INTACT MEDIA GROUP: Antenele in crestere, CME in scadere pe 18-49 urban.
Marti, 04 Iunie 2013

sursa:intactmediagroup.ro / STIRI

( adplayers, info ) Antenele sunt  in crestere pe publicul 18-49 ani urban, iar televiziunile CME in scadere, informeaza astazi un comunicat de presa Intact Media Group, remis adplayers. Potrivit comunicatului, televiziunile Intact Media Group inregistreaza cresteri pe toate intervalele orare, in luna mai, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

Un numar de 6.573.000 de telespectatori din mediul urban au vizionat in medie pe zi programele IMG. Media cotei de piata in 2013, in Prime Time, este de 18,7, cu  1,2 puncte mai mare decat in 2012. Pentru aceeasi perioada pe targetul All Day, media este de 19,9, cu 1,3 mai mult comparativ cu anul trecut. Aprecieri importante s-au inregistrat si in Day Time si Late Fringe.

Conform datelor furnizate de Kantar Media, trustul concurent, CME, este in scadere pe cele mai multe dintre intervalele orare analizate, mai informeaza oficialii de comunicare Intact Media Group.

Mai multe concluzii ale cercetarilor Intact Media Group, aici
 


PUBLICITATE: