Naumovici a intuit in AdPlayers Leul Starcom Romania
Miercuri, 20 Iunie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Bogdan Naumovici, Chief Creative Officer al grupului Leo Burnett a intuit Leul Starcom cu o zi inaintea anuntarii castigatorilor la Media Lions. Declaratia a fost luata luni seara (18 iunie) si publicata ieri, pe 19 iunie in AdPlayers, intr-un material referitor la lucrarile finaliste din Romania la Cannes Lions.

Naumovici (foto) incerca un “Cannes Predictions” pentru Romania in care spunea ca “Cele mai mari sanse ( pentru Premiu n.r.) le dau Mandrei de la GMP (la Press Lions n.r.)  si pentru 1 din 8 femei de la Starcom, unde evident faptul ca a fost nominalizata in 2 categorii la Media Lions arata ca juriului i-a placut. Si ar fi frumos ca, dupa tot efortul Starcom, primul Leu la Cannes sa il ia o agentie de media din Romania”.

Pana acum oficialul a intuit asadar Leul Starcom, la Media Lions. Agentia a luat un Silver Lion cu 1 din 8 Femei, pentru Avon. Castigatorii Press Lions vor fi anuntati asta seara, urmand sa vedem maine daca Naumovici a intuit si Mandra (Carpalat) de la GMP.

In aceleasi “Cannes Predictions” pentru Romania, in afara celor 4 lucrari finaliste cunoscute pana luni ( dubla nominalizare Starcom, 1 nominalizare Leo Burnett si 1 GMP), executivul de creatie mai estima ca vom mai putea vedea maxim 2 finaliste la sectiunea Film.

„Daca ma intrebi pe mine, cred ca MTV-ul lui McCann si un spot de la Next pentru “Salvati Copacii” au sanse reale sa ajunga in finala festivalului”, precizeaza oficialul de creatie. „Inclin sa cred, totusi, ca niciuna nu va trece de nominalizare”, adauga Naumovici, vorbind despre sansa de a lua un premiu.

Finalisti de la Film Lions ii vom sti vineri dimineata, 22 iunie.


PUBLICITATE: