Naumovici a prezis in AdPlayers si Leul castigat de GMP
Joi, 21 Iunie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Promoto al Cannes Prediction, eveniment in care Leo Burnett ii premiaza pe cei care prezic lucrarile care vor iesi castigatoare la Cannes, Bogdan Naumovici, Chief Creative Officer al grupului Leo Burnett da chiar el dovada de maestrie in a prezice nominalizari si premii pentru Romania la Cannes Lions.

Dupa ce a prezis si Leul Starcom cu o zi inaintea anuntarii castigatorilor la Media Lions, in aceeasi zi executivul de creatie al grupului Leo Burnett a intuit si Leul GMP. Declaratia a fost luata luni seara (18 iunie) si publicata pe 19 iunie in AdPlayers, intr-un material referitor la lucrarile finaliste din Romania la Cannes Lions.

Naumovici (foto) incerca un “Cannes Predictions” pentru Romania in care, spunea el, “Cele mai mari sanse ( pentru Premiu n.r.) le dau Mandrei de la GMP (la Press Lions n.r.)  si pentru 1 din 8 femei de la Starcom, unde evident faptul ca a fost nominalizata in 2 categorii la Media Lions arata ca juriului i-a placut”.

Pana acum oficialul a intuit asadar 100% premiile Romaniei la Cannes. Leul Starcom, la Media Lions, unde agentia de media avea sa castige un Silver Lion cu 1 din 8 Femei, pentru Avon si Leul GMP la Press Lions, sectiune in care agentia de publicitate a obtinuit un Bronze Lion pentru inscrierea Biletul de la Mandra (Carpalat).

In aceleasi “Cannes Predictions” pentru Romania, Naumovici mai estima in AdPlayers ca vom mai putea vedea maxim 2 finaliste la sectiunea Film. „Daca ma intrebi pe mine, cred ca MTV-ul lui McCann si un spot de la Next pentru “Salvati Copacii” au sanse reale sa ajunga in finala festivalului”, preciza luni seara oficialul de creatie. „Inclin sa cred, totusi, ca niciuna nu va trece de nominalizare”.

Daca Naumovici va avea dreptate vom vedea in cursul celor doua zile care au ramas pana la anuntarea finalistilor si castigatorilor la sectiunea Film Lion de la Cannes.


PUBLICITATE: