Rezultatele cautarii dupa : "kraft"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Miercuri, 22 Octombrie 2008
											
											„Am lansat marca de ciocolata, de origine belgiana, Côte d`Or ce va completa portofoliul nostru de marci de succes de pe piata romaneasca: Poiana, Milka, Africana”, declara Lachlan Grave, Director General
Marti, 09 Mai 2006
											
											Agentia de publicitate condusa de Victor Dobre semneaza campania pentru noul coffee mix Jacobs Café Latte de la Kraft
										Miercuri, 25 Aprilie 2007
											
											Starcom Media si Kraft Romania au castigat faza regionala a Global Media Awards 2006, concurs organizat de Kraft Foods Worldwide reuneste, anual, campaniile de comunicare pentru brandurile Kraft ale tuturor tarilor participante, evaluand atat creativitatea, cat si strategia si rezultatele campaniei
										Joi, 09 Iunie 2005
											
											Dupa Jacobs 3 in 1, agentia din Romania a dezvoltat pentru Kraft Europe  campania Jacobs Ice Coffee -  un mix pe baza de cafea conceput pentru prepararea cu apa rece
										Joi, 03 Ianuarie 2008
											
											Concursul de desene a fost organizat de Carrefour in colaborare cu BIC, Quadrant Amroq Beverages (Pepsi), Colgate, Nestle, Philips, Coca-Cola HBC Romania, Eurosport DHS, Procter&Gamble, Kraft Europe
										Miercuri, 27 Octombrie 2010
											
											 Prima creatie Milka pentru Kraft Foods este semnata de Ogilvy & Mather (Ogilvy Group Romania) care a produs si primul spot tv Milka in Romania, iar bugetul de media este administrat de Starcom Media Vest (Leo Burnnett Group)
										Luni, 16 Iunie 2008
											
											Pe langa componenta ATL (spot, outdoor), campania cuprinde diverse actiuni BTL de sampling in campusuri, dar si o importanta parte de Internet
Luni, 15 Octombrie 2007
											
											Ogilvy&Mather a dezvoltat recent campania de lansare a unui nou sortiment de ciocolata Poiana, care aduce gustul amarui in completarea portofoliului existent al brandului
										Vineri, 25 Septembrie 2015
											
											 In acord cu importanta continutului video in noua era digitala landor.com, contine si un film de prezentare in care vorbeste inclusiv presedinta companiei – Louis Jacobs, CEO Landor.
Miercuri, 19 Februarie 2014
											
											 Estimat de surse din piata de media la 4-5 Milioane de euro pe an, contul de media a intrat in portofoliul Carat (Dentsu Aegis Group)din luna ianuarie a.c.
Vineri, 18 Noiembrie 2005
											
											Sub numele generic "Familia boabelor de cafea de calitate superioara", campania a fost lansata pe 10 noiembrie si cuprinde o macheta de presa si doua spoturi TV
										Vineri, 18 Ianuarie 2013
											
											 Fostul partener al agentiei The Practice va face parte din conducerea diviziei EMEA Consumer a retelei Weber Shandwick
Vineri, 14 Iunie 2013
											
											 Premiate de competitia celor mai importanti jucatori din lume, asociatia internationala al producatorilor de etichete auto-adezive si produse adiacente FINAT numara 600 de membri si a avut inscrieri de la 52 de companii din 29 de tari.
										Vineri, 15 Iunie 2007
											
											Agentia Starcom Romania a castigat licitatia organizata de Sollers PPD, unicul importator si distribuitor al produselor Diageo, printre care se numara Johnnie Walker, Smirnoff, J&B, Baileys si Metaxa
										Luni, 10 Decembrie 2007
											
											In urma unei licitatii cu 8 agentii, IAA Romania ales Odyssey Communications sa dezvolte campania nationala de educare pentru un stil de viata sanatos
										Miercuri, 07 Decembrie 2005
											
											Componenta outdoor semnata de agentia Scala JWT pentru campania de Craciun se deruleaza de la inceputul lunii decembrie si in Germania, Cehia, Polonia
										Miercuri, 13 Iunie 2007
											
											Scala JWT a abordat la 360° campania Jacobs 3 in 1. Asa mai stam de vorba
										Luni, 30 Iunie 2014
											
											 George Carpov, noul  PR Account Director care s-a alaturat agentiei, are mai bine de 10 ani de experienta, atat in agentii specializate din Romania, cat si in companii multinationale.
Joi, 04 Iunie 2009
											
											 Licitatia pentru campania de promovarea unui stil de viata sanatos organizata de IAA a ales agentiile Prospero ( advertising ) si  V+O Communication ( PR )
										Vineri, 14 Martie 2008
											
											Agentia de publicitate DRAFTFCB a incheiat anul 2007 cu o cifra de afaceri de 10.250.741 euro, inregistrand o crestere cu 106% fata de anul precedent (4.971.928 euro)
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















