Graffiti BBDO produce Logan Break
Luni, 23 Octombrie 2006

AdPlayers.ro Irina toma, irina.toma@adplayers.ro )

Graffiti BBDO produce Logan BreakGraffiti BBDO deruleaza campania de lansare a  modelului Dacia Logan MCV (Multi Convivial Vehicle), anunta reprezentantii agentiei.

BBDO a fost agentia nominalizata sa dezvolte proiectul, dupa ce, potrivit agentiei, fiind un proiect international de anvergura, campania de lansare Dacia Logan MCV a facut obiectul unui pitch international (licitatii n.r.).

Productia a fost coordonata de Graffiti BBDO care a colaborat cu casa de productie franceza Sequencis.

Campania media

Graffiti BBDO produce Logan BreakIntitulata “Mai mult spatiu, mai multe posibilitati”, aceasta se difuzeaza începând din 14 octombrie pe principalele posturi TV nationale, fiind declinata si pentru segmentele presa scrisa, outdoor, internet si radio. Spotul este difuzat pe posturile ProTV, Antena 1, TVR1, Prima TV, Realitatea TV, Discovery, Tv Sport, National Geographic, National TV, TVR2, Antena 3, AXN.

Mesajul campaniei este acela ca Logan MCV nu este doar un nou model Dacia Logan, ci o noua categorie de autovehicule, spun creativii agentiei.

Graffiti BBDO produce Logan Break„Daca pâna acum vorbeam despre masini de familie, pe de o parte si despre masini cu destinatie practica, pe de alta parte, Logan MCV reprezinta „calea de mijloc”, sustine Sorin Psatta (foto), Strategy & Research Director Graffiti BBDO.

Filmarea spotului s-a realizat în Maroc, la Casablanca si Ouarzazate – ultimul fiind foarte cunoscut pentru specilistii din industria cinematografica ca locul unde s-au turnat câteva secvente din seria noua Star Wars. Cascadoriile au fost facute de cei care au lucrat si pentru filmele Taxi (1,2,3) si Transporter 2.

Regia a fost semnata de Louis-Pascal Couvelaire (regizorul filmului Michel Vaillant), cu Michel Abramowicz ca DOP.

Potrivit Graffiti BBDO, noutatile care trebuiau comunicate prin campania de lansare Logan MCV erau atributele esentiale ale produsului: spatios si versatil. Mesajul-cheie pe care s-a construit brieful a fost „o masina exceptionala pentru oameni obisnuiti”.

Dificultatea, spune agentia, a constat în a exprima caracterul dual al modelului Logan MCV – acesta fiind, în egala masura, un autoturism de famile spatios si elegant, dar si ca un vehicul utilitar flexibil si versatil.

Graffiti BBDO produce Logan BreakIdeea

Autorii campaniei spun ca, pornind de la aceasta dualitate si adresându-se consumatorului familist, cu vârsta în jur de 35 de ani (care, dupa cum precizeaza agentia, munceste mult dar stie sa se bucure si de clipele petrecute cu cei dragi), dezvoltarea campaniei Logan MCV s-a realizat pe o directie emotionala – o poveste de familie construita în jurul relatiei tata-fiu.

Conform agentiei, conceptul creativ s-a bazat pe doua premise contrare: masina practica versus masina care satisface un James Bond. Solutia creativa aleasa, dupa cum sustin reprezentantii Graffiti BBDO, a fost de a se merge pe o pista falsa, pastrând stilul Logan, pentru ca în final sa se descopere un tata de familie care-i face un cadou extraordinar fiului sau.

Autorii

Din partea clientului, echipa care a contribuit la realizarea campaniei de lansare Logan MCV a fost formata, de la Automobile Dacia Groupe Renault, din Didier Vidalinc – Director de Marketing, Eduard Croitoru – Director de Publicitate si, de la Renault - Patrick Delarbre, Coordonare Publicitate Internationala Logan.

Graffiti BBDO a condus campania cu Bogdan Mirica – Creative Director, Cosmin Ezaru – Group Creative Director, Petru Teodorescu - Copywriter, Radu Zaharescu – Senior Art Director, Monica Garbur – AV Production Manager, Vitalie Brega – Photo Producer, Sorin Psatta – Strategy & Reserach Director, Simona Costea – Account Director si Daniela Ioan – Account Executive;

“Drumurile” media au fost în grija Media Direction, prin Virginia Lungu – Media Manager.


PUBLICITATE: