Rezultatele cautarii dupa : "starea"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 »
Academia Catavencu reapare dupa o pauza de 2 luni. Echipa noua si periodicitate la 2 saptamani.
Miercuri, 17 Septembrie 2014
Pe piata din 15 septembrie, Academia Catavencu reapare dupa o pauza de doua luni, cu o echipa de "academicieni noi" care vor scoate o revista la doua saptamani.
Sigur ca ne bucura premiile. Dar e bine sa ne bucuram in punga. Felix Tataru, GMP Group.
Joi, 24 Octombrie 2013
 „Cred ca ne astepata ani in care campaniile se vor face in 3 zile, daca nu si de pe o zi pe alta” mai afirma presedintele grupului GMP, facand...
Aplicatie Rompetrol pe drumul Single sign on. Buget de 5-10 mii de euro.
Luni, 10 Iunie 2013
 Evaluata de surse din piata de media interactiva intre 5.000 si 10.000 Euro in functie de complexitate si functionalitati, Rompetrol a lansat prima...
The (New) Face of URSUS, de Brici Entertainment
Marti, 13 Decembrie 2011
 „Scopul proiectului solicitat de URSUS Breweries a fost de a oferi chipul puternic si reprezentativ al Romaniei de azi”, spun reprezentantii de relatii publice ai campaniei.
Jurnalism sau PR? Cu Romanita Oprea, Cristina Blanaru, Antonia Tucheac si Alina Galeriu
Joi, 17 Februarie 2011
Alina Galeriu, editor la Iqads si SMARK pleaca in PR. Antonia Tucheac, fosta Business Standard dupa o scurta perioada la V+O communication s-a intors in jurnalismul de comunicare. Romanita Oprea (Biz Campaign, Iqads, Millenium) si Cristina Blanaru (Mediafax, 121 communication) lucreaza in ambele tabere. Amandoua au pastrat o colaborare de jurnalist, dar lucreaza si in PR. Care e "cea...
Ei vor altfel marketingul si comunicarea. Pentru Romania.
Joi, 06 Ianuarie 2011
Editorialul de inceput de an „Doamne ajuta, in 2011” privind drama marketingului si comunicarii care ar trebui...
Doamne ajuta, in 2011 !
Marti, 04 Ianuarie 2011
 Ma grabesc sa va amintesc ca asa cum inainte bunii si strabunii nostri nu plecau la drum fara sa-si faca semnul crucii, tot asa nici marketingul si comunicarea vremurilor prin care trecem nu ar trebui sa porneasca in 2011 fara sa se roage
Bogdana Butnar s-a dus de la MRM la Headvertising, care vrea si un pui de Interactive
Luni, 30 August 2010

Dupa new business McCann Erickson si manager la MRM, Butnar se intoarce la Headvertising, agentie unde a mai lucrat in trecut pe strategie

Banii din licitatii publice trebuie tinuti in tara! Radu Boeru, Alchemy -The Branding Society
Vineri, 30 Iulie 2010
 „Licitatiile publice trebuiesc sustinute cu specialisti din Romania”, opinie de Radu Boeru de la consultantii Alchemy, The Branding Society
Partea romana de la Ziarul de Iasi nu exclude preluarea partilor Goldbach, proprietarii Arbomedia
Vineri, 23 Aprilie 2010
Alexandru Lazescu, Presedinte la Ziarul de Iasi, detinut in proportie de 84% de proprietarii Arbomedia, elvetienii de la Goldbach, spune ca publicatia pe care o prezideaza a incasat de la...
Revolutia Radio din Romania a inceput cu arme din Franta
Vineri, 22 Ianuarie 2010
 Cu „arme” de la Radio Nova Paris pentru Nova Bucuresti si de la FUN Radio Paris pentru UNIFUN Bucuresti: Primele cuvinte care au inceput revolutia in radioul romanesc...
Ambitia Ursus la analiza: O superproductie publicitara, intrata direct in istorie (Sorin Psatta, BBDO) versus Am un vis Mark Walton, Brici
Luni, 09 Noiembrie 2009
 Sorin Psatta este Integrated Communication Director al Grupului BBDO Romania, iar Mark Walton este Managing Partnaer al agentiei, Brici

 

Event Plus: Arhitectura de eveniment de 1,2 –1,5 Milioane EUR in 2008
Vineri, 05 Decembrie 2008
Compania fondata de Ioan Big, Sorin Fodoreanu si Leon Ramaekers si condusa de Andreea Dumitru, Managing Director, estimeaza in 2008 o cifra de afaceri de 1,2 - 1,5 Milioane EUR, dupa ce pe prima jumatate a anului a inregistrat 700.000 EUR
2500 de oameni la Start a Party! J&B
Joi, 06 Decembrie 2007
La evenimentul organizat Sala Omnia din Bucuresti de catre  Diageo si OgilvyAction, AdPlayers a numarat si peste 100 de oameni de comunicare din mai multe agentii de pe piata romaneasca
Propaganda recomanda muzica normala de la Radio Guerrilla
Vineri, 16 Noiembrie 2007
Agentia de publicitate semneaza o noua campanie a postului de radio din grupul Realitatea – Catavencu ce promoveaza si recomanda ascultatorilor muzica postului drept singura normala intr-o tara normala
J&B incepe petrecerea cu Ogilvy Action
Joi, 15 Noiembrie 2007
Prezenta la nivel global in peste 20 de tari, J&B lanseaza si in Romania campania “Start a party!”
Mercury360 are buget de 70.000 EUR pana la sfarsitul anului pentru Kluth
Marti, 16 Octombrie 2007
„Pentru acest sfarsit de an bugetul alocat campaniei este 70.000 EUR”, a afirmat pentru AdPlayers, Adina Ruse - Account Manager la Mercury 360, intrebata la cat se ridica investitia in comunicare. „Pentru anul viitor inca nu a fost luata o decizie in privinta bugetului”
Editorial: AdOr-ul este in coma, cu bisturiul in inima
Miercuri, 23 Mai 2007
In timp ce unii acuza deja ca o parte din colegii doctori de la masa de operatie a festivalului au bagat bisturiul unde nu trebuie si ca avem de-a face deja cu o hemoragie interna sau o operatie gresita, doctorii AdOr au traditia de a da comunicat de presa cu iz de virtuti nationale ca au iesit de la masa de operatie, uitand bisturiul in inima
Alka a blocat Yahoo! pe 8 martie, cu DC, Ninespices si Mediacafe
Joi, 08 Martie 2007
Alka Grup a contractat spatiul Yahoo!Messenger si Yahoo!Insider pentru o zi, pentru a derula de 8 Martie, o campanie dedicata doamnelor si domnisoarelor, semnata de Alka Grup, DC Communication (concept general, comunicare) si  MediaCafe & Ninespices (design, dezvoltare web, planificare media)
TV, 23
Vincon face 7 Pacate cu Violet
Miercuri, 07 Februarie 2007
Sub sloganul Totul începe de la un vin bun, Violet si Vincon Vrancea au lansat luni, 5 februarie 2007, campania TV al noului brand 7 Pacate
« 3 4 5 6 »