Doi romani vorbesc la Digital Media Forum Dubai. Live de la eveniment. Exclusiv adplayers.
Marti, 26 Aprilie 2016



Alex Cernatescu (Infinit Solutions Agency) si Adrian Enache (The Master Plan ) au vorbit in aceasta dimineata (marti, 25 aprilie) in exclusivitate pentru cititorii adplayers ce au fost invitati sa prezinte la Digital Media Forum Dubai:

adplayers. Iulian Toma

Alex Cernatescu, CEO al agentiei de marketing si comunicare Infinit Solutions Agency si Adrian Enache, Managing Partner The Master Plan, agentia de media din cadrul Infinit Solutions Group, au fost invitati sa  vorbeasca la Digital Media Forum Dubai.

Cu o anvergura globala pe tema evolutiilor si tendintelor in serviciile de marketing si comunicare digitala, evenimentul se desfasoara in aceste zile la Dubai si reuneste specialisti din zeci de colturi ale lumii.

Alex Cernatescu si Adrian Enache au vorbit in aceasta dimineata (marti, 25 aprilie) in exclusivitate pentru cititorii adplayers ce au fost invitati sa prezinte la Digital Media Forum Dubai:

adplayers. Invitati la „Digital Media Forum Dubai”?

Alex Cernatescu, Infinit Solution Agency: „Eu particip pentru a doua oara la Digital Media Forum Dubai. Prima oara a fost anul trecut cand am fost primul roman invitat pe aceasta scena cu adevarat globala”

De asemenea am fost din nou invitat ca membru in juriul prestigiosului festival de digital advertising Mena Digital Awards - http://www.menadigitalawards.com/jury.php - premiile se vor decerna diseara aici. Pe langa jurizarea internationala care nu a fost deloc usoara, voi inmana si o parte dintre premii, personal – abia astept .

adplayers. Anul acesta impreuna cu agentia de media la Digital Media Forum Dubai?

Alex Cernatescu:  Da, anul acesta “Infinit” participa cu infrastructura multidisciplinara a grupului, alaturi de mine fiind invitat sa vorbeasca la eveniment si colegul meu Adrian Enache - Panaging Partner, The MasterPlan Agency, alaturi de care am fondat si care conduce agentia noastra de media.

adplayers. Ce veti prezenta?

Alex  Cernatescu: Cum am mai spus si cu alte ocazii, unul dintre citatele mele preferate este urmatorul: “The illiterate of the 21st century will not be those who cannot read and write, but those who cannot learn, unlearn, and relearn.” Alvin Toffler.

Revenind cu citatul in „Digital”, noi credem ca cea mai mare provocare a oamenilor de marketing in 2016, si nu numai a lor, ci si a noastra, a celor din agentii, este aceeasi de acum 10 ani si va fi prezenta poate si in urmatoarele cateva zeci de ani - aceea de a reusi sa invatam repede, sa ne dezvatam si mai repede, ca sa re-invatam “instant” sau “in timp real”.

adplayers. “instant”, „in timp real”? Nu e prea mult?

Alex  Cernatescu: Trebuie sa navigam intr-un mediu extraordinar de complex si dinamic, de la tehnologii pana la canale de comunicare noi, de a alege ceea ce e relevant cand e relevant, de a reusi sa imbinam automatizarea cu “atingerea umana" si sa reusim sa “uitam” in acelasi timp metode ce devin invechite chiar si dupa cateva luni.

Mai interesant e ca trebuie sa facem toate acestea pastrand focusul si livrand rezultate. Si asta trebuie sa o facem in fiecare zi.

“Is there a NEXT BIG THING in marketing?”

adplayers. Ce ne rezerva viitorul marketingului in era digitala?

Alex Cernatescu: In contextul de care vorbeam mai inainte, titlul prezentarii mele de la Digital Media Forum Dubai 2016 este “Is there a NEXT BIG THING in marketing?”

In cadrul acesteea, voi incerca sa arat perspectiva mea despre digital si anume ca nu cred ca va mai fi un “next big thing” in marketing. Cred ca pentru a face un salt de 100% va fi nevoie de 100 de salturi de 1%.

Deasemenea,  cred ca traim intr-un context “iterativ”, unul care se va focusa pe “improvementuri” constante si mici a ceea ce exista si mai ales pe integrarea corecta a optiunilor existente in ecosisteme viabile, ci nu pe salturi cum ne-am obisnuit pana acum in ultimii 10 ani.

Ca sa inchid cu citat din aceasta dimineata de aici: “It’s not about digital strategy.  It’s about strategy in a digital world”.

Mai mult despre Infinit Solutions Agency

Mai mult in Interactive, Digital, Eveniment


PUBLICITATE: