Rezultatele cautarii dupa : "research"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Kiss FM este ascultat de 2.389.800 de persoane la nivel national
Luni, 04 Septembrie 2017
Conform studiului de audienta, citat de MGSI, realizat in perioada 24 aprilie-13 august 2017 de IMAS- Marketing si Sondaje S.A. si MERCURY RESEARCH S.R.L, la nivel national Kiss FM este ascultat zilnic de 2.389.800 de persoane
Ce marci locale si internationale prefera Generatia Millennials (18-37 ani) din Romania?
Joi, 24 August 2017
 Pe langa Dacia (autoturisme) , Elseve (sampoane), Zuzu (iaurturi) sau Atifco (orez), printre castigatorii sondajului Best Buy Award 2017/2018 la alte categorii se numara Alpin57 Lux (inghetata), Prigat (suc de fructe), Borsec (ape minerale), Zewa (hartie igienica), Dove (gel de dus), Altex (lant de magazine en-detail cu echipamente de inalta tehnologie), Milka (ciocolata), Hervis...
Top cheltuieli online in publicitate:49 miliarde, toate. 2 miliarde pe site-uri si branduri erotice.
Vineri, 04 August 2017
Reclamele online din Romania au inregistrat peste 49 de miliarde de afisari in primele sase luni ale anului, dintre care 48 de miliarde de afisari au fost display si un miliard au fost video, releva datele furnizate adplayers de o analiza gemiusAdReal, pentru primele sase luni ale anului 2017.
Suntem ceea ce mancam. Cu 55% din populatie supraponderala, obezitatea in Romania este cu 14% mai mare decat in 1990
Marti, 01 August 2017
 Desi rata obezitatii in Europa Centrala si de Est nu este la fel de ridicata ca in Vest, raspandirea sa este mare, iar dorinta consumatorilor pentru produse mai sanatoase reprezinta o oportunitate in crestere pentru producatori si comercianti. 
40% vor lichidari de stoc, 30% reduceri peste 35%. Pretul si promotiile conving in achizitiile online
Miercuri, 12 Iulie 2017
Cei mai multi cumparatori online, aproximativ 40%, sunt influentati intr-o mare masura de campaniile de lichidari de stoc sau cele care se incadreaza in umbrela campaniilor de tip „Black Friday”, in timp ce 30% dintre persoanele chestionate isi indreapta atentia catre acest tip de campanie doar daca produsele pe care intentioneaza sa le cumpere au o reducere mai mare de 35%, arata...
Cercetare de la chestionar la analiza de piata digitala. Reveal Marketing Research in anul 10.
Joi, 06 Iulie 2017
 De 9 ani pe piata de cercetare, Reveal Marketing Research s-a nascut ca o firma  de marketing research, devenind, cu timpul, o companie ce ofera si servicii complete de consultanta & strategie, studii sociologice si market development.
Seniorii de peste 65 ani comsuma de 4-5 ori mai multa tehnologie in ultimii 5 ani!
Marti, 13 Iunie 2017
 2 din 3 seniori americani cu varste de peste 65 de ani navigheaza online, iar o cota in crestere poseda telefoane de ultima generatie
Ex No1 Consumer Marketing, Apple Music&iTunes, Bozoma Saint John este noul marketing global Uber
Joi, 08 Iunie 2017
Fosta sefa globala Consumer Marketing, Apple Music & iTunes in ultimii trei ani, Bozoma Saint John este noul marketing global Uber, de la inceputul lunii iunie, anunta mai multe titluri din presa americana, confirmata deja pe propria pagina de facebook.
Cei 18 premianti care pot folosi timp de un an eticheta Votat Produsul Anului
Vineri, 19 Mai 2017
 Premiile “Produsul Anului” au fost decernate joi, 18 Mai, in cadrul unei Gale ce s-a desfasurat la Crowne Plaza Bucharest Hotel.
AG Radio Holding: 3,2 mln. ascultatori la nivel national peste 11 ani pe Kiss FM, Rock Fm, Magic Fm
Marti, 16 Mai 2017
 Conform datelor furnizate, grupul de posturi de radio se situeaza pe primul loc la cota de piata in publicul 18-49 urban, segment in care stapaneste 23,1% market share, urmat de Intact si Lagardere Group cu cote de piata de 14,6% respectiv 12,5%.
BRAT lanseaza Studiul de Audienta Outdoor (SAO). Companiile participante in studiu aduc 10.000 de panouri din Bucuresti si 10 orase.
Luni, 15 Mai 2017
Cercetarea presupune suprapunerea datelor de mobilitate ale populatiei cu ariile de vizibilitate ale panourilor se vor determina indicatorii de audienta ai fiecarui panou si profilele sociodemografice ale acestora, pentru ca in final toate aceste rezultate sa fie integrate intr-un soft specializat de analiza si planificare media.
3 din 4 copii folosesc Internetul Video, spun parintii! Ei vor distractia, iar mama si tata ii vor programatori.
Miercuri, 10 Mai 2017
 Potrivit studiului Open-i realizat pentru Orange si Itsy Bitsy, jumatate dintre copiii de peste 7 ani, din Bucuresti, petrec peste 2 ore pe zi la un dispozitiv digital, in special cu jocuri si filmulete, in timp ce parintii ar vrea sa ii stie in fata calculatorului pentru a invata ceva, pentru educatie.
Victor Dobre, Dan Petre si Oana Bulexa, despre Etica si Legislatie in MarComm la IAA Young Professionals
Miercuri, 10 Mai 2017
 Victor Dobre (Director Executiv IAA Romania si Membru Board al Consiliului Roman pentru Publicitate), Dan Petre (Managing Partener la D&D Research si conf. univ. dr. SNSPA) si Oana Bulexa (Managing Director The Practice) vorbesc joi seara despre Etica si Legislatie in MarComm la IAA Young Professionals
40% dintre parinti nu si-au dus copilul in parc sa se joace. Beko, Partenerul oficial al jocului.
Miercuri, 12 Aprilie 2017
58% dintre romani se relaxeaza mergand la cumparaturi, in timp ce 74% dintre adulti nu mentioneaza sportul sau mersul la sala/ exercitiile fizice printre activitatile lor preferate pentru petrecerea timpului liber, conform raportului ”World Play Shortage”, parte din Campania Beko ”Partenerul oficial al jocului”
Rating si cota de piata Chefi la cutite, Antena 1, care au taiat urmatorul clasat
Miercuri, 22 Martie 2017
Show-ul „Chefi la cutite” de la Antena 1 a inregistrat cea mai buna cota de piata la nivelul publicului comercial, de la lansarea sa. 33,6 procente cota de piata si 12,8 puncte de rating in medie, pe publicul comercial, in timp ce, potrivit reprezentantilor de comunicare, urmatorul post de televiziune clasat a inregistrat 6,8 puncte de rating si 18 % cota de piata.
Agentie digitala de 300.000 de euro pe an trage linie: Cautari mobile in turism, mai mari decat pe desktop
Joi, 16 Martie 2017
 Potrivit agentiei Moloso, 48% dintre cautari au fost realizate de pe mobil, in timp ce 47% au fost realizate de pe Desktop.
 Amigo se asociaza cu sportul. Fii energie, nu vorbe cu Horia Tecau, de McCann, MRM, McCann PR, Starcom
Marti, 07 Februarie 2017
 Campania pentru marca de cafea din portofoliul Strauss Romania este dezvoltata de agentiile McCann Bucharest, MRM Worldwide Romania, McCann PR si Starcom MediaVest
Inteligenta Artificiala si 10 tendinte in media Zenith pentru 2017
Luni, 30 Ianuarie 2017
 Zenith a dat publicitatii 10 tendinte in media privind modul in care inteligenta artificiala va stimula implicarea in itinerariul consumatorului, generand astfel oportunitati de conectare si crestere a eficientei pentru marketeri.  
eJobs in campanie de brand cu #RezolutiiHappy semnata de 4Ideas Digital Agency
Joi, 26 Ianuarie 2017
 Realizata cu sprijinul 4Ideas Digital Agency, campania #RezolutiiHappy se desfasoara in perioada ianuarie - februarie 2017 si include componente de digital, direct marketing, ATL, print si radio
31,7% cota de piata si radio-difuzorul numarul 1. Audienta Radio Romania.
Luni, 16 Ianuarie 2017
 Radio Romania insumeaza 4,5 milioane de ascultatori zilnic, cu peste 80.000 de ascultatori noi, reprezentand astfel o cota de piata de circa 31,7%, ceea ce ar situa postul public de radio pe prima pozitie in clasamentul radio-difuzorilor, potrivit reprezentantilor sai.