Rezultatele cautarii dupa : "produse"
Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 29 Ianuarie 2015
Marti, 11 Decembrie 2007
Nou lansata gama de Multivitamine Tymbark se alatura emisiunii “Dansez pentru tine” de la PRO TV, prezenta produsului in seriale cum sunt “Clanul Spranceana” de la Antena 1, “Razboiul Sexelor” de la Acasa TV sau noi productii ca “Anticamera presedintelui” de la PRO TV
Marti, 20 Martie 2007
Google a ales Synergy Communications pentru contul de relatii publice īn Romānia, dupa un concurs īn care "au participat 10 agentii care au fost selectionate si invitate", a declarat pentru AdPlayers, Sandra Pralong - Chairwoman / Founder la Synergy - agentie care a depasit īn finala companiile DC Communications si MMD
Joi, 21 Mai 2009
Noua companie care va gestiona portofolii de publicitate online in cadrul grupului NCH/Netbridge, este definita de fondatori „o existenta juridica in scopuri de trasare mai clara a veniturilor din activitatea desfasurata pe portofoliul de site-uri al grupului NCH”
Miercuri, 02 Iunie 2010
Fostul oficial de la Intact Interactive nu exclude sa mai aiba colaborari punctuale cu grupul condus de Camelia Voiculescu
Marti, 28 August 2018
Sondajul ICERTIAS QUDAL – QUality meDAL HEALTH efectuat in Romania dezvalui produsele si serviciile care ofera cel mai inalt nivel de calitate votat astfel de catre consumatorii romani
Vineri, 22 Aprilie 2016
Intrecerea se adreseaza studentilor sau juniorilor cu varsta cuprinsa intre 18-25 de ani care se pregatesc in domenii precum publicitate, marketing, comunicare, design sau creative writing
Vineri, 11 Februarie 2022
Bruce Willis este imaginea brandului de bauturi energizante HELL ENERGY pentru inca doi ani, ca urmare a reinnoirii contractului dintre producatorul de bauturi energizante din Ungaria si vedeta de la Hollywood.
Miercuri, 12 Iunie 2013
Marcile Dacia, Arctic, Milka, Nokia, Adidas sau Nivea sunt simboluri tipice ale celui mai bun raport calitate-pret (cea mai buna valoare) de pe piata romaneasca, conform unui studiu „Best Buy Award” realizat de organizatia Incertias-- Asociatia Internationala de Certificare GmbH, Elvetia.
Marti, 23 Martie 2021
In Romania exista peste 26 Milioane de conexiuni mobile, 135.6% raportat la populatia tarii, iar 97% dintre romani utilizeaza un smartphone, potrivit raportului Hootsuite: DIGITAL 2021 despre situatia mediului digital la nivel global, dar si aplicat pe fiecare tara in parte, anunta compania.
Vineri, 23 August 2019
Campania semnata de Ogilvy Romania a fost lansata in aceasta vara si este una integrata, sustinuta de spot video si radio, OOH & proiecte speciale.
Miercuri, 03 Decembrie 2008
Pe langa Felix Tataru (GMP) care nu a facut un secret din faptul ca a lucrat inclusiv in aceasta campanie pentru PD-L, pentru proiecte de comunicare politica din campania electorala au mai lucrat si Radu Florescu (Saatchi&Saatchi), pentru 2 condidati PNL, iar pentru alianta PSD+PC, o parte din proiectele de creatie au fost coordonate de Sorin Predescu, fostul Director de creatie...
Joi, 30 Iulie 2020
„Aveam acest eveniment pe agenda de foarte multa vreme, gandit si planificat fara niciun virus pe langa noi. Dar, pentru ca adaptarea este singura arma la indemana, am ales sa punem in prim plan siguranta si am rescris un eveniment glossy intr-un context digital
Joi, 23 Mai 2024
Andrei Bica, Director Financiar, Profi "Rezultatul este influentat totodata de modul nostru de finantare si de cresterea accelerata a ROBOR din ultimii doi ani, care este de 2-3 ori mai mare fata de anul 2021, ceea ce genereaza cheltuieli semnificative cu dobanda. In orice caz, subliniez inca o data faptul...
Luni, 08 Decembrie 2008
Din ianuarie, cotidianul de publicitate, marketing si media AdPlayers internalizeaza vanzarile de publicitate online, pe care le va reprezenta direct pe piata de media, independent...
Vineri, 23 Iulie 2010
12 tiruri de echipamente si logistica, 7 tiruri de accesorii, fara a lua in calcul cele cu frigidere si bauturi, dau startul sambata, 24 iulie caravanei de 3 camioane care va porni...
Vineri, 04 Mai 2007
Campania de primavara se desfasoara in perioada 25 aprilie – 25 mai si vine sa intareasca pozitionarea Mr. Bricolage pe piata Do It Yourself si se bazeaza exclusiv pe comunicare outdoor in Bucuresti
Miercuri, 01 Aprilie 2009
Pepsi Lipton International a adaptat campania internationala semnata de agentia DDB New York cu agentia locala DDB Bucharest, iar contul de media este derulat de agentia Media...
Joi, 03 Noiembrie 2022
Odata cu posibilitatea de a colecta buline in aplicatia Profi, cumparatorii fideli au motive sa treaca pragul magazinelor cu beneficii sigure.
Luni, 17 Februarie 2025
Pe langa Romania, aceasta campanie se lanseaza in alte 9 tari, oferind milioanelor de participanti sansa de a castiga premii incredibile.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:


















