(AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Autodesk, cel mai mare producator mondial de software de proiectare pentru PC a demarat, īn septembrie 2006, o campanie de comunicare īmpotriva pirateriei software.
Campania este gestionata si dezvoltata de distribuitorul romān, A&C International. "Echipa cu idei", spun oficialii campaniei de promovare, a fost compusa din Adi Lupu & Radu Constantinescu, de la shop-ul de creatie Wave Design.
Potrivit autorilor , obiectivele campaniei sunt, pe de o parte, informarea managerilor de companii asupra implicatiilor legale si morale pe care le presupune utilizarea de software ilegal si, pe de alta parte, oferirea de asistenta strict confidentiala īn vederea licentierii.
Campania
Mixul de marketing include o componenta de advertising cu 5 machete publicitare introduse īn presa centrala si de specialitate, indoor advertising, comunicare virala ce va fi distribuita din inbox īn inbox, un program de media relations, un direct mail distribuit catre mii de companii din Romānia si telemarketing.
Cristian Dumitrescu (foto), Presedintele A&C International sustine ca Exista numeroase firme de succes īn Romānia ale caror sedii sunt īmpartite īn doua: o sala de conferinte la parter, dotata cu un computer pe care este instalat, legal, cea mai ieftina si minimala versiune de AutoCAD AutoCAD LT - si un subsol cu numeroase statii grafice rulānd programe specializate Autodesk, full version. Fara licenta, evident.
Oficialul spune ca pāna de curānd, orice control software se oprea īn sala de conferinte, īnsa de acum speram ca cei īn masura vor coborī si īn subsolul afacerii.
Campania se īnscrie īn politica internationala a companiei Autodesk de protejare a drepturilor intelectuale legate de produsele software, avānd girul lui Jean-Paul Seuren (foto), License Compliance Manager - coordonatorul luptei īmpotriva pirateriei software Autodesk din Europa, Orientul Mijlociu si Africa.
Autorii, au petrecut o zi la .. īnchisoare
Īn trecutul recent au mai existat campanii antipiraterie, īnsa am vrut ca aceasta campanie sa fie deosebita de tot ce s-a facut pāna acum, este de parere spune Mihaela Dumitrascu Marketing Officer A&C International. Sa fie īndrazneata, inteligenta si sa nu treaca neobservata.
Autorii campaniei spun ca au petrecut o zi la ... īnchisoare, unde au facut cāteva fotografii pentru print-urile campaniei.
Printre detinuti de toate tipurile, am cunoscut un tānar care fusese īnchis 6 luni pentru comercializarea a 10 (zece, atentie!!) CD-uri piratate. Aviz amatorilor, conchide Mihaela Dumitrascu.