Rezultatele cautarii dupa : "stefan bogdan"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
Starile ADDEI continua la Global. ADDA, Desculta
Vineri, 16 Martie 2018
 Noua piesa a artistei face parte din cel de-al treilea sezon a proiectului „Starile”
Fosta GDF SUEZ pana la rebranding in 2015, ENGIE lanseaza campania Tu de unde iti iei energie?
Luni, 31 Iulie 2017
 Campania „Tu de unde iti iei energie?” a fost realizata de McCann PR impreuna cu Studioset, iar spotul a fost regizat de Zak Emerson, cel care a semnat si campania globala prin care GDF SUEZ anunta rebrandingul ENGIE in urma cu doi ani
“Mise en Scene de comunicare la National: #DupaNoi, in regia McCann Pr si Coca-Cola HBC
Joi, 23 Iunie 2016
 Cu un “Mise en Scene” de exceptie in comunicare pe scena Teatrului National din Bucuresti, Miercuri a avut loc priemiera piesei #DupaNoi, in regia si scenografia McCann Pr si Coca-Cola.
Rebranding in turism. Consultantii de brand INOVEO deschid noul sezon pentru Conacul Archia
Marti, 08 Martie 2016
 Consultantii de brand condusi de Dochita Zenoveiov anunta rebranding-ul pentru Conacul Archia, un business de familie din Deva ce recupereaza valorile tranvilvanene si promoveaza spiritul boierului contemporan
Grapefruit face declaratia 200 ANAF mai pe intelesul tuturor
Marti, 20 Mai 2014
 Conform datelor furnizate de ANAF1, in 2013, trebuiau sa depuna formularul aproximativ 600.000 de oameni, dintre care 40% nu au facut acest lucru, chiar...
Tehnica si regie de peste 40-50.000 EUR la Graffiti BBDO 20 ani de publicitate
Luni, 07 Noiembrie 2011
 Potrivit unor specialisti in organizare de evenimente, doar „sculele” si pregatirile tehnice, si regia evenimentului ( fara catering ) au costat petrecerea Graffiti BBDO peste 40-50.000 de euro.
Estimata la 2-3 Mil. EUR pe an, media Strauss (Doncafe, Fort) a plecat de la Starcom MediaVest la Mediaedge:cia
Luni, 15 Februarie 2010
 Mediaedge:cia lucra pentru client de 9 ani, insa administra doar contul de OOH in ultimii 2 ani, perioada in care producatorul de cafea a lucrat cu Starcom Media Vest
Adrian Preda: ''Eu nici macar nu aveam ca optiune Tempo, insa Dragos (Grigoriu, n.r) a avut un discurs foarte clar''
Miercuri, 23 Aprilie 2008

Viitorul Chief Creative Partner la Tempo Advertising, Adrian Preda venea la agentia Leo Burnett in urma cu nici trei luni, convins fiind, spunea el atunci, de Stefan Iordache, Bogdan Naumovici si Emilian Arsenoaiei

''Aberatia  ''noi suntem eficienti, nu creativi'' (..) este o tampenie incomensurabila'' Adrian Preda, Leo Burnett
Miercuri, 30 Ianuarie 2008
„Aberatia „noi suntem eficienti, nu creativi”, pe care o mai citesc din cand in cand, pe website-urile sau publicatiile de profil, sau „pe noi ne intereseaza eficienta, nu...
IAA Bucuresti, alaturi de IAA New York, in finala The Chapter Excellence Award - Golden Tulip
Marti, 29 Ianuarie 2008
IAA Romania a ajuns in finala intrecerii filialelor IAA din intreaga lume, competitie al carei rezultat va fi cunoscut la cel de-al 41-lea Congres Mondial al International Advertising Association, ce va avea loc la Washington DC
Adrian Preda, de la McCann Erickson Croatia, Co-Creative Director, Leo Burnett Romania
Luni, 14 Ianuarie 2008
Fost Chief Creative Director la McCann Erickson Croatia, Adrian Preda va gestiona pentru Leo Burnett conturi importante din portofoliul agentiei de publicitate, alaturi de Emilian Arsenoaiei
Lemarco cristalizeaza cu Starlink Group
Miercuri, 05 Septembrie 2007
Cele doua noi executii TV pentru brandul Lemarco, zahar alb si zahar brun, sunt semnate de Starlink Group, autorii campaniei care au afirmat pentru AdPlayers ca lucreaza pentru Lemarco din luna iunie a.c
Dacia Logan KissFM este motorizata de Graffiti BBDO si Media Direction
Vineri, 31 August 2007
Campania urmareste in primul rand atragerea tinerilor aflati la prima achizitie auto si se axeaza in special pe mediul online, cu mare afinitate la cei vizati
Cât face un Blog de Manager?
Joi, 22 Februarie 2007
Razvan Matasel (foto, Leo Burnett), Razvan Varabiescu (Media Direction), Catalin Tolontan si Augustin Roman (Convergent), Orlando Nicoara (MediaPro Interactiv), Cristian Kit Paul (Brandient), Bogdan Brânzas (Branzas), Bradut Florescu (DDB), Stefan Liute si Marius Ursache (Grapefruit), Doru Panaitescu (Initiative), Eveline Fabritius (Splendid Media), Radu Ionescu (Kinecto) sunt doar câtiva...
Starlink desfunda campania Bixtonim
Luni, 19 Februarie 2007
Stefan Voloaca (foto)- Creative Director la Starlink – spune, pentru AdPlayers, ca "Spotul Bixtonim cu instructorul de miros este un remediu eficient împotriva atitudinilor "înfundate" "
Partenerii Leo Burnett au lansat Grupul Leo Burnett România
Luni, 30 Octombrie 2006
Într-o conferinta interna tinuta cu usile închise presei, Ioana Iordache, Stefan Iordache si Bogdan Naumovici, partenerii fondatori ai Leo Burnett & Target, au anuntat oficial Grupul Leo Burnett România, din care, pe lânga agentiile Leo Burnett&Target, Starcom si Starlink vor mai face parte înca trei noi entitati: 23 - un idea shop, o companie interactiva si una de PR
Juriul Internetics 2006
Miercuri, 02 August 2006
Ieri au început înscrierile în festivalul digital autohton, în juriu fiind cooptati Catalin Marin, Bogdan Naumovici, Dragos Novac si Stefan Liute - pentru Web Promo, Mircea Turcan, Dragos Novac, Andrei Postoaca si Ion Puspurica, - pentru competitia Web Space si, pentru Web Graphic, Eric Jordan, Daniel Schutzsmith, Bogdan Naumovici, Catalin Marin, Mircea Turcan
Leo Burnett comunica noul Bergenbier
Miercuri, 14 Iunie 2006
Semnata de Leo Burnett, campania de comunicare care se deruleaza in luna iunie pentru  Bergenbier comunica noul design al marcii, prin videoclipul TV - "Pisoii" si executii in presa, bannere pe internet si activitati de e-mailing
Satiricon a lansat Dilemateca
Vineri, 26 Mai 2006
"Prima revista despre carti si lectura din Romania" este editata de "primul trust de presa culturala si de satira din Romania" dupa cum spune Mariana Blaga-Bodea (foto), General Manager, Satiricon - trust de presa care ii are ca actionari pe Dinu Patriciu si Mircea Dinescu
Noul Credit doar cu buletinul Altex
Luni, 27 Februarie 2006
Ruxandra Voda, Chief Marketing Officer, ALTEX a declarat pentru AdPlayers ca "ALTEX a incheiat anul 2005 cu o cifra de afaceri de 275 milioane de Euro (fara TVA), inregistrand vanzari mai mari cu 87% decat in anul 2004" in timp ce cheltuielile de marketing au crescut cu 188% fata de anul precedent
1 2 »