționale, disponibile in variantele  Classic, Black Cherry, Green Apple și Pink Guava, vor ajunge pe rafturile magazinelor in luna iulie 2025. 
44% dintre români preferă să planifice vacanțele pe cont propriu, rezervând direct transportul și cazarea
Vineri, 04 Iulie 2025
 Principalii factori care influențează alegerea modului de organizare a unei vacanțe sunt bugetul disponibil (72%), destinația și durata vacanței (51%) și nivelul de confort dorit (44%).
7 din 10 români, cu vârste între 18 și 65 de ani, participă cel puțin o dată pe an la un festival din România
Joi, 03 Iulie 2025
 Potrivit celui mai recent studiu Raiffeisen Bank, din seria de cercetări Despre Bani 1:1, participanții la festivaluri preferă plățile digitale, iar bugetul de cheltuieli pentru 32% dintre ei variază intre 300 și 500 de lei  
3 din 4 români sunt de părere că situația economică a României s-a înrăutățit comparativ cu acum un an.
Miercuri, 02 Iulie 2025
Remus Ștefureac – director INSCOP Research:,,Grupurile socio-demografice cu venituri mai reduse sau din mediul rural sunt semnificativ mai pesimiste, semnaland o adancire a inegalităților și o percepție că beneficiile creșterii economice nu sunt distribuite echitabil in societatea...
Românii vor ca produsele sustenabile să le aducă beneficii clare și imediate, asupra sănătății (80%) și eficiența în satisfacerea nevoilor (78%).
Joi, 26 Iunie 2025
 Sustenabilitatea este tradusă in termeni de utilizare responsabilă a resurselor (29%) și reciclare (24%), potrivit unui studiu Reveal Marketing Research care a realizat in colaborare cu Kaufland Romania și PRO TV cea de-a patra ediție anuală a Barometrului Național despre percepțiile și comportamentele...
 3 din 4 români care cumpără online sunt influențați de social media. Studiu United Media Services
Miercuri, 25 Iunie 2025
1 din 2  respondenti au făcut o achiziție online in ultima săptămana, potrivit studiului United Media Services „Online Shopping Habits 2025”, care oferă o radiografie detaliată a consumatorului conectat: un consumator care caută autonomie in procesul...
70% dintre români consideră că berea face parte din experiența fotbalului. Reveal Marketing Research
Joi, 19 Iunie 2025
 In opinia respondenților la cercetarea initiata la solicitarea Centrului de Studii despre Bere impreuna cu Reveal Marketing Research, berea incurajează interacțiunea și buna dispoziție, fie că este vorba de partide internaționale de fotbal sau de confruntări locale urmărite in compania prietenilor.
1 din 2 români nu știu ce s-a întâmplat la evenimentele din 13-15 iunie 1990
Luni, 16 Iunie 2025
 Potrivit cercetarii Inscop Research, 54.1% dintre respondenți spun că știu ce s-a intamplat la evenimentele din 13-15 iunie 1990, in timp ce 45.7% răspund negativ. 0.2% nu răspund.
Peste 8 din 10 români se așteaptă ca România să se confrunte în următoarele luni cu probleme economice. INSCOP Research.
Vineri, 13 Iunie 2025
 Remus Ștefureac – director INSCOP Research: ”Marea majoritate a populației (peste 85%) se așteaptă ca Romania să se confrunte cu probleme economice in următoarele luni. 
 Practicanții de caiac, canoe, SUP, barca dragon și rafting, sportivi de performanță sau amatori, sunt așteptați la o nouă ediție Cupa Titan
Miercuri, 11 Iunie 2025
 Kayak Champions anunță o noua ediție a Cupei Titan la caiac-canoe, care va avea loc pe data de 12 iulie, pe lacul Titan din parcul Alexandru Ioan Cuza, București.
Sudul Capitalei: De la zonă ignorată la pol de dezvoltare urbană și redefinirea percepției publice
Miercuri, 11 Iunie 2025
 Principalele avantaje asociate locuirii in sudul Capitalei sunt prețurile mai accesibile (60%), accesul rapid pentru ieșirea din oraș (32%) și dezvoltările rezidențiale moderne (29%).
50.4% dintre români cred că alegerile prezidențiale din 2025 au fost organizate mai degrabă corect, iar 45.7% că au fost organizate mai degrabă incorect
Vineri, 06 Iunie 2025
 Remus Stefureac, Director, INSCOP Research: ,,Contrastul intre păreri este puternic intre votanții cu studii superioare (75% cred că alegerile au fost organizate mai degrabă corect și votanții cu studii primare (75% cred că alegerile au fost organizate mai degrabă incorect), dar și intre locuitorii din...
Aproape jumătate dintre români aruncă mâncare gătită. Up România în parteneriat cu Reveal Marketing Research
Marti, 03 Iunie 2025
Mancarea gătită rămane principalul tip de aliment care ajunge la coșul de gunoi (46%), urmată de paine și produse de panificație (39%), fructe (28%) și legume (27%).  
D-Tech Forum 2025, BNR: Parteneriat public-privat pentru digitalizarea României
Vineri, 30 Mai 2025
 Transformarea digitală și noile tehnologii, apărarea cibernetică și securitatea mediului virtual sunt marile priorități strategice ale Romaniei in contextul dezvoltării ca societate informațională, a spus Victor Negrescu, Vicepreședintele Parlamentului European, in deschiderea primei ediții a D-Tech...
1 din 3 români nu au redirecționat niciodată cei 3,5% din impozitul pe venit. Reveal Marketing Research.
Luni, 26 Mai 2025
 Cei mai mulți dintre romani aleg să completeze Formularul 230 online (43%) sau să il depună in format fizic la sediul ONG-ului/ bisericii alese (39%).
Campania “Puterea Adolescenței” își propune să contribuie la o mai bună funcționare a relației părinte-copil
Luni, 12 Mai 2025
Lansata de Originals și Cosmina Grigore, Fondator si Coach, Originals, campania demareaza la ParkLake Shopping Center din Bucuresti, care va gazdui in perioada 12-18 mai 2025 o expoziție dedicată comunicarii parinte-copil. 
1 2 3 4 5 »