Rezultatele cautarii dupa : "43"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Sudul Capitalei: De la zonă ignorată la pol de dezvoltare urbană și redefinirea percepției publice
Miercuri, 11 Iunie 2025
 Principalele avantaje asociate locuirii in sudul Capitalei sunt prețurile mai accesibile (60%), accesul rapid pentru ieșirea din oraș (32%) și dezvoltările rezidențiale moderne (29%).
Aproape jumătate dintre români aruncă mâncare gătită. Up România în parteneriat cu Reveal Marketing Research
Marti, 03 Iunie 2025
Mancarea gătită rămane principalul tip de aliment care ajunge la coșul de gunoi (46%), urmată de paine și produse de panificație (39%), fructe (28%) și legume (27%).  
1 din 3 români nu au redirecționat niciodată cei 3,5% din impozitul pe venit. Reveal Marketing Research.
Luni, 26 Mai 2025
 Cei mai mulți dintre romani aleg să completeze Formularul 230 online (43%) sau să il depună in format fizic la sediul ONG-ului/ bisericii alese (39%).
Ziua Europei: 55% știu că se celebrează pe 9 Mai, însă doar 37% îi cunosc semnificația istorică. Reveal Marketing Research.
Miercuri, 07 Mai 2025
Potrivit cercetararii, principalele avantaje ale apartenenței Romaniei la UE sunt accesul la fonduri europene (65%), libertatea de circulație (58%), accesul la educație și muncă in alte țări UE (48%) și creșterea standardului de viață (32%). 
4 din 5 manageri considera ca sunt „buni” sau „foarte buni” in rolul lor, insa doar 43% dintre angajati sunt de acord. Sondaj RoCoach.
Luni, 17 Martie 2025
 Potrivit cercetarii, diferentele de perceptie sunt la fel de evidente si in alte aspecte-cheie ale leadershipului. in timp ce 74% dintre manageri considera ca isi comunica foarte clar viziunea de business si obiectivele pentru echipa lor, 38% dintre angajati afirma ca nu primesc suficiente informatii pentru a-si...
Doar 1 din 10 romani spun ca au pus suficienti bani deoparte. Creste nevoia de credite.
Miercuri, 19 Februarie 2025
 Potrivit unui sondaj Tbi Bank, scaderea puterii de cumparare, cheltuielile care depasesc veniturile si economiile insuficiente cresc nevoia de credite
Top 50 Angajatori din Romania pentru 2025, Bestjobs
Marti, 18 Februarie 2025
 Realizat de platforma de recrutare Bestjobs, clasamentulul este bazat exclusiv pe evaluarile actualilor si fostilor angajati ai companiilor nominalizate in perioada ianuarie - decembrie 2024.
Confident Agency, parteneriat exclusiv cu IntLaw Abogados y Consultores pentru companiile care vor sa intre pe piata din Spania
Miercuri, 12 Februarie 2025
 IntLaw, casa internationala de avocatura din Spania, cu birouri in Barcelona, Palma de Mallorca si Madrid si devine un one stop shop pentru companiile si francizele romanesti si din regiune care vor sa intre pe piata din Spania.
7 milioane de dolari, 30 de secunde. De ce sunt reclamele Super Bowl atat de importante
Luni, 10 Februarie 2025
 Conform informatiilor publicate de presa internationala, un spot de 30 de secunde la Super Bowl costa 7 milioane de dolari, la care se adauga si costurile de productie, uneori dedicate evenimentului
45% dintre romani considera foarte important ca produsele cosmetice sa fie naturale
Joi, 16 Ianuarie 2025
 Principalele criterii de alegere a cosmeticelor sunt eficienta produsului (66%), ingredientele naturale (62%) si pretul accesibil (60%).
Preturile accesibile si sustenabilitatea devin prioritati. Reveal Marketing Research
Joi, 19 Decembrie 2024
 Studiul evidentiaza o crestere semnificativa a interesului fata de subiectul sustenabilitatii, procentul celor care considera acest aspect important pentru romani urcand la 58% in 2024, comparativ cu 36% in 2023.
Via Profi primeste Gold in Community Index 2024, cea mai importanta recunoastere pentru dezvoltarea comunitatilor din Romania.
Vineri, 11 Octombrie 2024
 Recunoasterea Gold  in Community Index® 2024, pentru cresterea nivelului de constientizare, vine dupa o analiza complexa care cuprinde un set de 43 de indicatori aliniati la cele mai importante standarde internationale din domeniul investitiilor in comunitati.
80% dintre romanii care primesc notificari RO-ALERT se simt mai in siguranta in viata de zi cu zi. Reveal Marketing Research.
Joi, 10 Octombrie 2024
 Romanii doresc imbunatatiri pentru sistemul RO-ALERT, precum ajustarea volumului si tonului notificarilor (40%), optiunea „Doar vizual", fara sunet (27%), si eliminarea alertelor pentru situatii „mai putin urgente" (23%).
Preturile si canicula au influentat planificarea vacantelor de vara ale romanilor. Reveal Marketing Research.
Miercuri, 07 August 2024
 56% dintre turistii romani si-au planificat vacantele de vara anul acesta in perioada de varf a sezonului (Iulie-August), cu 9% mai putin comparativ cu anul trecut.
Platforma de comert digital VTEX, medaliata la toate cele 24 de categorii ale rapoartelor combinate Paradigm B2B 2024
Luni, 29 Iulie 2024
 VTEX este unul dintre cei doar doi furnizori care au obtinut medalii de aur la categoria „Total cost of ownership” in ambele rapoarte Paradigm B2B 2024

7 din 10 romani simt ca viata lor de zi cu zi este afectata de canicula. Reveal Marketing Research
Joi, 11 Iulie 2024
 76% dintre romani simt ca productivitatea la locul de munca scade in zilele cu temperaturi ridicate, iar 71% se simt mai irascibili in astfel de perioade.
 Comunicarea cu copiii (55%) si gestionarea stresului (54%) sunt principalele provocari intampinate de parintii romani. Reveal Marketing Research:
Miercuri, 29 Mai 2024
 56% dintre parintii romani declara ca dinamica familiei s-a imbunatatit odata cu aparitia copiilor, in timp ce 28% considera ca aceasta s-a inrautatit, arata cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research, care si-a propus sa afle mai multe detalii despre motivatiile, perceptiile si sentimentele...
Doar 34% dintre romani merg la lucru cu placere, iar 51% au luat masuri pentru combaterea epuizarii profesionale. Reveal Marketing Research.
Miercuri, 15 Mai 2024
 Principalele surse de stres in randul angajatilor includ volumul mare de munca (42%), plafonarea salariului (33%), preluarea excesiva de responsabilitatilor (33%) si interactiunea cu clienti dificili (24%).
7 din 10 romani intentioneaza sa arunce mai putina mancare la gunoi. Reveal Marketing Research in parteneriat cu Up Romania
Miercuri, 24 Aprilie 2024
 Reprezentantii Generatiei Z (18-24 ani) risipesc cele mai multe alimente din cauza achizitionarii excesive de produse (57% vs. 47% total esantion).
Cheltuieli in publicitate in crestere cu 12% in 2023, comparativ cu anul precedent. Raportul anual BRAT privind investitiile in publicitate.
Miercuri, 27 Martie 2024
 In 2023, investitiile in publicitate in cele 4 medii (online, OOH, radio si presa scrisa) au atins aproximativ 740 de milioane de euro (valoare calculata utilizand preturile de lista/ratecard), inregistrand o crestere de aproximativ 12% fata de 2022
1 2 3 4 5 »