Calificarea Liverpool a avut 7.3 puncte de rating si 20.8% cota de piata in publicul comercial la PRO TV
 Romania TV amendata  cu 20.000 de lei pentru depasirea celor 12 min. pe ora dedicate publicitatii
Conform CNA,  postul de televiziune a incalcat Leagea Audiovizualului potrivit careia “Proportia de spoturi publicitare televizate si spoturi de teleshopping dintr-un interval de o ora nu poate depasi 20%, respectiv 12 minute (...)”
Phoenix Media si Seaview Advertising in Monitorizarea Investitiilor in Publicitate OOH
De la inceputul lunii aprilie, suporturile de publicitate stradale ale companiilor Phoenix Media si Seaview Advertising au fost incluse in Monitorizarea Investitiilor in Publicitatea OOH (MIP OOH) realizata de catre Biroul Roman de Audit Transmedia
Ancheta zaharului la Pro TV: 3.8 puncte de rating si 14.5% cota de piata in publicul comercial
  Ancheta dulce despre realitatea amara a zaharului a atras 3.8 puncte de rating si 14.5% share in publicul comercial la “Romania te iubesc” de la Pro TV
Liber la audientele site-urilor. De ce? Ne-a raspuns Arina Ureche.
 "Editorii site-urilor investesc in masurarea acestor rezultate tocmai pentru ca ele sa fie cunoscute de industrie si utilizate in deciziile de tranzactionare a spatiului publicitar” a motivat Arina Ureche, intrebata de adplayers care au fost motivele pentru care SATI a dat acces liber la audientele masurate. raspunde
ARBOmedia si-a prezentat strategia 2016-2017 la Conferintele Partenerilor ARBOmedia
 Seria de evenimente a avut loc in perioada 1-3 aprilie, la Poiana Brasov, unde regia de vanzari a reunit reprezentanti ai canalelor media din cadrul diviziilor de presa scrisa si radio.
 Ambasada SUA pentru Realitatea TV dupa votul din Parlament in cazul Sebastian Ghita:
Agentia de stiri News.ro lanseaza Connect pentru agentii si departamente de comunicare
 Pachetele Connect de la News.ro se adreseaza departamentelor de comunicare din companii mari si mijlocii si agentiilor de comunicare
Ancheta pe violenta domestica la Pro TV. 1 din 5 romani din publicul comercial, la Romania te iubesc!
 Ancheta Romania, te iubesc! a inregistrat 6.7 puncte de rating si 20.7% share pe segmentul publicului comercial
TV, TVR
Estimare TVR pe Romania - Spania, de duminica. Rating de 13% si 27% cota de piata in public national
 Printre marcile cu spoturi publicitare in meciul de duminica, 27 martie, incepand cu 21.45 la TVR 1, TVR HD si TVR+se numara  Bancpost, Altex, Medlife, Autoitalia, Coca-Cola, Panini, Molsom Coors, Vel Pitar, QAB, Telekom, Bosch, Beiesdorf, Renault, McDonald's, Lay's.
 
PUBLICITATE: