Estimata la 2-3 Mil. EUR pe an, media Strauss (Doncafe, Fort) a plecat de la Starcom MediaVest la Mediaedge:cia
Luni, 15 Februarie 2010
 ( AdPlayers.ro, Iulian Toma )

Contul de media al producatorului si distribuitorului de cafea Strauss Romania (Doncafe, Fort) a plecat de la agentia de media Starcom MediaVest la Mediaedge:cia (MEC) , dupa o licitatie locala. Finala procesului de selectie s-a disputat intre cele doua companii de media conduse de Bogdan Prajisteanu si Stefan Iordache.

Mediaedge:cia lucreaza de 9 ani pentru producatorul de cafea, insa in ultimii 2 ani agentia s-a ocupat doar de implementarea serviciilor outdoor (OOH). In aceasta perioada contul a fost administrat de Starcom Media Vest.

Bugetul de media Strauss Romania este aproximat de AdPlayers intre 2 si 3 Milioane de euro pe an. Contactat de catre AdPlayers, Bogdan Prajisteanu, Director General la Mediaedge:cia a evitat sa dezvaluie valoarea bugetului de media. Mediaedge:cia (MEC) va gestiona integral contul de media al Strauss Romania incepand din februarie, insa, potrivit lui Prajisteanu, primele campanii dupa castigarea contului se vor derula, dupa toate probabilitatile, incepand cu luna martie.

„Ne-a placut foarte mult echipa MEC deoarece inainte de toate a demonstrat un nivel inalt de profesionalism si abilitati reale de comunicare,” a declarat Avraham Ben Baruch, Director General Interimar al STRAUSS Balcani.

Potrivit reprezentantilor, Mediaedge:cia (MEC), agentia de media va gestiona integral contul de media al Strauss Romania cu scopul de a dezvolta proiecte creative de comunicare integrata si de a oferi un set complex de servicii de comunicare si implementare media pentru toate canalele de promovare.

In Romania, Strauss detine marcile Doncafé si Fort. In portofoliul Doncafé exista cafea prajita si macinata - Doncafé Elita, Doncafé Selected, Doncafé Gold, Doncafé Decaffeinated - cafea instant, si Doncafé Mixes.


PUBLICITATE: