Asociatia IAB Romania vs IAB Romania, cu Vlad Stan (Vodanet Media)
Joi, 10 Mai 2007

(AdPlayers.ro, Vlad Stan)

Vlad Stan (foto) este Managing Director la Vodanet Media.

Este evident ca initiativa unei astfel de asociatii este pentru sprijinirea interesului unei industrii. In situatia de fata avem doua parti, una reprezinta industria si este evident ca nu existe alte interese in aceasta initiativa si cealalata parte reprezentata de Dl Faryna, care dupa cum afirma domnia sa, doreste sa sustina si el aceeasi cauza. Putem fi de acord cu asta, doar ca abordarea domniei sale, a fost una care pentru noi cei din asociatie a parut sau chiar a fost in contradictie cu interesele noastre.

Sa plecam insa de la prezumtia de nevinovatie si sa ii dam dreptul D-lui Faryna sa ne arate adevaratele sale intentii bune in ceea ce priveste aceasta industrie, plecand de la concluzia ca daca vrei sa faci un bine, nu trebuie sa te astepti sa primesti nimic inapoi si incepand de acum sa analizam daca actiunile sale in ceea ce priveste IAB sunt in conformitate cu intentiile asociatiei creeate de aceasta industrie.

Vad o singura solutie, D-l Faryna sa cedeze dreptul de utilizare a marcii asociatiei IAB Romania si sa ne introduca la reprezntantele IAB din Europa si din SUA, iar daca isi doreste atat de mult sa participe la dezvoltarea industriei de internet din Romania sa particpe la urmatoarele alegeri pentru un loc in Board sau chiar pentru functia de Presedinte.

Nota editorului.

Pozitia face parte dintr-o serie de opinii ale unor executivi din companii importante direct implicate in industria Interactive. Prin intermediul seriei editoriale Asociatia IAB Romania versus IAB Romania, revista AdPlayers.ro face publice propriile opinii apartinand unor oameni din industrie, legate de controversa dintre Asociatia IAB Romania si licenta IAB pe detinuta pentru Romania de Stan Faryna (Halo.ro), potrivit reprezentantilor sai de comunicare. 

Materialele sunt publicate in serial pe parcursul acestei saptamani, de pana la 14 mai. Pozitiile sunt trimise la invitatia AdPlayers si apartin in intregime autorilor - executivi din companii membre sau companii care si-au exprimat interesul pentru formarea Asociatia IAB Romania. Seria de opinii are ca scop declarat identificarea unor posibile directii de evolutie a crizei si de solutionare a acesteia. info@adplayers.ro


PUBLICITATE: