ARBOmedia si-a prezentat strategia 2016-2017 la Conferintele Partenerilor ARBOmedia
 Seria de evenimente a avut loc in perioada 1-3 aprilie, la Poiana Brasov, unde regia de vanzari a reunit reprezentanti ai canalelor media din cadrul diviziilor de presa scrisa si radio.
 Ambasada SUA pentru Realitatea TV dupa votul din Parlament in cazul Sebastian Ghita:
Agentia de stiri News.ro lanseaza Connect pentru agentii si departamente de comunicare
 Pachetele Connect de la News.ro se adreseaza departamentelor de comunicare din companii mari si mijlocii si agentiilor de comunicare
Ancheta pe violenta domestica la Pro TV. 1 din 5 romani din publicul comercial, la Romania te iubesc!
 Ancheta Romania, te iubesc! a inregistrat 6.7 puncte de rating si 20.7% share pe segmentul publicului comercial
TV, TVR
Estimare TVR pe Romania - Spania, de duminica. Rating de 13% si 27% cota de piata in public national
 Printre marcile cu spoturi publicitare in meciul de duminica, 27 martie, incepand cu 21.45 la TVR 1, TVR HD si TVR+se numara  Bancpost, Altex, Medlife, Autoitalia, Coca-Cola, Panini, Molsom Coors, Vel Pitar, QAB, Telekom, Bosch, Beiesdorf, Renault, McDonald's, Lay's.
Noua conducere BRAT. Silviu Ispas, Presedinte.
 In cadrul Adunarii Generale a asociatiei, membrii asociatiei au ales componenta Consilului Director care va coordona activitatea BRAT pentru urmatorii doi ani: 
E oficial! Controale ISC pentru respectarea Legii Publicitatii Outdoor (185/2013)
 Inspectoratul de Stat in Constructii va demara in trimestrul al II-lea 2016 controale pentru respectarea Legii 185/2013 privind autorizarea si amplasarea mijloacelor de publicitate, se arata intr-un raspuns formulat pentru Societatea Academica Romana pe tema respectarii legii publicitatii, publicat in Romania Curata.
Noi burse de 12.000 de euro pentru proiecte jurnalistice despre educatie
  Initiat de Fundatia Friends For Friends si BRD – Groupe Société Générale, cea de-a doua editie a programului Bursele Superscrieri/BRD ofera 6 burse jurnalistice in valoare de cate 2.000 de euro 
TV
 20,6% rating si 46,4% cota de piata in publicul comercial la Romanii au talent, Pro TV
  La nivel national, peste 3.4 milioane de telespectatori au urmarit spectacolul Pro TV, Pe intreaga durata de difuzare, 20:30 – 23:09
Publicitatea pentru produse cu continut bogat in sare, zahar si grasimi este oprita deja in programe TV cu public sub 16 ani
 
PUBLICITATE: