Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 24 Aprilie 2024
Reprezentantii Generatiei Z (18-24 ani) risipesc cele mai multe alimente din cauza achizitionarii excesive de produse (57% vs. 47% total esantion).
Miercuri, 27 Martie 2024
In 2023, investitiile in publicitate in cele 4 medii (online, OOH, radio si presa scrisa) au atins aproximativ 740 de milioane de euro (valoare calculata utilizand preturile de lista/ratecard), inregistrand o crestere de aproximativ 12% fata de 2022
Marti, 06 Februarie 2024
Potrivit cercetarii, 25% dintre romani declara ca frecventeaza saptamanal sali de fitness, aerobic sau alte locatii similare, observandu-se un interes crescut in randul tinerilor cu varsta cuprinsa intre 18-24 ani (41%) si a celor intre 35-44 ani (33%).
Miercuri, 10 Ianuarie 2024
Marius Luican, CEO, Reveal Marketing Research: ,,Daca inceputul lui 2023 a venit pe fondul redobandirii libertatilor dupa perioadele de restrictii impuse de pandemie, inceputul lui 2024 a venit pe un fondul incertitudinilor si schimbarilor socio-economice. In acest context, era de asteptat ca romanii sa fie...
Marti, 19 Decembrie 2023
Anul acesta, romanii isi vor petrece Craciunul acasa (56%) sau in vizita la cei dragi (39%). 32% din bugetul alocat sarbatorilor de iarna se va cheltui pe mancare si bauturi, 28% pe cadouri si 11% pe decoratiuni si atmosfera festiva. 4 din 10 romani au cumparat cadourile de Craciun in avans sau au plasat comenzi...
Miercuri, 18 Octombrie 2023
83% dintre romani declara ca le place muzica in general, in special tinerilor intre 18-24 ani (91%), iar daca ne raportam la rutina zilnica, 87% dintre acestia asculta muzica mai mult de 30 de minute pe zi.
Vineri, 22 Septembrie 2023
Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research: “Observam ca tendintele generale reflecta o crestere a constientizarii fata de nevoia de a proteja mediul inconjurator, dar in acelasi timp ne confruntam si cu o crestere a incertitudinilor ce planeaza asupra impactului real al produselor si practicilor...
Luni, 11 Septembrie 2023
Dupa mai mult de patru trimestre consecutive de inflatie, consumatorii au devenit mult mai calculati si pragmatici cu cheltuielile si cumpara mai putin ori cauta mai des preturile mici ale marcilor private, ale magazinelor de discount sau ale produselor la promotie.
Vineri, 25 August 2023
Timp liber. Principalele activitati sunt plimbarile in parc (66%), cumparaturile (63%), mersul in vizita (55%) si iesirile in oras in locatii Horeca (40%). 4 din 10 romani resimt in prezent schimbari ale comportamentelor si obiceiurilor lor sociale, pe care le atribuie perioadei Covid-19
Vineri, 04 August 2023
Doua branduri globale, Fuzetea si Tripadvisor, colaboreaza pentru a oferi calatorilor experiente unice si memorabile, care ii incurajeaza sa exploreze si sa se exprime. Lansarea campaniei celebreaza si introducerea unei noi arome zero zahar: Fuzetea Ceai Negru, Pepene si Menta
Marti, 01 August 2023
Romanii considera reducerea stresului (74%), distractia alaturi de felina (72%) si timpul de calitate petrecut impreuna (70%) printre cele mai importante beneficii ale traiului alaturi de o pisica
Vineri, 07 Iulie 2023
Topul surselor de informare accesate de romani este alcatuit din televiziune (70%), social media (68%) si presa online (56%), iar durata medie petrecuta de cei mai multi dintre romani pe social media, la TV sau ascultand radio este de 1-3 ore pe zi.
Joi, 08 Iunie 2023
In cea de-a doua parte a celui mai recent studiu Reveal Marketing Research, ce a avut ca tema centrala evaluarea situatiei copiilor din Romania, au fost analizate atat perceptiile populatiei generale, cat si cele ale parintilor referitor la diferite aspecte cu rol determinant in dezvoltarea copiilor, cum ar fi...
Marti, 23 Mai 2023
Barbatii viziteaza centrele comerciale mai des decat femeile, dar ele petrec mai mult timp per sesiune. Barbatii sunt cei care cheltuie mai mult in mall, in timp ce principalul motiv pentru care femeile merg la mall este...
Miercuri, 03 Mai 2023
Potrivit cercetarii, 50% dintre angajatii romani cunosc salariile colegilor de munca, iar 38% dintre cei ce nu le cunosc ar vrea sa detina informatii in acest sens
Miercuri, 05 Aprilie 2023
Potrivit celor mai recente date colectate de Brand Management, lider pe piata romaneasca de comunicare indoor si prima companie de profil cu acoperire nationala, cele mai multe vizite, atat la nivel national, cat si in capitala, sunt facute de catre femei, care merg la mall in procent de 57%, spre deosebire de...
Marti, 28 Martie 2023
Cei mai multi dintre romani obisnuiesc sa cumpere cel mai des ambalaje de 2l (60%) sau 5l (56%), urmate de cele de 1l si 0.5l, ambele inregistrand scoruri de 36%. Generatia Z (18-24 ani) manifesta un interes mult mai ridicat in a cumpara cantitati mai mici de 0,5l (57%) sau 1l (64%), aceasta fiind si categoria de...
Luni, 20 Martie 2023
Cu o investitie initiala de 650.000 euro, Northo este singura clinica din Romania cu o certificare Invisalign® Diamond. Northo inseamna o echipa de medici si tehnologie digitala: 5 unituri dentare, medici cu peste 15 ani de experienta si mai mult de 10.000 de cazuri tratate. Dr. Teodorina Secara este medic...
Marti, 07 Martie 2023
„Topul se aliniaza cu tendintele globale si a ramas relativ constant in ultimi ani, in ciuda evolutiei pietei. Singura industrie care a crescut vizibil din 2017 si pana azi este Fashion & Jewelry, vedeta bugetelor de indoor. Acest trend se datoreaza noilor chiriasi din centrele comerciale, care au...
Luni, 06 Martie 2023
Cernatescu va co-preda modulul EXPAND YOUR HORIZONS pentru INDE Executive MBA la Bucharest Business School si va co-preda, de asemenea, Modulul Strategie de Afaceri si Agilitate pentru Business Development & Leadership in an International Context, Executive Certificate, organizat in Bucuresti, Varna si...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: