Conducere locală noua la IPG Mediabrands: Mihai Trandafir, CEO, IPG Mediabrands România. Victor Croitoru, Managing Director, UM România.
Miercuri, 06 August 2025

 

 

Mihai Trandafir, CEO, IPG Mediabrands Romania


Din noua sa poziție, Mihai Trandafir va superviza dezvoltarea brandurilor rețelei IPG Mediabrands in Romania – UM, Initiative și Kinesso

AdPlayers. info

Echipa IPG Mediabrands are o noua conducere locală. Mihai Trandafir preia funcția de CEO IPG Mediabrands Romania, in timp ce Victor Croitoru va deveni noul Managing Director al UM Romania.

Din noua sa poziție, Mihai Trandafir va superviza dezvoltarea brandurilor rețelei IPG Mediabrands in Romania – UM, Initiative și Kinesso. Noul CEO  IPG Mediabrands Romania va avea in vedere optimizarea operațiunilor, creșterea sinergiilor intre agenții și identificarea de noi oportunități de piață pentru a contribui la dezvoltarea business-ului clienților. Mihai Trandafir va raporta direct către Monika Bronowska, CEO, IPG Mediabrands, CEE.

Cu o experiență de peste 26 de ani in cadrul UM, din care mai bine de 20 ca Managing Director, Mihai Trandafir aduce in noul rol o viziune strategică solidă și o ințelegere profundă a pieței. Sub conducerea sa, UM Romania a devenit una dintre cele mai apreciate agenții de media locale, cu un portofoliu consistent de clienți și numeroase premii de prestigiu: „Media Agency of the Year” la Festival of Media Global (2016), Eurobest (2015), Golden Drum (2023 & 2024), alaturi de 34 de trofee Cannes Lions, Global Grand Effie și alte peste 80 de premii Effie.

„Dorim să facem disponibile clienților noștri din Romania, in mod sistematic, rezultatele transformării accelerate pe care o vedem la nivel global in IPG Mediabrands. De la soluții de marketing și tehnologie de ultima generație, la procese de lucru avansate, cu integrare responsabilă de AI. Agențiile de publicitate nu au fost niciodată mai dinamice, și mă bucur să reprezentăm niște branduri atat de ambițioase.” a subliniat Mihai Trandafir, noul CEO, IPG MediaBrands. 

Victor Croitoru, noul Managing Director al UM Romania, a ocupat anterior poziția de Strategy & New Business Director. Cu o activitate de peste 20 de ani in cadrul UM, Victor a contribuit activ la dezvoltarea agenției, ocupand inclusiv rolul de Regional Strategy and New Business Director pentru IPG Mediabrands CEE. In noul rol, va continua să colaboreze cu echipa regională CEE pe proiecte de dezvoltare strategică și inițiative de business.



„Ne aflăm in plină transformare a modului in care brandurile se conectează cu noile generații, iar Inteligență Artificială este catalizatorul acestui proces, și face parte integrantă din ecosistemul de comunicare al brandurilor. Noile capabilități ale rețelei UM ne fac increzători in misiunea noastră de a demonstra clienților noștri că suntem gata să integrăm toate instrumentele de analiză și pe cele creative in proiecte noi, provocatoare, bazate pe insight-uri actuale și reale de consumatori. Sunt bucuros că din noua poziție pot să aduc o perspectivă mai largă in piață locală, ințelegand deja oportunitățile din regiune, prin activarea mai multor resurse și talente interne.” a adaugat
Victor Croitoru, noul Managing Director, UM Romania. 

„Aceste numiri marchează inceputul unui nou capitol pentru IPG Mediabrands in Romania. Ne bazăm pe vasta experiență și leadershipul dovedit al lui Mihai și Victor pentru a duce organizația la următorul nivel”, a spus Monika Bronowska, CEO IPG Mediabrands CEE.

 „Expertiza lor, rezultatele deja demonstrate și viziunea strategică sunt esențiale pentru consolidarea poziției noastre pe piață, atat la nivel local, cat și regional.”

IPG Mediabrands este divizia de media și soluții de marketing a Interpublic Group (NYSE: IPG), gestionand peste 47 de miliarde de dolari in investiții media la nivel global. 

Cu o rețea formată din agențiile UM, Initiative, Mediahub și unități specializate precum MAGNA, KINESSO și Mediabrands Content Studio, IPG Mediabrands oferă soluții integrate pentru unele dintre cele mai importante branduri din lume. Compania are peste 18.000 de angajați in peste 130 de țări.

UM Romania are misiunea de a-și susține clienții să iși atingă potențialul de creștere maxim prin abordarea modelelor de creștere/patterns, și prin eliminarea gandirii duale, de tip alb-negru, și să imbrățișeze in comunicare nuanțe de gandire in deciziile de marketing. 

In portofoliul agentiei se număra clienți locali precum Kaufland, KFC,  Dedeman, Betano, Fiterman Pharma, Kandia-Dulce, si clienții globali, ca Dyson, Mattel, General Mills, Emirates, Levi Strauss & Co, Mattel. 

Detalii despre reteaua globala UM, pe site-ul global https://www.umww.com/   și pagina locală UM Romania. 

Mai mult in Business, Management, 


PUBLICITATE: