FRIENDS Advertising le spune pe nume locatarilor RESIDENZ
Joi, 21 Iunie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Residenz a intrat in cea de-a doua etapa a campaniei de comunicare cu FRIENDS Advertising. Potrivit agentiei, noua campanie vine dupa o perioada de 7 luni si jumatate in care mesajul s-a axat pe informarea publicului larg asupra aparitiei unui nou brand pe piata imobiliara: Residenz – cartierul german.”

Autorii campaniei spun ca, daca prima etapa a campaniei s-a desfasurat sub sloganul „Willkommen acasa” si expunea viitorilor rezidenti beneficiile traiului intr-un cartier construit exclusiv de un antreprenor german (LBBW Immobilien), sub garantia sigurantei si calitatii oferite de numele Tiriac, noua etapa se concentreaza in jurul ideii de diversitate – mai multe apartamente la vanzare, mai multe optiuni.

Sub indemnul „Alege apartamentul care ti se potriveste”, agentia de publicitate a dezvoltat un concept creativ prin care se adreseaza direct locatarilor din Residenz. Conform agentiei, incepand cu 15 iunie, machetele din presa, bannerele web sau billboard-urile stradale, vorbesc pe rand cu Ana sau cu Dan, cu Mariana sau cu Vlad, subliniind ideea ca apartamentele din Residenz sunt construite pentru fiecare dintre noi. In afara de presa scrisa, internet si panotaj stradal, mesajul va ajunge la public si printr-un direct mailing neconventional.

Noua etapa a campaniei are ca scop anuntarea publicului ca proiectul Residenz a intrat in cea de-a doua faza de constructie, potentialii cumparatori avand la dispozitie doua tipuri de oferte din care pot alege.

Pe de o parte, spune agentia, cei care se grabesc, pot opta pentru apartamentele ramase disponibile din prima faza de constructie, avand beneficiul unui pret special si totodata sansa de a se muta in casa noua chiar din luna decembrie a acestui an. Pe de alta parte, persoanele dispuse sa astepte si sa aiba posibilitatea de a alege dintr-o gama mult mai larga de apartamente, au la dispozitie 11 tipuri de locuinte. Lucrarile la aceste apartamente au inceput in aprilie 2007, ele urmand sa fie finalizate in iunie 2008.

AdPlayersFile

FRIENDS Advertising

FRIENDS Advertising a fost infiintata la inceputul anului 2003 in jurul echipei creative Bojan Spasic – Sorin Tranca, prima echipa stabila din publicitatea romaneasca, cu o experienta de lucru in aceasta formula de aproape 10 ani.

Pozitionarea agentiei si increderea partenerilor au condus la pastrarea in portofoliu a clientilor cu care agentia a pornit la drum. Printre clientii care se afla alaturi de FRIENDS Advertising inca de la inceput se afla Unilever, Tina R si Siemens.

In prezent, portofoliul Friends cuprinde peste 15 clienti, printre care: Unilever (cu proiecte pentru brandurile Sunsilk, Dero, Omo, Dove, Rexona si Trade Marketing), Canon Photo-Video CEE (cont regional in 16 tari Central si Est-Europene), TINA R, Medrom, Ivatherm, Intersnack, Euro 26, Gealan, Siemens Romania, Fundatia Copii Sanatosi, Porsche Bucuresti Vest 2, Valrom, Eclipse Sat Londra, Fan Courier, European Drinks, Tiriac Imobiliare, Adama, ITV Rusia.

Residenz

Complexul Residenz va fi situat in orasul Chitila, Sos. Banatului nr. 14, intr-o zona aflata in plin proces de extindere si dezvoltare economica, la doar 2 km de zona de nord-vest a Bucurestiului. Proiectul va fi dezvoltat pe un teren de 68 230 mp si va include 48 de cladiri cu ascensoare, totalizand 480 de apartamente de 2, 3, 4 sau 5 camere, cu suprafete cuprinse intre 66 si 194 de metri patrati.

Dintre toate dezvoltarile imobiliare recente, Residenz se remarca prin regimul scazut de inaltime (3, 4 sau 5 etaje) si gradul de ocupare a terenului foarte mic, ceea ce ii permite sa aiba o distanta de 10-25 de metri intre blocuri si o zona extinsa cu spatii verzi modern amenajate.    

Gandit intr-un concept all-inlcusive, ansamblul rezidential va oferi locatarilor sai multiple alte facilitati, precum parcarea pazita cu o capacitate de 320 de locuri subterane si 338 supraterane, gradinita, zona comerciala cu discount-market si piata agro-alimentara si zona de agrement cu lac artificial.

TIRIAC IMOBILIARE

Tiriac  Imobiliare este dezvoltator in domeniul real estate si al constructiilor si face parte din grupul  Tiriac Holdings. Tiriac  Imobiliare a debutat pe piata de profil din Romania in anul 1994, odata cu infiintarea Fergus Construct International, prima firma imobiliara a grupului Tiriac Holdings.

Tiriac Imobiliare a inregistrat pina in prezent o valoare totala de piata a investitiilor de 270 milioane de Euro, ingloband 23 de companii. Dintre proiectele anterioare merita mentionate: magazinele Praktiker din Brasov si Targu Mures, Centrul Tiriac din Sos. Nordului, Centrul Nouveau din Str. Lipscani, cladirea de birouri  din Calea Giulesti, si showroom-urile auto Mitsubishi (Calea Giulesti), Land Rover-Jaguar Bucuresti, Daimler Chrysler Cluj, Ford si Daimler Chrysler Brasov.

LBBW Immobilien GmbH (Stuttgart, Germania)

Cu o experienta de 65 de ani pe piata imobiliara, LBBW Immobilien este o companie lider pe piata de real estate si a constructiilor din Germania, cu o cifra de afaceri de 600 de milioane de euro. LBBW Immobilien ofera servicii complete in domeniul investitiilor si al dezvoltarii de proiecte imobiliare, de la planning-ul specific proiectelor de anvergura, pana la  consultanta tehnica si supervizarea constructiilor.


PUBLICITATE: