Rezultatele cautarii dupa : "kraft"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 »
Spotul TV Cote d’Or (Kraft) este semnat de Euro Rscg Rusia
Miercuri, 22 Octombrie 2008

„Am lansat marca de ciocolata, de origine belgiana, Côte d`Or ce va completa portofoliul nostru de marci de succes de pe piata romaneasca: Poiana, Milka, Africana”, declara Lachlan Grave, Director General

Jacobs Café Latte de la Scala JWT
Marti, 09 Mai 2006
Agentia de publicitate condusa de Victor Dobre semneaza campania pentru noul coffee mix Jacobs Café Latte de la Kraft
Kraft Foods Worldwide premiaza Starcom Media si Kraft Romania
Miercuri, 25 Aprilie 2007
Starcom Media si Kraft Romania au castigat faza regionala a Global Media Awards 2006, concurs organizat de Kraft Foods Worldwide reuneste, anual, campaniile de comunicare pentru brandurile Kraft ale tuturor tarilor participante, evaluand atat creativitatea, cat si strategia si rezultatele campaniei
Scala JWT a tras Jacobs Ice Coffee pentru 16 tari din Europa
Joi, 09 Iunie 2005
Dupa Jacobs 3 in 1, agentia din Romania a dezvoltat pentru Kraft Europe  campania Jacobs Ice Coffee -  un mix pe baza de cafea conceput pentru prepararea cu apa rece
Mos Craciun, la concurs de desene Carrefour
Joi, 03 Ianuarie 2008
Concursul de desene a fost organizat de Carrefour in colaborare cu BIC, Quadrant Amroq Beverages (Pepsi), Colgate, Nestle, Philips, Coca-Cola HBC Romania, Eurosport DHS, Procter&Gamble, Kraft Europe
Campanie pentru gama Jacobs 3 in 1, de la Scala JWT
Luni, 16 Iunie 2008

Pe langa componenta ATL (spot, outdoor), campania cuprinde diverse actiuni BTL de sampling in campusuri, dar si o importanta parte de Internet

Poiana Amaruie - gust intens de Ogilvy&Mather
Luni, 15 Octombrie 2007
Ogilvy&Mather a dezvoltat recent campania de lansare a unui nou sortiment de ciocolata Poiana, care aduce gustul amarui in completarea portofoliului existent al brandului
27 de televiziuni si 300.000-400.000 EUR in campania pentru prima creatie Milka in Romania
Miercuri, 27 Octombrie 2010
 Prima creatie Milka pentru Kraft Foods este semnata de Ogilvy & Mather (Ogilvy Group Romania) care a produs si primul spot tv Milka in Romania, iar bugetul de media este administrat de Starcom Media Vest (Leo Burnnett Group)
Landor si-a relansat pagina online. Noul Landor.com
Vineri, 25 Septembrie 2015
 In acord cu importanta continutului video in noua era digitala landor.com, contine si un film de prezentare in care vorbeste inclusiv presedinta companiei – Louis Jacobs, CEO Landor.

Bugetul Mondelez (fostul Kraft) la Carat Romania
Miercuri, 19 Februarie 2014
 Estimat de surse din piata de media la 4-5 Milioane de euro pe an, contul de media a intrat in portofoliul Carat (Dentsu Aegis Group)din luna ianuarie a.c.

 

Gabriela Lungu a parasit parteneriatul The Practice, pentru o pozitie in Weber Shandwick EMEA
Vineri, 18 Ianuarie 2013
 Fostul partener al agentiei The Practice va face parte din conducerea diviziei EMEA Consumer a retelei Weber Shandwick

Reteaua JWT in familia Jacobs Krönung Solubil
Vineri, 18 Noiembrie 2005
Sub numele generic "Familia boabelor de cafea de calitate superioara", campania a fost lansata pe 10 noiembrie si cuprinde o macheta de presa si doua spoturi TV
Starcom Romania a castigat Diageo
Vineri, 15 Iunie 2007
Agentia Starcom Romania a castigat licitatia organizata de Sollers PPD, unicul importator si distribuitor al produselor Diageo, printre care se numara Johnnie Walker, Smirnoff, J&B, Baileys si Metaxa
Jacobs de Craciun in Europa de la Scala
Miercuri, 07 Decembrie 2005
Componenta outdoor semnata de agentia Scala JWT pentru campania de Craciun se deruleaza de la inceputul lunii decembrie si in Germania, Cehia, Polonia
Cele mai apreciate etichete din lume. Label Awards.
Vineri, 14 Iunie 2013
 Premiate de competitia celor mai importanti jucatori din lume, asociatia internationala al producatorilor de etichete auto-adezive si produse adiacente FINAT numara 600 de membri si a avut inscrieri de la 52 de companii din 29 de tari.
Jacobs 3 in 1 face neconventionale cu Scala JWT
Miercuri, 13 Iunie 2007
Scala JWT a abordat la 360° campania Jacobs 3 in 1. Asa mai stam de vorba
V+O Communication adauga agentiei 10 ani de experienta
Luni, 30 Iunie 2014
 George Carpov, noul  PR Account Director care s-a alaturat agentiei, are mai bine de 10 ani de experienta, atat in agentii specializate din Romania, cat si in companii multinationale.

Licitatia pentru un stil de viata sanatos, la Odyssey
Luni, 10 Decembrie 2007
In urma unei licitatii cu 8 agentii, IAA Romania ales Odyssey Communications sa dezvolte campania nationala de educare pentru un stil de viata sanatos
DRAFTFCB Bucharest si-a dublat afacerea la 10 Milioane EUR
Vineri, 14 Martie 2008
Agentia de publicitate DRAFTFCB a incheiat anul 2007 cu o cifra de afaceri de 10.250.741 euro, inregistrand o crestere cu 106% fata de anul precedent (4.971.928 euro)
Licitatie IAA pentru promovarea unui stil de viata sanatos, la Prospero si V+O Communication
Joi, 04 Iunie 2009
 Licitatia pentru campania de promovarea unui stil de viata sanatos organizata de IAA a ales agentiile Prospero ( advertising ) si  V+O Communication ( PR )
1 2 3 4 »