Rezultatele cautarii dupa : "lupu"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
Violet Advertising & Gamma Production au inregistrat, fiecare, afaceri de 800.000 EUR in 2010
Luni, 02 Mai 2011
Desi nu se pozitioneaza ca un grup, cele doua firme surori care ofera clientilor si pachete integrate de marketing si comunicare ii au ca...
500-600 Mii EUR creatie si media pentru vinurile Domeniile Tohani, la Violet
Marti, 26 Aprilie 2011
 Estimat de AdPlayers la 500.000 – 600.000 EUR contul de creatie, strategie si media al producatorului si distribuitorului de vinuri...
As You Like It. Expozitie de Grafica Digitala pe teme shakespeariene din 19 februarie la F64 din Bucuresti
Luni, 18 Februarie 2019
Expozitia este organizata de Liceul de Arte Plastice Nicolae Tonitza in cadrul Proiectului Cultural Contemporanii si Wacom
Ikea se apara de soare cu Ogilvy & Mather
Marti, 26 Iunie 2007
Ogilvy & Mather a dezvoltat recent o noua campanie de promovare a produselor aflate sub marca IKEA, campanie care se deruleaza in perioada 1 iunie – 31 iulie 2007
Wiesana s-a re-branduit un an
Miercuri, 07 Martie 2007
BrandTailors a finalizat īn luna februarie 2007 re-brandingul pentru Wiesana, proces de schimbare care a durat, potrivit companiei, mai mult de un an de zile, si care vine cu īndemnul "bucurati-va de gust!"
Revelionul Starurilor cu vedete si masti la Antena 1
Miercuri, 28 Decembrie 2016
 Prezentat pentru al 17-lea an consecutiv de Dan Negru, Programul de Revelion al Antenei 1 aduce sambata, 31...
'Ne-am ales ca partener de comunicare Ogilvy & Mather' Mihaela Muresan, Ikea
Vineri, 23 Martie 2007
"Ne-am ales ca partener de comunicare Ogilvy & Mather, pentru ca in procesul de selectie, deloc simplu, echipa Ogilvy a reusit sa demonstreze ca are competenta necesara pentru a sustine constructia brandului Ikea pe piata romaneasca", motiveaza alegerea agentiei de publicitate Mihaela Muresan - Marketing Manager la Ikea
MACRO lansare cu 500.000 EUR. Autoarea MIC.RO, Odyssey rebranduieste Minimax in MACRO.
Miercuri, 22 Iunie 2011
 Fost Minimax, aflat in prezent in plin proces de rebranding, potrivit agentiei, investitia financiara pentru deschiderea primului magazin MACRO a fost pana in acest moment de peste 500.000 euro.

141 si Mindshare relanseaza Pall Mall
Joi, 23 Martie 2006
Pall Mall are din luna februarie a acestui an o noua identitate vizuala, dezvoltata la nivel international de 141 Worldwide si transpusa intr-o campanie la nivel local de 141 si Mindshare
Concept Tempo Advertising inclus in Noaptea Devoratorilor de Publicitate
Joi, 14 Noiembrie 2013
 Pornind de la conceptul „Zombies”, dezvoltat de Tempo Advertising, spotul realizat de DaKino Diud pentru Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2013 a fost inclus de catre Jean-Marie Boursicot, creatorul evenimentului, in selectia internationala a editiei 2014.
Auto, 17
Autodesk face campanie anti-piraterie
Marti, 26 Septembrie 2006
Campania pentru cel mai mare producator mondial de software de proiectare pentru PC este  gestionata si dezvoltata de distribuitorul romān A&C International cu sprijinul shop-ului de creatie Wave Design
Zapp si Jurnalul National transmit live Ski Express 24 de ore din 24
Miercuri, 15 Februarie 2006
La doar un click de mouse, iubitorii sporturilor de iarna sa pot vedea live pe internet cum este vremea si cum se schiaza pe partiile de la  Mogosa, Parang, Harghita Bai, Poiana Brasov, Feleac, Vatra Dornei, Straja si Sinaia
Ardealul vrea crestere de 50%, dupa procesul de re-branding
Marti, 10 Octombrie 2006
BrandTailors a finalizat īn septembrie re-brandingul pentru pateul Ardealul, aflat īn portofoliul Orkla Foods Romania din luna aprilie a anului 2005, avānd ca obiectiv declarat cresterea cu aproximativ 50% a cotei de piata īn volume
Campania Maratonul Olteniei 2017, powered by CEZ Romania, a luat Certificat de Excelenta IN2 SABRE Awards si nominalizare SABRE Awards EMEA
Marti, 29 Mai 2018
 Campania de comunicare, conceputa de agentia Rogalski Damaschin Public Relations, s-a derulat in perioada mai - august 2017 si a mai fost recompensata cu un premiu in cadrul Romanian PR Award (Silver for Excellence, la categoria „Sport and Entertainment”), in noiembrie 2017. 
White Image accelereaza digitalizarea Frisomat, producator care a construit in Romania 980 de hale metalice, acoperind peste 1,2 milioane mp.
Joi, 15 Februarie 2024
 Andrei Georgescu, co-fondator White Image:,,Cu ajutorul solutiilor White Image, am implementat solutii personalizare de automatizare a comunicarii cu prospectii si agentii de vanzari in intreg procesul de vanzare, de cand apare o cerere de oferta pana la semnarea contractului”
Auto, 17
PAPI: 500.000 de Euro īn re-branding
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Procesul de re-branding finalizat de BrandTailors a durat un an si jumatate, iar īntrega actiune "a necesitat investitii de peste 500.000 de Euro, de la advertising, media, packaging, trade, pāna la matritele de produs", declara Alexandra Chirica, Director Marketing - Ciocolata Kandia-Excelent
Licitatia NOTINO a ales Confident Agency pentru comunicare corporate si de brand
Vineri, 26 Aprilie 2024
 ,,NOTINO este un brand inovator care a pariat deopotriva pe frumusete si tehnologie, industrii in care echipa noastra de consultanti are o expertiza relevanta", a spus Mara Gojgar, fondator Confident Agency.
Cohn&Jansen | Ashley & Holmes baga 3.000 EUR pe an īn exprimarea libera
Vineri, 14 Septembrie 2007
Dupa ce a abordat teme sociale precum terorismul, demagogia, disparitiile lui Steve Irwin, Cristian Nemescu si Toni Alexe sau pupincurismul, un panou devenit suport de exprimare al agentiei a ajuns de curand chiar pe prima pagina la Gazeta Sporturilor, cu revenirea lui Dorinel Munteanu in Echipa Nationala de fotbal a Romaniei
Agentia TheNEW semneaza noua campanie de strangere de fonduri Habitat for Humanity Romania
Joi, 08 Decembrie 2022
 Organizatia Habitat for Humanity Romania lanseaza, la finalul acestui an, un apel de mobilizare catre publicul larg, prin intermediul campaniei de strangere de fonduri „Construieste-i un loc al sau. Construieste-i un acasa”, pentru accesul familiilor vulnerabile la conditii adecvate de locuire.
Oh, brad frumos! Reinterpretat de Friends/TBWA, Rogalski Damaschin PR si Conservation Carpathia
Luni, 19 Decembrie 2016
 Agentiile Friends/TBWA si Rogalski Damaschin PR alaturi de Fundatia Conservation Carpathia lanseaza campania „O, brad frumos”, care isi propune reducerea pe termen lung a numarului de pomi de Craciun taiati din padure si incurajarea oamenilor sa apeleze la surse alternative: brazi crescuti in pepiniere, in ghiveci sau...
1 2 »