Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 06 Martie 2023
Cernatescu va co-preda modulul EXPAND YOUR HORIZONS pentru INDE Executive MBA la Bucharest Business School si va co-preda, de asemenea, Modulul Strategie de Afaceri si Agilitate pentru Business Development & Leadership in an International Context, Executive Certificate, organizat in Bucuresti, Varna si...
Miercuri, 11 Ianuarie 2023
Conform celui mai recent studiu Reveal Marketing Research, anul ce tocmai s-a incheiat a fost cel mai satisfacator pentru cei mai multi dintre romani (54%) in comparatie cu 2020 (24%) si 2021 (22%) – ani puternic marcati de restrictiile cauzate de pandemie.
Marti, 20 Decembrie 2022
La nivel National, aproape 3 milioane de telespectatori au urmarit, in medie, partida desfasurata in intervalul 17.00 – 19.55. Meciul a pozitionat TVR 1 in fruntea topului audientelor cu un indice de audienta (rating /Rtg) de 16,4% si o cota e piata (Share / Shr) de 36,3%, triplu fata de urmatoarea...
1 din 3 europeni, expusi la riscuri cu impact direct asupra sanatati, cauzate de mediul inconjurator
Luni, 19 Decembrie 2022
- Conform ultimului studiu Healthy Homes Barometer din 2022, 1 din 3 europeni este expus la riscuri cu impact direct asupra snttii si bunstrii individuale, cauzate de un mediu interior cu probleme, cum ar fi lipsa luminii naturale, a cldurii, zgomotul excesiv sau umezeala si mucegaiul, nunta...
Joi, 08 Decembrie 2022
Organizatia Habitat for Humanity Romania lanseaza, la finalul acestui an, un apel de mobilizare catre publicul larg, prin intermediul campaniei de strangere de fonduri „Construieste-i un loc al sau. Construieste-i un acasa”, pentru accesul familiilor vulnerabile la conditii adecvate de locuire.
Miercuri, 16 Noiembrie 2022
Studiu Reveal Marketing Research in parteneriat DENT ESTET: 88% dintre respondenti se declara preocupati de sanatatea lor dentara. 8 din 10 participanti la studiu declara ca au vizitat medicul stomatolog cel putin o data, in ultimul an. Creste interesul pentru serviciile de estetica dentara. Aproape 50% dintre...
Joi, 03 Noiembrie 2022
In pregatirea Black Friday si in contextul unei cresteri in ansamblu a platilor cu cardul, Cognition a derulat un studiu amplu asupra consumatorilor romani cu varste cuprinse intre 18 si 75 ani, din mediul urban si rural, pentru a vedea cine sunt si ce prefera sa achizitioneze in aceasta perioada.
Marti, 09 August 2022
Consumatorii cauta diverse modalitati de a-si reduce cheltuielile invizibile, de a gasi oferte avantajoase atat pentru cumparaturile zilnice, cat si pentru achizitii mai scumpe (bunuri de folosinta indelungata sau calatorii) sau pentru a gestiona mai bine intr-un singur loc tot ceea ce tine de cheltuielile...
Luni, 01 August 2022
Realizat in parteneriat cu Dr. Leventer Centre, Eau Thermale Avene, MagnaPharm Marketing and Sales, MPR Agency, studiul ”Perceptia romanilor si nivelul de cunostinte despre cancerul de piele”, a fost realizat de Reveal Marketing Research, in luna iunie, la solicitarea Fundatiei pentru Sanatatea...
Vineri, 22 Iulie 2022
Florin Popescu, Business Unit Director, ROCKWOOL Balkans: ”Rezultatele acestui sondaj independent arata foarte clar o preocupare a tinerilor, viitorilor proprietari de locuinte din Romania, pentru siguranta la incendiu. Este o schimbare de mentalitate, rezultata din realitatea imediata legata de incendiile...
Miercuri, 13 Iulie 2022
Romanii vor sa aloce in medie un buget de 2,894 RON (586 EURO) pentru intreaga vacanta, dar suma este subestimata cu aproximativ 30%. Per total, 39% din buget va fi alocat pentru cazare, 27% pentru mancare, iar restul sumei se va imparti intre transport (17%) si activitati de divertisment (17%).
Miercuri, 29 Iunie 2022
“Da, am castigat o serie de clienti foarte interesanti in Statele Unite, Romania, Germania, UK, Olanda si in multe alte zone ale lumii. Acesta este avantajul primar al joint venture-ului cu grupul Stefanini - avem prezenta globala, ceea ce inseamna acces si colegi ( peste 30,000) in piete din peste 43 de...
Vineri, 27 Mai 2022
Potrivit cercetarii, 8 din 10 romani au facut cel putin un gest caritabil in ultimii doi ani, iar cei mai multi dintre cei care s-au implicat social – peste 60% – recunosc ca asta i-a facut sa simta multumire si satisfactie generate de faptul ca au putut contribui. Cei mai multi, peste un sfert dintre...
Luni, 23 Mai 2022
Intrebati ce i-ar impiedica sa adopte un stil de viata vegetarian sau vegan, romanii au raspuns ca: mancarurile care nu contin carne nu sunt la fel de satioase (35%), preparatele vegane si vegetariene nu sunt la fel de diversificate (26%), un astfel de stil de viata ar fi prea costisitor (21%), nu cunosc...
Marti, 12 Aprilie 2022
In topul alimentelor consumate in perioadele de post se afla mancarea gatita (81%), salatele de cruditati si fructele (72%), maslinele (60%) si pateul vegetal (43%). Cele mai putin consumate produse de post sunt quinoa (10%), tofu (19%) si laptele vegetal (23%). 1 din 3 romani care tin post consuma si preparate pe...
Joi, 07 Aprilie 2022
Jumatate dintre romani (49,4%) considera ca situatia lor financiara din acest an s-a inrautatit fata de anul trecut, iar 43% estimeaza ca o vor duce mai rau in perioada urmatoare, rezulta dintr-un sondaj realizat de CEC Bank in parteneriat cu comparatorul bancar FinZoom.ro
Miercuri, 13 Octombrie 2021
La nivel national, 6 din 10 romani nu intentioneaza sa se vaccineze, aceste persoane provenind in special din randul tinerilor cu varste cuprinse intre 16-24 ani (68%). Similar cu datele din ianuarie 2021, femeile declara ca nu se vor vaccina, un procent mai mare dintre acestea refuzand mai degraba din cauza...
Joi, 16 Septembrie 2021
74% dintre romani considera ca explorarea este importanta, arata un studiu National Geographic, iar jumatate dintre ei prefera zonele urbane
Miercuri, 01 Septembrie 2021
Printre asteptarile livrarii la domiciliu potrivit cercetarii Reveal Marketing Research: aproape 55% vor ca mancarea sa ajunga calda, peste 45% vor ca livrarile sa fie facute in conditii de igiena maxima iar aproape 37% isi doresc un timp scurt de livrare. Totodata, peste 20% au mentionat ca asteapta ca livrarea sa...
Vineri, 02 Iulie 2021
Intrunit in sedinta pe 30 iunie, Consiliul Roman pentru Publicitate opreste campania Aloma pana la revizuirea comunicarii in cauza si eliminarea deficientelor constatate. Termenul de punere in aplicare - 5 zile de la data comunicarii deciziei. Din informatiile AdPlayers, decizia a fost comunicata joi, 1 iulie 2021...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: