Rezultatele cautarii dupa : "starea"
Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 13 Iulie 2015
Contactati de catre adplayers, reprezentatii Metrorex cer Spectacular respectarea “formei si dimensiunilor” panourilor din Contract. In replica la raspunsul trimis adplayers, Spectacular cere Metrorex revenirea in conditiile contractului licitat pentru care a acceptat forma, dimensiunile si platile in baza deconturilor lunare pe care le-a avut in perioada 2011-2015.
Marti, 07 Iulie 2015
Din informatiile adplayers de pana la aceasta ora, mai multe comenzi ale companiei Spectacular au fost blocate decoreze statiile de metrou incepand cu luna martie a.c . Practic, de trei luni, compania Spectacular a pierdut aproape 1 milion de euro (700.000-800.000 euro din estimarile adplayers), dupa o poveste de 4 ani de colaborare si milioane de euro aduse in conturile Metrorex.
Luni, 11 Mai 2015
Nu sunt o scriitoare de povesti. Scriu povestea vietii mele si va multumesc tuturor celor care...
Miercuri, 17 Septembrie 2014
Pe piata din 15 septembrie, Academia Catavencu reapare dupa o pauza de doua luni, cu o echipa de "academicieni noi" care vor scoate o revista la doua saptamani.
Joi, 24 Octombrie 2013
„Cred ca ne astepata ani in care campaniile se vor face in 3 zile, daca nu si de pe o zi pe alta” mai afirma presedintele grupului GMP, facand...
Luni, 10 Iunie 2013
Evaluata de surse din piata de media interactiva intre 5.000 si 10.000 Euro in functie de complexitate si functionalitati, Rompetrol a lansat prima...
Marti, 13 Decembrie 2011
„Scopul proiectului solicitat de URSUS Breweries a fost de a oferi chipul puternic si reprezentativ al Romaniei de azi”, spun reprezentantii de relatii publice ai campaniei.
Joi, 17 Februarie 2011
Alina Galeriu, editor la Iqads si SMARK pleaca in PR. Antonia Tucheac, fosta Business Standard dupa o scurta perioada la V+O communication s-a intors in jurnalismul de comunicare. Romanita Oprea (Biz Campaign, Iqads, Millenium) si Cristina Blanaru (Mediafax, 121 communication) lucreaza in ambele tabere. Amandoua au pastrat o colaborare de jurnalist, dar lucreaza si in PR. Care e "cea...
Joi, 06 Ianuarie 2011
Editorialul de inceput de an „Doamne ajuta, in 2011” privind drama marketingului si comunicarii care ar trebui...
Marti, 04 Ianuarie 2011
Ma grabesc sa va amintesc ca asa cum inainte bunii si strabunii nostri nu plecau la drum fara sa-si faca semnul crucii, tot asa nici marketingul si comunicarea vremurilor prin care trecem nu ar trebui sa porneasca in 2011 fara sa se roage
Luni, 30 August 2010
Dupa new business McCann Erickson si manager la MRM, Butnar se intoarce la Headvertising, agentie unde a mai lucrat in trecut pe strategie
Vineri, 30 Iulie 2010
„Licitatiile publice trebuiesc sustinute cu specialisti din Romania”, opinie de Radu Boeru de la consultantii Alchemy, The Branding Society
Vineri, 23 Aprilie 2010
Alexandru Lazescu, Presedinte la Ziarul de Iasi, detinut in proportie de 84% de proprietarii Arbomedia, elvetienii de la Goldbach, spune ca publicatia pe care o prezideaza a incasat de la...
Vineri, 22 Ianuarie 2010
Cu „arme” de la Radio Nova Paris pentru Nova Bucuresti si de la FUN Radio Paris pentru UNIFUN Bucuresti: Primele cuvinte care au inceput revolutia in radioul romanesc...
Luni, 09 Noiembrie 2009
Sorin Psatta este Integrated Communication Director al Grupului BBDO Romania, iar Mark Walton este Managing Partnaer al agentiei, Brici
Vineri, 05 Decembrie 2008
Compania fondata de Ioan Big, Sorin Fodoreanu si Leon Ramaekers si condusa de Andreea Dumitru, Managing Director, estimeaza in 2008 o cifra de afaceri de 1,2 - 1,5 Milioane EUR, dupa ce pe prima jumatate a anului a inregistrat 700.000 EUR
Joi, 06 Decembrie 2007
La evenimentul organizat Sala Omnia din Bucuresti de catre Diageo si OgilvyAction, AdPlayers a numarat si peste 100 de oameni de comunicare din mai multe agentii de pe piata romaneasca
Vineri, 16 Noiembrie 2007
Agentia de publicitate semneaza o noua campanie a postului de radio din grupul Realitatea – Catavencu ce promoveaza si recomanda ascultatorilor muzica postului drept singura normala intr-o tara normala
Joi, 15 Noiembrie 2007
Prezenta la nivel global in peste 20 de tari, J&B lanseaza si in Romania campania “Start a party!”
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: