Rezultatele cautarii dupa : "resurse"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
Unul dintre primii absolventi de PR si Comunicare de dupa 1990, Mihaela Petrovan povesteste inceputurile si evolutia More Than Pub - agentie, Marketing in Direct - evenimente si BookLand - ONG educatie
Miercuri, 07 Octombrie 2020
Fondatoarea a trei proiecte de marketing si comunicare, Mihaela Petrovan, povesteste in AdPlayers despre lansarea si evolutia proiectelor More Than Pub – agentie de Marketing Public Relations, Marketing in Direct – evenimente de profil si BookLand – ONG in domeniul educatiei
KPMG Romania integreaza Ensight Management Solutions si dezvolta Consultanta in Afaceri
Vineri, 02 Octombrie 2020
 „Aceasta integrare le va oferi clientilor nostri vaste resurse in Consultanta in Afaceri, o cultura inovativa si o viziune transformationala care sa ii sustina pe drumul spre succes,” a declarat Robert Maxim, Partner, Ensight Management Solutions.
Romanii resimt incertitudinea din ce in ce mai puternic. Revin la o stare de furie si panica similara celei din lockdown. Studiu RomaniiAzi, Reveal Markerting Research
Vineri, 04 Septembrie 2020
 Daca ultimele luni sunt caracterizate de incertitudini, totusi, potrivit studiului, in luna august, se inregistreaza o schimbare. O intoarcere catre siguranta si nevoile de baza, pentru siguranta si supravietuire
Telekom Romania lanseaza o noua initiativa pentru educatie, in parteneriat cu SuperTeach
Luni, 31 August 2020
 Parteneriatul conecteaza educatia la tehnologie, prin crearea unei platforme digitale in care profesorii vor avea acces la cele mai valoroase resurse educationale ale momentului: webinarii ?i workshop-uri, cursuri ?i conferinte online ?i traininguri pe diverse teme de interes, dedicate dezvoltarii lor...
Omul potrivit la locul potrivit in industria de comunicare. UAPR lanseaza in sprijinul creativilor si agentiilor UAPR Talent Bank
Marti, 04 August 2020
 Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) lanseaza proiectul UAPR Talent Bank, o baza de date de candidati cu experienta in industria creativa, aflati in cautare de noi oportunitati in cariera
Mai deschisi ca niciodata. Coca-Cola Romania lanseaza ,,Open Like Never Before”, prima campanie de la inceputul pandemiei
Vineri, 31 Iulie 2020
Dupa ce, in luna aprilie, compania a suspendat, temporar, toate activitatile de marketing planificate, alegand sa redirectioneze resurse catre nevoile comunitatilor in care isi desfasoara activitatea, noua campanie de marketing se lanseaza printr-un manifest emotionant, despre schimbare, creat de artistul George The Poet...
Zitec a devenit Google Cloud Premier Partner, cel mai inalt nivel din cadrul parteneriatului Google Cloud
Joi, 30 Iulie 2020
 Zitec devine Google Cloud Premier Partner dupa ce, in anul 2017, a devenit Google Premier Partner si pentru experienta in furnizarea solutiilor de crestere a veniturilor clientilor prin servicii de digital marketing Google. Cele doua titluri se alatura seriei de parteneriate strategice din ecosistemul Zitec,...
1 din 3 elevi fara resurse educationale pe timpul pandemiei. Noua campanie Vodafone Impreuna nu lasam niciun elev in urma
Miercuri, 29 Iulie 2020
 Extinderea programului are loc si ca urmare a faptului ca unul din trei elevi nu a beneficiat de acces la resurse educationale in timpul pandemiei si extinderea programului ,,Scoala din valiza” prin care 5.300 de copii, din 22 de scoli din 11 judete beneficiaza de solutia educationala
Restart & Reset in HR. ,,Work from Home a creat un nou context, un shift major in felul in care oamenii vor lucra de acum inainte Nineta Ceaus, Director de Resurse Umane Group M
Luni, 20 Iulie 2020
 ,,Cum vom reusi sa adaptam resursele umane in acest context este adevarata provocare. Planul nostru este de restart&reset, pornind de la aceasta realitate care, in sine, implica anumite praguri psihologice de care trebuie sa tinem cont” mai adauga Nineta Ceaus, sefa de resurse umane Group M
Stefanini Infinit semneaza pentru Unilever o noua campanie Cif
Joi, 18 Iunie 2020
"In noul univers digital nu s-a schimbat doar maniera de comunicare, ci s-au deschis si alte metode de lucru. In urma masurilor luate in ultimele doua luni si a formulei de work from home, noua campanie CIF a fost executata 100% remote." spun Ioana Baltesiu si Simina...
Duracell si Astratex, la MediaCom. New business castigat dupa licitatii pe piata locala si internationala
Miercuri, 17 Iunie 2020
“Suntem bucurosi pentru castigul in sine, desigur, dar mai ales pentru ca simtim cu totii nevoia de vesti bune si de speranta ca vom reusi sa traversam aceasta criza cat mai bine, cu aceleasi standarde de profesionalism” a spus Oana Petroff, CEO MediaCom Romania.
Vodafone Romania a introdus concedii parentale de 16 saptamani pentru angajatii tati biologici si tuturor celor care devin parinti adoptivi
Miercuri, 03 Iunie 2020
 Noua politica este in vigoare de la 1 aprilie 2020 si se adreseaza tuturor angajatilor care devin tati biologici, respectiv tuturor celor care devin parinti adoptivi, indiferent de numarul copiilor lor.
Semnal de alarma de la Fundatia Renasterea: Pacientii oncologici, pusi in pericol datorita restrictiilor din pandemie
Miercuri, 20 Mai 2020
 Fundatia Renasterea pentru Educatie, Sanatate si Cultura trage un semnal de alarma cu privire la situatia in care se gasesc, de la inceputul pandemiei de coronavirus, bolnavii de cancer din Romania – dar si din alte tari, conform Studiului emis de organizatia Europa Donna - Transforming Breast Cancer Together...
SKODA AUTO isi reia productia din 27 aprilie, implementand peste 80 de reguli obligatorii pentru prevenirea infectarii angajatilor
Marti, 28 Aprilie 2020
 Suspendata din 18 martie, incepand de luni, 27 aprilie, ŠKODA AUTO isi va relua productia de autoturisme la cele trei fabrici ale sale din Cehia. Prioritatea principala ramane in continuare protejarea maxima a angajatilor de infectarea cu coronavirus pentru care sunt implementate peste 80 de reguli...
Campanie de strangere de fonduri pentru a steriliza spitale cu noul robot de dezinfectie MUV. Kaulfand si BCR au achizitionat in avans roboti MUV SMART
Vineri, 10 Aprilie 2020
 Pana la finalul lunii aprilie, echipa isi propune sa stranga suma de 1.000.000 de lei pentru a produce 10 roboti inteligenti de dezinfectare fara contact (MUV Smart) si 50 de variante non-autonome ale acestuia (MUV Lite).
Cea mai buna handbalista, Cristina Neagu se alatura Kaufland: Fiecare rol dintr-o echipa transforma rezultatele obtinute din rezonabile in remarcabile
Vineri, 08 Noiembrie 2019
,,Pe mine, colegele din echipa ma ridica atunci cand sunt jos si ma motiveaza sa merg mai departe, imi dau o forta extraordinara. Și perseverenta este esentiala, trebuie sa te antrenezi, sa muncesti pentru fiecare victorie. Iar la final, cand spui ,,am reusit", nu e niciodata la singular”, declara...
Dove reduce plasticul
Joi, 31 Octombrie 2019
 Initiativele Dove se numara printre cele mai complexe planuri de acest tip din industria de profil si vor avea un impact semnificativ, eliminand utilizarea unei cantitati de peste 20.500 tone de plastic virgin in fiecare an. Aceasta cantitate este suficienta pentru a masura planeta, de jur imprejur, de 2,7 ori1. Brandul a optat pentru implementarea unor initiative pe termen lung in locul...
Urban Seekers cu premii in trotinete si calatorii. Societe Generale European Business Services lanseaza noua campanie de brand de angajator
Luni, 07 Octombrie 2019
Lansata sub forma unui concurs tip treasure, competitia pune la bataie 10 trotinete electrice pentru locul intai, 100 de calatorii cu trotineta electrica pentru locul al doilea si 50 de calatorii pentru al treilea loc si va avea loc pe data de 19 octombrie, in Bucuresti
Sute de tineri intr-un altfel de program back to school MediaStar Internship dezvoltat de GroupM
Luni, 16 Septembrie 2019
 Lansat in vara anului 2016, programul MediaStar Internship, are un obiectiv foarte clar: identificarea si atragerea talentelor de pe piata, din randul tinerilor care sunt deschisi sa descopere ce inseamna cu adevarat sa fii specialist in media
Antena 3 si Observator se dezvolta cu echipe si resurse distincte, gestionate de doua companii din Intact Media Group - Antena 3 si Antena Group
Vineri, 06 Septembrie 2019
 Dezvoltarea va presupune atat aparitia unor produse media noi (un post de radio in FM si extinderea diviziei online), precum si cresterea celor existente ca rezultat al unei analize privind identitatea produselor si eficienta pe termen mediu si lung a fiecareia dintre cele doua entitati media.
« 3 4 5 6 7 »