Rezultatele cautarii dupa : "stiri"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6 7 8 »
UAPR solicita Antenei 3 acuratete pe informarea amendarii OUG 25
Joi, 13 Iunie 2013
 Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) respinge categoric afirmatia conform careia ”agentiile de publicitate si multinationalele...
Aplicatie Rompetrol pe drumul Single sign on. Buget de 5-10 mii de euro.
Luni, 10 Iunie 2013
 Evaluata de surse din piata de media interactiva intre 5.000 si 10.000 Euro in functie de complexitate si functionalitati, Rompetrol a lansat prima...
INTACT MEDIA GROUP: Antenele in crestere, CME in scadere pe 18-49 urban.
Marti, 04 Iunie 2013
 Potrivit unui comunicat Intact Media Group (IMG), un numar de 6.573.000 de telespectatori din mediul urban au vizionat in medie pe zi programele IMG. Media cotei de piata in 2013, in Prime Time, este de 18,7, cu  1,2 puncte mai mare decat in 2012.

Seful Antena Group, Sorin Alexandrescu, audiat la DNA
Joi, 30 Mai 2013
 Potrivit Realitatea TV, Sorin Alexandrescu ar  avea calitatea de invinuit intr-un dosar de santaj RCS-RDS
Zvonuri de scoatere a Eurosport din pachetele TV. Dolce: NU. Digi: nu comenteaza.
Vineri, 23 Noiembrie 2012
 Iesirea unui canal de sport din pachetele de cablu ar putea antrena pierderi de milioane de euro pe an in vistieria canalului

De la angajat Tiriac la antreprenor de 700-800 Mii EUR cu propria agentie. Perceptum.
Joi, 04 Octombrie 2012
 Raluca Ghilea, managerul agentiei de comunicare Perceptum, estimeaza in 2012 o crestere de 15%, fata de 2011, cand cifra de afaceri a companiei a fost de 700.000 de euro pe an

 

Pro TV confirma schimbarile. Anca Budinschi, Director General. Costi Mocanu, Senior VP Head la Voyo
Marti, 18 Septembrie 2012
 Pro Tv confirma schimbarile anuntate in premiera de adplayers, in cursul diminetii de astazi. Costi Mocanu a fost numit Senior Vice-President Head of Voyo, iar Anca Budinschi ocupa pozitia de General Director PRO TV SA.
The Group s-a suparat. Dezvaluirea parteneriatului cu Omnicom trimite adplayers la agentii de stiri
Marti, 21 Februarie 2012
 Nicola Porter Novelli inoveaza comunicarea corporate in Romania. Dezvaluirea in exclusivitate, in cursul diminetii de marti, a parteneriatului The Group cu Omnicom a facut ca profesionistii de comunicare ai agentiei de relatii publice sa trimita adplayers la agentii de stiri
Televiziunea facuta cu dosul. Unde se indreapta publicitatea?
Miercuri, 15 Februarie 2012
 Dand vina pe un talk-show de televiziune, un editorial semnat de un redactor sef de gazeta acuza ca presa se face cu dosul. Oameni buni. Spre deosebire de presa, televizorul scoate banii din audienta TV. Deci nu presa se face cu dosul, ci televiziunea.
Furata public la cantar. TVR pierde 30-40% pe audiente urban 18+
Vineri, 27 Ianuarie 2012
 De la audientele furnizate de Gfk pana la cele furnizate de Kantar, programe cu greutate in grila TVR pierd in audienta chiar si 30-40%, in publicul comercial, discrepante care nu sunt explicate, cel putin pentru moment, de catre furnizorul de date.
15 zile de la Revolutie. 11 ianuarie 1990. Primul post de radio in FM-ul bucurestean.
Miercuri, 11 Ianuarie 2012
 Pe 11 ianuarie 1990, UNIFUN spargea eterul cu primul post de radio independent
Ex redactor sef iqads, Ana Militaru face stiri Grey G2
Luni, 09 Ianuarie 2012
 Ex redactor sef a portalului iqads o asteptam cu stiri noi de la Grey G2, agentie unde este "digital copywriter"
Realitatea TV Constanta vrea 150.000 EUR din piata locala. Exclusiv prin Media Consulta International.
Luni, 19 Decembrie 2011
 „In conditii normale de piata, cred ca un target de 150.000 de euro anual din publicitatea locala din Constanta nu este greu de atins. Tinand insa...
Publicitatea video online, mai eficienta decat TV-ul. Problema? Continutul pe Internet.
Marti, 29 Noiembrie 2011
 In timp ce peste 85% dintre investitorii in marketing si comunicare de pe pietele dezvoltate mentioneaza calitatea audientei + calitatea continutului video ca fiind cele mai importante atribute in selectarea unui furnizor de online video advertising (conform State of the Online Video, Surveying the advertising community, DM2Pro & Tremor Media, Aprilie 2010), in Romania lucrurile nu...
Graffiti BBDO a dat MAE Viza pentru SUA 2011
Vineri, 25 Noiembrie 2011
 Graffiti BBDO a realizat, pro bono, conceptul creativ si executiile  campaniei „Viza pentru SUA” 2011, derulata de Ministerul Afacerilor Externe, in parteneriat cu Ambasada SUA la Bucuresti.
Google cauta continut mai recent. Mai mult de 1/3 din rezultate sunt afectate.
Joi, 10 Noiembrie 2011
 Noul algoritm de cautare Google pune accent pe continut mai recent si afecteaza 35% din rezultate

Romanii despre directia TVR: 45% buna, 24% gresita
Miercuri, 09 Noiembrie 2011
 Sondajul de opinie a fost realizat de CURS, la solicitarea TVR, in luna octombrie, pe un esantion reprezentativ la nivel national: 1.102 respondenti cu varste de 18 ani si peste, marja de eroare ±3%.
Cristian Burci: “Media nu mai poate fi separata de agentiile de publicitate
Marti, 18 Octombrie 2011
Cristian Burci despre “Innovate or Die”, despre lumea continutului de la 1 ecran la 4 ecrane – Televizor, Computer, Mobil si Tableta, sau “Criza” care a pus o presiune mare pe industria de publicitate din Romania, pentru ca aceasta nu s-a inovat, dar si cum vor fi “urmatorii 2-3...
TV
Observator 16 (Antena1): 2.6% rating si 17.7% cota de piata in iulie
Luni, 01 August 2011

Difuzat intre 16.00 – 17.00 la Antena 1, programul de stiri prezentat de catre Oana Frigescu a avut cea mai mare audienta luni, 11 iulie (3.2%rtg si 19.4%shr) si cea mai mare cota de piata in 27 iulie (23.2%shr si 3.1%rtg).

ARBOmedia vrea 2 Milioane EUR pentru televiziunile locale
Joi, 23 Iunie 2011
 Regia de vanzari estimeaza pentru acest an un business de aproximativ 2,5 Mil. EUR,  din care 500.000 EUR pentru statiile de televiziunile locale atrase in proiectul ARBOtv

« 4 5 6 7 8 »