In prezent director interimar, Anca Gheorghe va candida la sefia marketingului si vanzarilor TVR
Miercuri, 12 Ianuarie 2011

Anca Gheorghe, Director Interimar al Directiei Marketing si Vanzari din TVR

( AdPlayers, Iulian Toma ) F
ost consilier pe probleme de marketing al presedintelui-director general al TVR - Alexandru Lazescu, Anca Gheorghe (foto) a fost numita Director Interimar al Directiei Marketing si Vanzari din TVR, incepand cu data de 10 ianuarie 2011. Anterior, pozitia de director de marketing al TVR a fost ocupata de Simona Dobrescu (in perioada 2007-2010).

Contactata telefonic, Anca Gheorghe a declarat pentru AdPlayers ca intentioneaza sa participe inclusiv la viitoarea competitie pentru postul de director de marketing si vanzari. Noua pozitie este una interimara pana cand pozitia de director de marketing si vanzari va fi scoasa concurs, in conformitate cu regulamentele postului public de televiziune.

„Traim intr-o perioada grea, iar criza se simte si la noi. Trebuie sa fim creativi, dinamici, responsabili si extrem deschisi catre client, atat cu telespectorii cat si cu oamenii de business, partenerii nostri, pentru care vrem sa creem produse si oferte tentante, astfel incat sa fie apreciate, si de nerefuzat”, a mai afirmat Anca Gheorghe pentru AdPlayers.

„Sper sa aduc un suflu nou si sa se vada in curand si rezultatele – resurse si potential avem slava Domnului. Trebuie doar sa ne reorganizam, sa ne reasezam pe pozitii, sa taiem din costuri acolo unde este posibil, sa ne facem strategiile si sa trecem la treaba”.

Anca Gheorghe (38 de ani) a fost, printre altele, director de marketing si comunicare la Kanal D Romania (iulie 2008-august 2010), director de marketing in Romania al Grupului Lagardere Active Radio International – Europa FM, Radio 21, VIBE FM (august 2006-iulie 2008), consultant in marketing si vanzari la Radio Romania (februarie-septembrie 2006), director de marketing la TVR (martie 2003-iunie 2006) si director de marketing si comunicare, tot la televiziunea publica (decembrie 2002-martie 2003). Anca Gheorghe a coordonat rebrandingul Televiziunii Romane, realizat in 2004, in colaborare cu Brandient.

Noul interimar de marketing si vanzari al Televiziunii Romane a absolvit Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, specializarea Marketing si Management si are un master in Planificare si Strategie de Marketing, ambele in cadrul Universitatii Al. I. Cuza din Iasi. Anca Gheorghe este doctorand in Marketing si Comunicare Politica la Universitatea Al. I. Cuza din Iasi si doctorand in Marketing si Strategie Media la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii din cadrul Universitatii din Bucuresti.


PUBLICITATE: