Rezultatele cautarii dupa : "tineri"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
McCann PR Romania impreuna cu Asociatia The Social Incubator si AFI Europe Romania au lansat programul social „Plan de Viata”
Luni, 16 Noiembrie 2020
 Programul “Plan de Viata” si-a propus sa incurajeze si sa contribuie la integrarea sociala si profesionala a tinerilor care parasesc sistemul institutionalizat la varsta de 18 ani, cand cei mai multi dintre ei sunt nevoiti sa iasa de sub tutela statului si sunt nevoiti sa se descurce pe cont...
Topul nevoilor varstnicilor din Romania, dupa cinci ani ai programului social Telefonul Varstnicului
Luni, 09 Noiembrie 2020
 Nevoia de informare ramane principalul motiv pentru care seniorii apeleaza Telefonul Varstnicului. Peste 2.700 de persoane au solicitat sprijin prin Telefonul Varstnicului in 2020, dublu fata de anul precedent
Cu peste 400.000 de euro oferiti pana in prezent, Telekom Romania lanseaza cea de-a unsprezecea editie a programului „Bursele Telekom”
Luni, 02 Noiembrie 2020
 Peste 2.300 de aplicanti, peste 400.000 de euro oferiti prin burse lunare, 115 studenti beneficiari ai sprijinului financiar acordat de Telekom Romania de la lansarea programului si pana in prezent.
Peste 1 milion de euro pe an in responsabilitate sociala. Sistemul Coca-Cola in Romania isi uneste eforturile pentru o viziune comuna de sustenabilitate, sub platforma DupaNoi| #NuNeOprimAici
Joi, 29 Octombrie 2020
Sub numele DupaNoi| #NuNeOprimAici , platforma reuneste initiativele Sistemului Coca-Cola in Romania privind protejarea mediului,  dezvoltarea comunitatilor si conservarea traditiilor locale, sustinerea tinerilor si protejarea resurselor de apa.
Unul dintre primii absolventi de PR si Comunicare de dupa 1990, Mihaela Petrovan povesteste inceputurile si evolutia More Than Pub - agentie, Marketing in Direct - evenimente si BookLand - ONG educatie
Miercuri, 07 Octombrie 2020
Fondatoarea a trei proiecte de marketing si comunicare, Mihaela Petrovan, povesteste in AdPlayers despre lansarea si evolutia proiectelor More Than Pub – agentie de Marketing Public Relations, Marketing in Direct – evenimente de profil si BookLand – ONG in domeniul educatiei
Ajunse la a-VII-a editie, Conferintele BookLand Evolution se relanseaza intr-un nou format
Marti, 29 Septembrie 2020
100.000 tineri, 1.960 speakeri, 23 orase vizitate anual – este bilantul pe scurt al primilor 6 ani ai Conferintelor BookLand Evolution. In al-VII-lea an, dupa doar editia din Bucuresti sustinuta in format offline, evenimentul trece integral in mediul online pentru a continua sa inspire tinerii din Romania.
Romanii resimt incertitudinea din ce in ce mai puternic. Revin la o stare de furie si panica similara celei din lockdown. Studiu RomaniiAzi, Reveal Markerting Research
Vineri, 04 Septembrie 2020
 Daca ultimele luni sunt caracterizate de incertitudini, totusi, potrivit studiului, in luna august, se inregistreaza o schimbare. O intoarcere catre siguranta si nevoile de baza, pentru siguranta si supravietuire
Peste 20 de universitati de top din Romania la targul educational online HE.RO Virtual Exhibition, pe 4 - 5 septembrie
Marti, 01 Septembrie 2020
 Ajuns la a doua editie, targul reuneste institutii de invatamant precum Universitatea din Bucuresti, UNArte Bucuresti, Universitatea de Arhitectura si Urbanism Ion Mincu, Universitatea de Vest din Timisoara, American Hotel Academy si aproximativ 10.000...
Deutsche Telekom, Telekom Romania si Billie Eilish pun in lumina contributia pe care o aduce societatii tanara generatie
Miercuri, 19 August 2020
Sub o creatie semnata de Saatchi & Saatchi Londra, Telekom Romania saluta initiativa Deutsche Telekom si ii sustine pe tinerii din Romania care isi aduc contributia in societate si, impreuna cu castigatoarea a 5 premii GRAMMY, Billie Eilish, isi propune sa transmita un mesaj de optimism in mediul digital intr-o lume...
Primul show TV din Romania inregistrat online cu peste 70 de artisti care unesc generatii. Deschideti Poarta Soarelui, la TVR
Luni, 11 Mai 2020
TVR uneste, intr-o gala muzicala filmata integral la distanta, peste 70 de artisti care vin sa cante impreuna si adreseaza tuturor romanilor acelasi mesaj: „Deschideti poarta soarelui!”. Show-ul muzical inregistrat de acasa si din studiourile proprii de inregistrare de artistii romani, care include si imnul...
Joc in Dar pentru 17.000 de copii si tineri. Campanie de donatii in jucarii, jocuri si echipamente electronice pentru centrele de plasament
Marti, 14 Aprilie 2020
Campania ii invita pe toti cei care pot sa doneze jucarii, board games, console de gaming, echipamente electronice (laptop, calculatoare, tablete etc.), articole arts crafts si jocuri pentru outdoor (mingi fotbal, mingi si cos baschet, fileu,rachete si mingi tenis,frisbee etc.), sa aduca zambetul si joaca in viata...
Incepe scoala pentru Cannes. Start inscrierilor la The Alternative School / Semestrul Cannes 2020
Vineri, 07 Februarie 2020
Oamenii care activeaza in industriile comunicarii si sunt interesati sa-si imbunatateasca abilitatile strategice si creative, dar care aspira in acelasi timp la performanta internationala sunt invitati sa se alature.
Casa de Monede lanseaza medalia comemorativa Alexandru Ioan Cuza in parteneriat cu Proud To Be Romanian
Marti, 04 Februarie 2020
 Medalia dedicata celui ce a infaptuit Unirea Principatelor Romane este innobilata cu aur pur 999/1000 si batuta la cea mai inalta calitate numismatica PROOF si face parte dintr-o serie limitata de numai 10.000 de exemplare, distribuita exclusiv de Casa de Monede.
O lume fara frica. Campanie anti-cyberbullying creata de Kubis si Salvati Copiii
Marti, 26 Noiembrie 2019
 ,,Ne dorim ca din ce in ce mai multi tineri sa realizeze ca nu e o rusine sa spui prin ce treci si sa apeleze cu incredere la programul sustinut de Salvati Copiii si Ora de Net – ctrl_AJUTOR. Acesta este un tool pus la dispozitie de psihologi specializati care te pot ajuta sa treci prin astfel de situatii"
Peste 2.200 de aplicanti si peste 400.000 de euro oferiti de Bursele Telekom. Start la a-X-a editie
Miercuri, 20 Noiembrie 2019
 Telekom Romania sustine performanta tinerilor in educatie. Peste 2.200 de aplicanti, peste 400.000 de euro oferiti prin burse lunare, 110 studenti beneficiari ai sprijinului financiar acordat de Telekom Romania, de la lansarea programului si pana in prezent;
Legende Urbane: Safire Rosii este Lucrarea Lunii Septembrie in Top 3 ADC
Marti, 08 Octombrie 2019
Luna septembrie a Top 3 ADC aduna - in categoriile Digital, TV si Experiential/BTL - 15 proiecte si 10 agentii castigatoare. Toamna aduce, astfel, campanii diverse, despre inceperea scolii, noutati in the food corner, pariuri si meme-uri, dar si idei de viitor,...
Premii de 5000 de euro pentru studenti pasionati de marketing si comunicare. CompetitIAA la start.
Luni, 07 Octombrie 2019
In cadrul programului, studentilor pasionati de marketing si comunicare li se ofera o sansa reala de a-si pune in practica abilitatile si pasiunea pentru Marcomm, prin solutionarea unor brief-uri date de sponsorii proiectului. 
Joint-venture Stefanini Infinit in Romania. Export de servicii de agentie digitala romaneasca pe piata globala
Vineri, 27 Septembrie 2019
 Noua organizatie va fi o companie de marketing digital full service, infiintata in parteneriat cu fratii si antreprenorii Alexandru Cernatescu si Andrei Cernatescu, proprietarii agentiei de comunicare digitala Infinit Solutions.
Sute de tineri intr-un altfel de program back to school MediaStar Internship dezvoltat de GroupM
Luni, 16 Septembrie 2019
 Lansat in vara anului 2016, programul MediaStar Internship, are un obiectiv foarte clar: identificarea si atragerea talentelor de pe piata, din randul tinerilor care sunt deschisi sa descopere ce inseamna cu adevarat sa fii specialist in media
Noua Peroni Nastro Azzurro de la Propaganda
Miercuri, 28 August 2019
 PROPAGANDA a realizat cea mai noua campanie de imagine dezvoltata in Romania de catre marca italiana de bere Peroni Nastro Azzurro. Ddenumita #MomenteDeRespiro Peroni, noua campanie marcheaza o schimbare importanta de „tone of...
« 2 3 4 5 6 »