Rezultatele cautarii dupa : "nominalizata"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 »
Companie care a atras atentia Bursei de Valori de la Londra, ELBI Electric & Lighting a ales Zaga Brand.
Luni, 18 Decembrie 2017
 Nominalizata in 2017 in raportul Bursei de Valori Londoneze drept una dintre cele zece companii romanesti care pot inspira Europa, compania ELBI a ales Zaga Brand ca partener de PR pentru comunicarea corporate si a brandurilor proprii: Novelite, Total Green, Erste Lighting, Solentis, Ittus si Inlet.
Alo ... Internetics? Webstyler este nominalizata cu Basescu la Golden Drum Interactive
Vineri, 05 Octombrie 2007
Webstyler este nominalizata la Golden Drum Interactive, cu ring tone-ul Alo 322? Vreau presedintele inapoi!
Euro Effie nominalizeaza in finala
Vineri, 13 Iulie 2007
"Daca nu ma insel, este campania cu cea mai mare anvergura regionala dezvoltata de vreo entitate din Romania", a  afirmat pentru AdPlayers.ro Razvan Matasel, Deputy Managing Director si Head of Planning la Leo Burnett Romania
Leo Burnett si Starcom premiate la Eurobest 2007
Vineri, 30 Noiembrie 2007
Starcom a luat un Silver la Media, iar Leo Burnett a castigat un Bronz la Radio si unul la Outdoor. Surprinzator sau nu, desi nominalizata, agentia anului la Golden Drum – McCann Erickson, nu a luat niciun premiu la Eurobest 2007
Naumovici a prezis in AdPlayers si Leul castigat de GMP
Joi, 21 Iunie 2007
Dupa ce a prezis Leul pentru Starcom de la Media Lions, executivului Leo Burnet i s-a adeverit a doua predictie in AdPlayers, pentru Leul GMP, cu doua zile inaintea anuntarii castigatorilor la Press Lions: "Cele mai mari sanse (la premiu n.r.) le dau Mandrei de la GMP si pentru 1 din 8 femei de la Starcom, unde evident faptul ca a fost nominalizata in 2 categorii la Media Lions arata ca...
Naumovici a intuit in AdPlayers Leul Starcom Romania
Miercuri, 20 Iunie 2007
"Cele mai mari sanse (la premiu n.r.) le dau Mandrei de la GMP si pentru 1 din 8 femei de la Starcom, unde evident faptul ca a fost nominalizata in 2 categorii la Media Lions arata ca juriului i-a placut. Si ar fi frumos ca, dupa tot efortul Starcom, primul Leu la Cannes sa il ia o agentie de media din Romania”, declara executivul grupului Leo Burnet cu o zi inaintea anuntarii...
Leo Burnett este prima nominalizata din RO pe Creative Planning
Luni, 06 August 2007
Prima nominalizata din Romania la APG Creative Planning Awards, Leo Burnett&Target a reusit sa ramana in grupul elor 23 de nominalizati dupa ce a concurat cu 124 de lucrari potrivit Elenei Ionita, Strategic Planner al agentiei de publicitate
Vezi cu ce-a luat McCann primul Leu in 2014. Publicis Romania, a doua agentie nominalizata
Marti, 17 Iunie 2014
 Grupul McCann si Kandia Dulce au luat cu ROM primul Leu de Bronz pentru Romania. Avem si a doua agentie nominalizata. Publicis Romania

Graffiti BBDO produce Logan Break
Luni, 23 Octombrie 2006
BBDO a fost agentia nominalizata sa dezvolte campania de lansare Dacia Logan MCV, Break-ul modelului Logan, dupa ce proiectul a facut obiectul unui pitch international, productia fiind coordonata de Graffiti BBDO care a colaborat cu casa de productie franceza Sequencis
Cea mai buna lansare PR a anului 2009 din Europa
Luni, 14 Decembrie 2009

Cea mai buna lansare PR a anului 2009 din Europa a fost considerata campania Lipton Raspberry, creata de GMP PR pentru Pepsi Lipton International

Felix Tataru a fost ales Vicepresedinte IAA Worldwide
Marti, 08 Aprilie 2008

Stirea vine inca din prima zi a Congresului International Advertising Associaton dedicata educatiei, context in care proiectul Scoala IAA de la Bucuresti a fost prezentat ca “Best Practice”

 

Spotlight pe lista scurta la Care Awards 2009 organizata de  EACA
Marti, 07 Aprilie 2009
 Agentia a intrat in finala la categoria Local and Regional Authorities cu campania “Sa pastram Apele Curate” dezvoltata pentru Administratia Nationala “Apele...
Statiunea Mamaia si Orasul Constanta, nominalizate la Destinatia Anului
Luni, 22 Aprilie 2024
 Competitia isi propune sa identifice si sa premieze cele mai atractive si inovative destinatii turistice din Romania, contribuind astfel la promovarea patrimoniului cultural si natural al tarii.
Cannes Lions 2007: Starcom dubla finalista la Media Lions, GMP si Leo Burnett finaliste la Press Lions
Luni, 18 Iunie 2007
Starcom a intrat in finala Media Lions cu o dubla nominalizare la Campania Impotriva Cancerului la San (1 din 8 Femei) pentru Avon Cosmetics, iar la Press Lions au intrat in finala GMP cu Mandra (Carpalat) si Leo Burnett cu Money Transfer (Sweden) pentru Western Union
Romtelecom ramane la Grey
Miercuri, 19 Aprilie 2006
Operatorul de comunicatii a decis continuarea colaborarii cu agentia de publicitate Grey Worldwide Romania, inceputa in mai 2004
Start in competitia celor mai tari afaceri HORECA: Premiile Food & Bar
Joi, 18 Septembrie 2014
 Cele mai bune afaceri din Horeca vor fi premiate in 14 sectiuni de concurs: restaurante, companii de catering si de delivery, pub-uri si baruri, cluburi, cafenele si ceainarii, patiserii, cofetarii, brutarii, precum si unitati cu servire rapida (QSR).
 
Graffiti BBDO a pus ochii pe locul 2 la Ad’Or 2006
Vineri, 03 Iunie 2005
La o saptamana de la premierea Ad’Or 2005 agentia este multumita ca a pastrat podiumul si ca s-a clasat in topul primelor trei agentii de publicitate
McCann Erickson, premiata la Cresta Awards
Luni, 29 Octombrie 2007
„Avem 24 de lucrari inregistrate din Romania in acest an”, a declarat in exclusivitate pentru AdPlayers, despre inscrierile din Romania la Cresta Awards, Nancy Ross – Presedinte Creative Standards International, organizatorul festivalului de publicitate care, anunta cele 71 de trofee ce provin din 21 de tari, intr-un show pe website-ul  Cresta Awards...
Starcom aduce primul Cannes Lion in Romania
Miercuri, 20 Iunie 2007
Starcom Romania a castigat un Silver Lion in cadrul festivalului Cannes Lions pentru campania 1 din 8 femei – Avon Breast Crusade
2 Silver pentru 40% din business-ul The Practice
Joi, 07 Octombrie 2010
 Premiata de Romanian PR Award, Comunicarea corporatista alaturi de gestiunea de criza si comunicarea interna reprezinta 40% din business-ul agentiei de PR care a inregistrat in 2009 o cifra de afaceri de 1,12 Milioane EUR


1 2 3 4 »