(AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Autodesk, cel mai mare producator mondial de software de proiectare pentru PC a demarat, n septembrie 2006, o campanie de comunicare mpotriva pirateriei software.
Campania este gestionata si dezvoltata de distribuitorul romn, A&C International. "Echipa cu idei", spun oficialii campaniei de promovare, a fost compusa din Adi Lupu & Radu Constantinescu, de la shop-ul de creatie Wave Design.
Potrivit autorilor , obiectivele campaniei sunt, pe de o parte, informarea managerilor de companii asupra implicatiilor legale si morale pe care le presupune utilizarea de software ilegal si, pe de alta parte, oferirea de asistenta strict confidentiala n vederea licentierii.
Campania
Mixul de marketing include o componenta de advertising cu 5 machete publicitare introduse n presa centrala si de specialitate, indoor advertising, comunicare virala ce va fi distribuita din inbox n inbox, un program de media relations, un direct mail distribuit catre mii de companii din Romnia si telemarketing.
Cristian Dumitrescu (foto), Presedintele A&C International sustine ca Exista numeroase firme de succes n Romnia ale caror sedii sunt mpartite n doua: o sala de conferinte la parter, dotata cu un computer pe care este instalat, legal, cea mai ieftina si minimala versiune de AutoCAD AutoCAD LT - si un subsol cu numeroase statii grafice rulnd programe specializate Autodesk, full version. Fara licenta, evident.
Oficialul spune ca pna de curnd, orice control software se oprea n sala de conferinte, nsa de acum speram ca cei n masura vor cobor si n subsolul afacerii.
Campania se nscrie n politica internationala a companiei Autodesk de protejare a drepturilor intelectuale legate de produsele software, avnd girul lui Jean-Paul Seuren (foto), License Compliance Manager - coordonatorul luptei mpotriva pirateriei software Autodesk din Europa, Orientul Mijlociu si Africa.
Autorii, au petrecut o zi la .. nchisoare
n trecutul recent au mai existat campanii antipiraterie, nsa am vrut ca aceasta campanie sa fie deosebita de tot ce s-a facut pna acum, este de parere spune Mihaela Dumitrascu Marketing Officer A&C International. Sa fie ndrazneata, inteligenta si sa nu treaca neobservata.
Autorii campaniei spun ca au petrecut o zi la ... nchisoare, unde au facut cteva fotografii pentru print-urile campaniei.
Printre detinuti de toate tipurile, am cunoscut un tnar care fusese nchis 6 luni pentru comercializarea a 10 (zece, atentie!!) CD-uri piratate. Aviz amatorilor, conchide Mihaela Dumitrascu.