TV, TVR
Estimare TVR pe Romania - Spania, de duminica. Rating de 13% si 27% cota de piata in public national
 Printre marcile cu spoturi publicitare in meciul de duminica, 27 martie, incepand cu 21.45 la TVR 1, TVR HD si TVR+se numara  Bancpost, Altex, Medlife, Autoitalia, Coca-Cola, Panini, Molsom Coors, Vel Pitar, QAB, Telekom, Bosch, Beiesdorf, Renault, McDonald's, Lay's.
Noua conducere BRAT. Silviu Ispas, Presedinte.
 In cadrul Adunarii Generale a asociatiei, membrii asociatiei au ales componenta Consilului Director care va coordona activitatea BRAT pentru urmatorii doi ani: 
E oficial! Controale ISC pentru respectarea Legii Publicitatii Outdoor (185/2013)
 Inspectoratul de Stat in Constructii va demara in trimestrul al II-lea 2016 controale pentru respectarea Legii 185/2013 privind autorizarea si amplasarea mijloacelor de publicitate, se arata intr-un raspuns formulat pentru Societatea Academica Romana pe tema respectarii legii publicitatii, publicat in Romania Curata.
Noi burse de 12.000 de euro pentru proiecte jurnalistice despre educatie
  Initiat de Fundatia Friends For Friends si BRD – Groupe Société Générale, cea de-a doua editie a programului Bursele Superscrieri/BRD ofera 6 burse jurnalistice in valoare de cate 2.000 de euro 
TV
 20,6% rating si 46,4% cota de piata in publicul comercial la Romanii au talent, Pro TV
  La nivel national, peste 3.4 milioane de telespectatori au urmarit spectacolul Pro TV, Pe intreaga durata de difuzare, 20:30 – 23:09
Publicitatea pentru produse cu continut bogat in sare, zahar si grasimi este oprita deja in programe TV cu public sub 16 ani
19.8 puncte de rating si 44% market share in publicul comercial la Romanii au Talent, Pro TV
 La nivel national, show-ul Pro Tv a inregistrat vineri seara, 11 martie, intre 20:30 – 23:08, aproape 3.6 milioane de telespectatori, iar in minutul de maxima audienta de la 21:41, peste 4.6 milioane de romani
TV, TVR
 Angajatii TVR isi aleg reprezentantii in Consiliul de Administratie
  Conducerea Televiziunii Romane demareaza alegerile interne pentru desemnarea a doi reprezentanti ai salariatilor, plus doi membri supleanti ai acestora, conform Legii nr. 41/1994, republicata.
Inovatiile.Cele mai bune campanii outdoor JCDecaux
  Cu 1.600 de campanii creative implementate anul anul 2015 in 45 de tari, echipa JCDecaux Creative Solutions din intreaga lume a votat cea mai buna campanie caritabila a echipei JCDecaux din luna ianuarie (January Creative Solutions campaign) un proiect al organizatiei non profit Caritas, Austria.
TV
 
 
PUBLICITATE: