Cu 14,4% la nivel national, 14,2% in mediul urban si 16,0% in Bucuresti – conform datelor celui de al doilea val de masurare a audientelor radio, valul de vara din 2016, postul public anunta cel mai mare market share pe canale radio, pe toate mediile de rezidenta.
Pe langa o noua identitate vizuala, preluarea stirilor si emisiunilor Digi24, www.digi24.ro a publicat din ce in ce mai multe articole concepute pentru mediul online, spune Dan Turturica, Redactor-sef www.digi24.ro.
Digi Life lanseaza seria de 20 de mini-documentare “Vraci, secrete si retete”, o productie proprie, care aduce in prim plan lumea miraculoasa si beneficiile plantelor medicinale, a caror traditie dateaza din vremea dacilor.
Proprietarii de chioscuri de presa au informat editorii despre relatia cu Primaria Locala inclusiv despre existenta unui proiect de chiosc de 8.000 de euro care se doreste prezentat in consiliu de catre edilii de la 4
Primarul Sectorului 4 a ridicat 13 chioscuri de presa aprobate de Primaria Generala a Capitalei pentru Acces Press, precum si alte chioscuri apartinand micilor intreprinzarori
Punctul de vedere al casei de avocatura pe marginea dezbaterilor legate de cine plateste taxa de publicitate este ca „prestator este doar cel care presteaza efectiv serviciile de publicitate, acesta fiind obligat sa verse/plateasca taxa la bugetul local, potrivit art. 477 alin. 7”. Iar „Beneficiarul va suporta taxa prin refacturare de la prestator sau agentia de publicitate intermediara, fiind persoana care datoreaza...
Realizata si prezentata de Andrei Cristea (foto) emisiunea va fi difuzata din 22 august, in fiecare luni, de la ora 22.30 si este produsa de Innovative Lawyers, detinatorul francizei FT, care promite telespectatorilor TVR2 cele mai noi evolutii economice din tara si de peste hotare, dar si opinii si analize de business.
Cele doua agentii isi propun sa raspunda nevoilor clientilor de a avea, in acelasi pachet, atat servicii de calitate specifice agentiei de presa, precum fluxuri de stiri pe toate domeniile, comunicate si fotografie de presa, cat si servicii complete de monitorizare: internet, social media, presa scrisa, radio si TV.
Potrivit cercetarii Zenith, acest lucru va duce la 31,3% cota cheltuielilor de publicitate aferenta video online in cadrul display-ului digital, fata de 26,7% in 2015.
Campania a fost urmarita, pe intreaga perioada de difuzare, de aproximativ 1 milion de telespectatori, la nivelul publicului national. Materialele au inregistrat, in medie, la nivelul publicului comercial, 4.6 puncte de rating si 25.5% cota de piata.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: