Internetics a devenit un simplu festival de eficienta, iar ideea, dezvoltarea, web designul, creatia unei campanii, sau alte instrumente de masurare a relevantei unui proiect pe Internet luate in calcul pana mai ieri dispar
Competitia care rasplateste performantele in comertul electronic din Romania ofera doua premii: Magazinul Anului in eCommerce, respectiv Cel mai bun Start-up in eCommerce
„Asa se intampla cand firmele mari se ca*a pe ele pentru 200 EUR” spune noul website care concureaza limbajul de mahala al multor moderatori de televiziune
George Iliescu, Director General Adjunct, Operatiuni Tehnice Pro TV, a incetat din viata duminica dimineata in urma unui stop cardiac
Cele 8 agentii finaliste sunt: Graffiti BBDO, Saatchi & Saatchi Advertising, Publicis – Press Lions, Starcom Media Vest Group, Propaganda si Webstyler – Media Lions, McCann Erickson Romania – Direct lions, Leo Burnett & Target Romania – Radio Lions
"Generatia actuala de business este una predestinata afacerilor, una cu date genetice care predispun la mediul concurential”, spune Bogdan Muresanu, Creative Director Addict Advertising despre noua campanie de imagine
Parteneriatul online pus pe picioare la inceputul acestui an era estimat la o treime din piata: 4,5 – 5 Milioane EUR
Agentia de publicitate semneaza campania de promovare a parfumului Showtime by Kylie Minogue, de la Coty
Stejar Pilsner ii rasplateste zilnic cu 100 de baxuri de bere pe cei care intra pe www.bereastejar.ro si spun cum e sa fii cu adevarat barbat.
Compania de media locala din grupul condus de Dragos Grigoriu are in portofoliu clienti cum sunt Tuborg, Carlsberg, Skol, Orangina, Granini, Alka, Nutline, Baneasa, Boom, Cetelem (BNP Paribas) si Kiwi Finance
Campania sociala este menita sa educe populatia Romaniei cu privire la rolul alimentatiei echilibrate si al exercitiului fizic in asigurarea si mentinerea unui stil de viata sanatos.
Festivalul de creatie se adreseaza comunicarii europene si va avea loc intre 15 si 17 mai
Pe langa numarul 1 de la NBC, printre vorbitorii congresului se numara Maurice Lévy - Publicis Groupe, Kevin Johnson – Microsoft sau Michael Roth - Interpublic Group
„Toate materialele folosite s-au concentrat pe acelasi concept vizual– “casuta din bete de chibrit”- pe care l-am folosit pe toate canalele de comunicare: spot TV, macheta de presa, literatura de produs, website, bannere internet”, a declarat Mihai Tecau, Presedinte al Directoratului BCR...