Peste 150,000 de spectatori au vizionat filme in format IMAX in 2015, si alti peste 150,000 de spectatori au avut parte in 2015 de experienta 4DX. Dealtfel salile 4DX din reteaua Cinema City Romania sunt aproape mereu sold-out, avand un grad de ocupare de 99% au declarat pentru adplayers reprezentantii de relatii publice si comunicare Cinema City
Televizorul ramane centrul ecosistemului de divertisment, este una dintre concluziile discutiilor despre inovatie sub platforma Open Innovation Hub organizat de Media Galaxy, alaturi de echipa agentiei Porter Novelli (The Group).
Potrivit editorului, consumatorul de continut foloseste un dispozitiv mobil intre 11 si 50 de ori pe zi, iar in peste 50% din timp il petrece pe aplicatii.
Pe langa directiile de taxe locale care cer situatia la zi a taxelor si autorizarilor pe fiecare structura de afisare, CNADR este a doua institutie care nu doar zice, ci mai si FACE. C uratenie in publicitatea pe drumurile nationale!
Cu un demers inceput dupa incendiul din luna aprilie, adplayers incearca si astazi sa afle, pe langa raspunsul Metrorex, daca firmele ce reprezinta spatiile de publicitate la metrou au structurile si panourile de publicitate avizate la incendiu sau altfel spus, ignifugate.
Revista adplayers a pus mana pe o circulara a Directiei Generale de Impozite si Taxe Locale a sectorului 1 in care autoritatea in Impozite si Taxe Locale a sectroului 1 da termen 5 zile detinatorilor de panouri sa declare situatia taxelor si autorizarilor din 2010 si pana in luna iunie 2016
Prisma publicitara gigant din Piata Victoriei, despre care adplayers a ascris in urma cu cateva zile, a fost demolata.
„Legea 185 2013 desi destul de succinta are mai multe prevederi ce fac aceasta "minune" sa fie ilegala. Nu e de mirare ca aceasta autorizatie reprezinta un ultim tun dat de administratia primarului interimar Sava” subliniaza Adrian Moraru.
„Cel mai mare semn publicitar din istorie in mijlocul Bucurestiului!”, potrivit aprecierilor a doi specialisti din piata outdoor, trei mesh-uri gigantice au construit un „bloc” metalic cu latura de 40 metri si inaltime de 10 m, fix in buricul Bucurestiului.
In minutul de maxima audienta de la 22:43, show-ul a fost urmarit de peste 2.6 milioane de romani.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: