Starlink desfunda campania Bixtonim
Luni, 19 Februarie 2007

Starlink desfunda campania Bixtonim

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Despre noua campanie Bixtonim, Stefan Voloaca (foto), Creative Director la Starlink explica, pentru AdPlayers: „Spotul Bixtonim cu instructorul de miros este un remediu eficient īmpotriva atitudinilor "īnfundate". Īmpotriva prejudecatilor de genul "nu se poate, doar e medicament / detergent / banca!" Iata ca se poate! Se poate gasi o solutie creativa care sa vorbeasca la obiect despre produs si cu un beneficiu clar; si īn acelasi timp sa aduca satisfactii si departamentului de creatie. Cāstigatorul? Consumatorul, care afla ce poate face pentru el Bixtonim, fara a fi nevoit sa se plictiseasca īn fata televizorului”.

“Ideea cu instructorul de miros care nu-si permite sa rateze si pentru aceasta foloseste Bixtonim-ul din dotare ne-a placut foarte mult”, a declarat Irina Nicolae, Sr. Product Manager, Biofarm, legat de noua campanie.

Comunicarea a īnceput din 9 februarie, pe principalele canale nationale, cu o executie TV care ”desfunda narile”. Potrivit agentiei, conceptul creativ, dezvoltat de Starlink īn urma pitch-ului organizat de Biofarm īn luna ianuarie, porneste de la insight-ul: un nas īnfundat poate crea neajunsuri dintre cele mai diverse.

Irina Codreanu, Copywriter-ul spotului, continua si ea: “Ce-ti poti dori de la un spray nazal? Un singur lucru: sa desfunde nasul īnfundat. Dar cum asta ni se parea prea general, am cautat o problema concreta si am ajuns la miros. De fapt, la lipsa lui. Iar de aici pāna la “gaborul fara miros” n-a fost decāt un pas”.

Codreanu mai explica:“Ideea de politist care adulmeca īn patru labe, cot la cot cu cāinii, pantofi de criminal si pachete de cocaina, ni s-a parut destul de atractiva. Probabil ca mai putin īncāntat a fost Razvan, colegul nostru de la AV, care a jucat rolul principal”.

AdPlayersFile

Potrivit companiei, Starlink este o agentie full-service, membra a grupului Starcom MediaVest. Echipa este compusa din mai mult de 35 de oameni, conform agentiei, specializati īn  communication planning,research, strategie, creatie, media, productie si shopper marketing.

De la īnceputul anului, agentia a adaugat, īn portofoliul sau, spun oficialii companiei, clienti noi precum Abbott, Moet&Chandon, Brenac si Galmopan.

Conform agentiei, īn portofoliul Starlink se numara clienti cum sunt Cris-Tim; FUCHS, HVB- Banca pentru Locuinte, CitiFinancial, Storck , Cronotime , Unicoms, Cristalex, Euro Expo, Agrana, Brenac, Abbott, Galmopan, Ives Rocher, Medlife, Stilleto, Hennessy, Anchor, Biofarm.

AdFile

Advertiser: Biofarm

Brand: Bixtonim

Irina Nicolae – Sr. Product Manager,

Mihai Sdrula – PR Manager

George Constantin – Marketing Director.

Agentie: Starlink

Irina Codreanu – Sr. Copywriter,

Andrei Gurau – Jr. Copywriter,

Catalin Burcea – Sr. Art Director,

Luiza Binga – Brand Comm Executive,

Roxana Buha – New Business Director,

Stefan Voloaca – Creative Director,

Laura Baron – AV Producer.

Casa de Productie: HiFi Productions.

Regizor: Bogdan Naumovici


PUBLICITATE: