Ce marci locale si internationale prefera Generatia Millennials (18-37 ani) din Romania?
Joi, 24 August 2017


Credit: bestbuyaward.com

Pe langa Dacia (autoturisme) , Elseve (sampoane), Zuzu (iaurturi) sau Atifco (orez), printre castigatorii sondajului Best Buy Award 2017/2018 la alte categorii se numara Alpin57 Lux (inghetata), Prigat (suc de fructe), Borsec (ape minerale), Zewa (hartie igienica), Dove (gel de dus), Altex (lant de magazine en-detail cu echipamente de inalta tehnologie), Milka (ciocolata), Hervis (magazine en-detail pentru articole sportive), Asirom (companie de asigurari), Titan (paine, chifle si alte produse de brutarie), Digi (furnizor de televiziune digitala) si Asirom (companie de asigurari).

adplayers. info

Fondat in Elvetia, cea mai noua cercetare ICERTIAS Best Buy Award MILLENNIALS 2017/2018 din Romania din iulie 2017 arata ca generatia Millennials din Romania a preferat atat marci internationale cat si nationale, sustin autorii studiului de piata Best Buy Award Millennials 2017/2018, intr-o comunicare trimisa adplayers. Cercetarea a avut loc pe piata romaneasca printr-un sondaj desfasurat online intre lunile iunie si iulie 2017, pe un esantion de 1.200 respondenti pe generatia Millennials din Romania (varsta cuprinsa intre 18-37 ani).

Dacia a fost votata pe primul loc in categoria autoturismelor, in timp ce Elseve este pe primul loc in categoria sampoanelor de par. De asemenea, generatia Millennials din Romania a decis ca Zuzu este cel mai bun din categoria iaurturilor iar Atifco este cel mai bun din categoria orezului in studiul independent de piata Best Buy Award Millennials 2017/2018 care ofera cel mai bun raport pret-calitate de pe piata romaneasca.

Printre castigatorii editiei 2017/2018 la alte categorii se numara Alpin57 Lux (inghetata), Prigat (suc de fructe), Borsec (ape minerale) Zewa (hartie igienica), Dove (gel de dus), Altex (lant de magazine en-detail cu echipamente de inalta tehnologie), Milka (ciocolata), Hervis (magazine en-detail pentru articole sportive), Asirom (companie de asigurari), Titan (paine, chifle si alte produse de brutarie), Digi (furnizor de televiziune digitala) si Asirom (companie de asigurari).

Potrivit studiului, Unilever a ajuns pe primul loc datorita raportului calitate-pret dintr-un total de 4 categorii care au participat la sondaj, acesta fiind cel mai bun rezultat pe care l-a obtinut o companie in cercetarea de piata Best Buy Award Millennials 2017/2018 in Romania.

Generatia Millennials (cunoscuta si ca Generatia Y) reprezinta valul demografic care a urmat dupa Generatia X. Nu exista date precise pentru a delimita momentele de inceput si de sfarsit ale acestui val. Expertii demografici si cercetatorii au stabilit ca referinta anul nasterii intre 1980 si a doua jumatate a anilor 1990 – inceputul anilor 2000. Generatia Millennials reprezinta grupul demografic care include persoanele care au in prezent varsta cuprinsa intre 17 si 37 de ani.(sursa: Wikipedia).

Generatia Millennial se bazeaza pe informatiile disponibile pe Internet, pe parerile necunoscutilor, accepta cu usurinta produse si servicii noi, vor sa fie inovatori, nu urmaritori, si determina cresterea si dezvoltarea economica. Grupul acestei generatii este cel care are, sau in cativa ani va avea, cea mai mare putere de cumparare ceea ce inseamna ca acum este foarte important pentru fiecare producator si furnizor de servicii sa castige increderea si banii generatiei Millennials prin metode competitive.

Potrivit cercetatorilor Icertias, Generatia Millennial (Y) reprezinta deja cel mai important grup de consumatori de astazi. De exemplu, aceasta este cea mai numeroasa generatie din istoria Statelor Unite – chiar mai numeroasa decat generatia Baby Boom, citeaza autorii studiului din datele Forbes. Datorita schimbarilor semnificative in tendintele curente, mai arata autorii studiului, din ce in ce mai multe companii isi indreapta activitatile de marketing spre generatia Y –Millennials.

Generatia Millennials sau Generatia Y reprezinta astazi, dupa cum sustin autorii cerccetarii, cel mai important grup de consumatori care au ca rezultat studiul inovator Best Buy Award Millennials.

Sondajul ICERTIAS Best Buy Award Millennials 2017/2018 ICERTIAS ([1]www.bestbuyaward.org) in Romania a fost efectuat de organizatia elvetiana ICERTIAS - International Certification Association GmbH ([2]www.icertias.com). Sondajul a avut loc in lunile iunie si iulie 2017 cu ajutorul unui chestionar online, pe un grup de 1.200 romani utilizatori de internet cu varste intre 18-37 ani (Generatia Millennials), pe baza metodei Computer Assisted Web Interviewing - Deep Mind Awareness (CAWI - DEEPMA).

Sondajul de piata Best Buy Award

Companiile nu se pot nominaliza singure si nu pot candida direct la sondajul de piata Best Buy Award. Marcile pot „castiga” statutul de Best Buy Award cu ajutorul produsului sau serviciului lor care castiga locul intai (cel mai mare numar de voturi primite de la consumatori/respondenti) in categoria corespunzatoare din sondajul Best Buy Award. Atunci cand isi indica preferintele respondentii au intalnit intrebari deschise la care au putut mentiona liber, cu cuvintele lor, furnizori de produse si servicii.

Desi nu masoara valoarea marcii sau cota de piata, sondajul Best Buy Award de la ICERTIAS arunca o privire asupra experientelor personale ale clientului, asupra opiniilor, satisfactiei si perceptiilor acestuia, care se folosesc exclusiv pentru a determina raportul pret-calitate al bunurilor si serviciilor de pe piata.

Studiul Best Buy Award al companiei ICERTIAS se desfasoara in conformitate cu prevederile Codexului International pentru Implementarea Sondajelor de Piata si Sociale, care au fost adoptate de Camera Internationala de Comert (CIC) si Asociatia Europeana a Expertilor in Cercetare (ESOMAR).

ICERTIAS este o organizatie de avangarda, privata, independent politic, de certificare si sondare a pietei internationale, care descopera, certifica si recompenseaza companii, produse si servicii de cea mai inalta calitate, indrumand consumatorii din intreaga lume spre cele mai bune produse si servicii oferite de piata. Prin intermediul programelor de certificare Best Buy Award, QUDAL – QUality meDAL si Customers’ Friend, ICERTIAS este prezenta la ora actuala in peste 40 de tari de pe cinci continente. Fondata in Elvetia, in anul 2011, organizatia ICERTIAS este inregistrata ca „ICERTIAS – International Certification Association GmbH” in Registrul Comercial al Cantonului Zurich.

Mai mult in Cercetare, Research


PUBLICITATE: