Rezultatele cautarii dupa : "scop"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Asociatia IAB Romania vs IAB Romania, cu Radu Ionescu (Kinecto)
Joi, 10 Mai 2007
"Singura piedica (in a sprijini eforturile de crestere a pietei n.r.) ar putea fi eventuala conditionare/dorinta a domnului Faryna de a ocupa un rol executiv de orice fel in boardul asociatiei, pentru ca ma indoiesc ca ar primi vreun vot din partea industriei, industrie care nu a auzit de domnia sa pana acum cateva luni... Cum ar putea coordona interesele industriei un reprezentant al unei...
Asociatia IAB Romania vs IAB Romania, cu Vlad Stan (Vodanet Media)
Joi, 10 Mai 2007
"Vad o singura solutie, D-l Faryna sa cedeze dreptul de utilizare a marcii asociatiei IAB Romania si sa ne introduca la reprezntantele IAB din Europa si din SUA, iar daca isi doreste atat de mult sa participe la dezvoltarea industriei de internet din Romania sa particpe la urmatoarele alegeri pentru un loc in Board sau chiar pentru functia de Presedinte".
Asociatia IAB Romania vs IAB Romania, cu Victor Dobre, (International Advertising Association / IAA - Romania
Joi, 10 Mai 2007
"Sfatul meu ar fi ca domnul Faryna sa accepte cat mai repede propunerile IAB Romania si sa coopereze neconditionat. Riscurile pe care si le asuma denigrand sunt foarte mari. E mai bine sa fii IN autobuz decat SUB autobuz (parafraza unui proverb britanic)".
Asociatia IAB Romania vs IAB Romania, cu Calin Rotarus (ARBOmedia)
Miercuri, 09 Mai 2007
"Piata romaneasca de media online isi continua cresterea exploziva si a atins un stadiu de evolutie in care simte nevoia sa reglementeze aspectele tehnice si etice legate de aceasta forma de publicitate, lucru pe care il va face oricum, printr-o organizatie sau alta, afiliata sau nu la IAB sau la alt organism international"
Asociatia IAB Romania vs IAB Romania, cu Adina Vasilescu (Sanoma Hearst Romania)
Miercuri, 09 Mai 2007
"Eu sper ca IAB Europe sa-i retraga licenta pentru Romania lui Stan Faryna pana la sfarsitul acestui an. Asa ar fi normal."
Asociatia IAB Romania vs IAB Romania, cu Andrei Georgescu (White Image)
Miercuri, 09 Mai 2007
"Sincer mi se pare putin jenant ce face domnul Faryna. In primul rand ca si-a permis sa vorbeasca in numele industriei de advertising din Romania in momentul in care agentia dumnealui lucra in principal pentru guvernul SUA. In al doilea rand pentru ca pana acum nu l-am vazut zbatandu-se pe piata pentru a impune niste standarde sau pentru a aduce mai multa lumina in ceea ce inseamna aceasta...
Asociatia IAB Romania vs IAB Romania, cu Andreea Idriceanu Calev (Touch Communication)
Miercuri, 09 Mai 2007
"Cred ca toti cei implicati in aceasta discutie trebuie sa isi reaminteasca ceea ce scrie chiar pe site-ul IAB: "interactive advertising works. (...) A rising tide raises all ships... this is your chance to help that tide rise - and be a part of the course the industry is charting".
Razboiul pentru IAB Romania: 'Eu personal nu-l cunosc pe domnul Stan Faryna' Val Voicu (AdEvolution)
Miercuri, 02 Mai 2007
"Cert este insa ca acest domn a aparut din neant, nu a facut absolut nicio campanie de publicitate online in Romania, a cumparat licenta IAB pentru Romania strict pe baze financiare, iar acum vrea sa regleze industria online din Romania", a mai afirmat pentru AdPlayers, Val Voicu  - Membru in Consiliul Director al Asociatiei IAB Romania si General Manager la AdEvolution, legat de...
Radu Florescu - Saatchi & Saatchi, despre EFFIE: 'Sunt destul de rezervat cu privire la câstigatorii de anul acesta din mai multe categorii'
Joi, 05 Aprilie 2007
"Pe ansamblu, evenimentul, jurizarea si rezultatele Effie 2007 reflecta piata de publicitate. Cu cateva exceptii", a declarat, pentru AdPlayers, Radu Florescu – CEO al Saatchi & Saatchi, legat de recenta editie a festivalului Effie Awards Romania: "Sunt destul de rezervat cu privire la castigatorii de anul acesta din mai multe categorii", explica executivul...
CNA face scoala auto simultan cu Antena 1, Pro TV, National TV, B1 TV
Miercuri, 21 Martie 2007
Membrii CNA au hotarât ca posturile Antena 1, Pro TV, National TV, B1 TV sa primeasca somatie publica pentru ca, în urma monitorizarii din perioada 10.02 – 03.03.2007 a emisiunilor care au ca tema noutatile în domeniul produselor auto-moto, s-a constatat ca nu a fost vorba de un demers jurnalistic ci de un demers publicitar.
Factor tine seminar german
Miercuri, 21 Februarie 2007
Specialistul televiziunii RTL, producatorul german Martin Ernst va sustine un seminar în România la invitatia Casa de productie si post-productie publicitara Factor, condusa de Tino Furtuna (foto)
Cristian Kit Paul (Brandient) jurizeaza la IDENTITY: BEST OF THE BEST 2007
Vineri, 26 Ianuarie 2007
Concursul international are drept scop premierea celor mai bune logo-uri, identitati de corporatie si de produs, platforme de brand si trademark-uri din lume si este organizat la Moscova, termenul limita de înscriere a lucrarilor fiind 31 ianuarie
Leo Interactive intra în zone (..) mai putin speculate de catre branduri
Marti, 23 Ianuarie 2007
"Directia spre are se vor orienta proiectele iLeo va avea ca scop îmbogatirea relatiei dintre consumatori si marci, în zone relevante pentru consumatori si mai putin speculate de catre branduri", afirma seful agentiei, Mugur Patrascu (foto) – Managing Partner, Leo Burnett Interactive (iLeo), compania de marketing interactiv din grupul Leo Burnett Romania
Hennessey se dedica fotografiei de publicitate
Marti, 23 Ianuarie 2007
"Vreau sa aduc un aer fresh în advertising asa cum am facut în moda si sper ca în scurt timp sa ajung la fel de departe în acest fel de fotografia ca si în fashion", a afirmat, pentru AdPlayers, Gabriel Hennessey - fotograf profesionist care sustine ca, pâna acum, a dedicat majoritatea timpului fotografiei de moda, si ca poate spune ca a reusit sa ajunga în topul industriei de profil
Publicis Healthcare a castigat licitatia de creatie pentru tot portofoliul Mediplus Cosmetics
Joi, 21 Decembrie 2006
Din portofoliul castigat fac parte Klorane, Avène, Ducray, Elancyl, Galenic, René Furterer, Pierre Fabre Oral Care
BusinessWeek România a vorbit cu 10.000 de oameni, pentru Top Brands
Marti, 19 Decembrie 2006
Rachad El Jisr (foto), Publisher la BMG, afirma pentru AdPlayers ca "pentru prima data s-a calculat valoarea în bani a celor mai bine cotate brandurilor locale, evaluare bazata pe o cercetare de piata de amploare realizata împreuna cu D&D Research, la care au fost intervievate aproximativ 10.000 de persoane - si un algoritm de calcul realizat alaturi de Brandient"
GAV| Scholz&Friends, la raport
Vineri, 08 Decembrie 2006
Agentia GAV|Scholz&Friends Bucuresti spune ca, dupa o toamna agitata, doua marci germane - Brita si Mercedes-Benz, si o marca austriaca - Raiffeisen Leasing, au apelat la creativii din Bucuresti pentru a se promova pe piata româneasca
Industria de publicitate si interactiva naste IAB România
Vineri, 17 Noiembrie 2006
Editori online si retele de vânzari online, alaturi de clienti, agentii si regii de publicitate vor nasterea eminentei cenusii pe internet – Interactive Advertising Bureau (IAB) România care ar trebui sa fie punctul de pornire pentru masurarea audientelor si monitorizarea consumului de publicitate online
Vodafone România a scos din nisip 56 de tone de gunoi
Joi, 28 Septembrie 2006
"Litoral Curat" a "maturat" 130.000 EUR din contul companiei, dupa cum au afirmat pentru AdPlayers oficialii operatorului, programul fiind initiat în parteneriat cu organizatia non-guvernamentala Mare Nostrum
La Dolce Vita ruleaza si în România
Marti, 19 Septembrie 2006
Peroni Nastro Azzurro  lanseaza noua campanie de comunicare globala si pe piata româneasca, un omagiu adus uneia dintre creatiile cele mai reprezentative pentru stilul tipic italian: La Dolce Vita, capodopera cinematografica a lui Federico Fellini