Asociatia IAB Romania vs IAB Romania, cu Andreea Idriceanu Calev (Touch Communication)
Miercuri, 09 Mai 2007

(AdPlayers.ro, Andreea Idriceanu Calev )

Andreea Idriceanu (foto) este Managing Partner la Touch Communication (The Group).

„Este pacat ca piata de on-line din Romania se confrunta cu o astfel de controversa la foarte putin timp dupa ce jucatorii importanti din domeniu au decis sa creeze o asociatie ce isi propunea tocmai "sa protejeze si sa promoveze interesele profesionale si investitiile realizate in piata de publicitate online din .ro, sa elaboreze standarde ale industriei si sa creeze cadrul pentru autoreglementare".

Sunt convinsa ca domnul Faryna detine aceasta licenta (nu doar "spune ca o detine"), sunt convinsa ca toti cei care au aderat la IAB isi doresc realmente sa creeze o asociatie care sa promoveze si sa dezvolte industria romaneasca de publicitate on-line, motiv pentru care nu stiu daca vorbim de o reala criza.

Nu cred este cazul sa amplificam aceasta situatie. Comitetul director al acestei asociatii este format din profesionisti ai comunicarii si in mod cert acestia vor gasi o solutie de comunicare pentru a finaliza cu eleganta aceste discutii, spre binele industriei.

Sa nu uitam faptul ca publisherii si agentiile au facut mari eforturi in ultimii ani pentru a demonstra valoarea comunicarii on-line, sa nu uitam faptul ca exista clienti valorosi care au investit in ultimii ani in acest tip de comunicare, ca investitiile lor cresc tocmai pentru faptul ca apreciaza eficienta acestui canal de comunicare si ei reprezinta un exemplu pe care multi altii il vor urma.

Cred ca toti cei implicati in aceasta discutie trebuie sa isi reaminteasca ceea ce scrie chiar pe site-ul IAB: "interactive advertising works. (...) A rising tide raises all ships... this is your chance to help that tide rise - and be a part of the course the industry is charting".

Nota.

Materialul de mai sus face parte dintr-o serie de opinii ale unor executivi din companii importante direct implicate in industria Interactive. Prin intermediul seriei editoriale Asociatia IAB Romania versus IAB Romania, revista AdPlayers.ro face publice propriile opinii ale oamenilor din industrie legate de controversa dintre Asociatia IAB Romania si licenta IAB pe detinuta pentru Romania de Stan Faryna (Halo.ro), potrivit reprezentantilor sai de comunicare. 

Materialele sunt publicate in serial pe parcursul acestei saptamani, de pana la 14 mai. Pozitiile sunt trimise la invitatia AdPlayers si apartin in intregime autorilor - executivi din companii membre sau care si-au exprimat interesul pentru formarea Asociatia IAB Romania. Seria de opinii are ca scop declarat identificarea unor posibile directii de evolutie a crizei si de solutionarea acesteia.


PUBLICITATE: