Rezultatele cautarii dupa : "produse"
Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 05 Iulie 2010
Alese in urma unor licitatii, potrivit responsabililor de comunicare, Covalact lucreaza in campania “Gustul Adevarat de Tara” cu agentiile Candiso (creatie), Optimedia (servicii de media) si Oxygen PR
Vineri, 04 Mai 2012
Prima agentie specializata in trade marketing, dupa cum spun fondatorii companiei, Brand Support este un business de familie lansat in luna mai a anului 2008 de catre Stefania Harabagiu si Ionut Harabagiu, doi antreprenori cu peste 15 ani de experienta in multinationale si servicii de advertising, BTL, trade marketing, brand management si media.
Vineri, 22 Iunie 2012
Monitorizarea Outdoor (MIP OOH) n-a costat mult daca luam in calcul doar bugetul de 45.000 euro pentru acoperirea costurilor de operare. Cand te gandesti insa ca nici macar 1 euro nu este luat in calcul pentru volumul de munca prestat de furnizorii de outdoor pentru a oferi cheltuielile cu propriile panouri, bugetul este greu de cuantificat.
Joi, 09 Mai 2024
Noul oficial de marketing si comunicare al bancii vine cu 15 ani de experienta in domeniu, pe pozitii locale, regionale si globale, in cadrul unor companii precum Reckitt Benckiser UK si Procter&Gamble
Sambata, 04 Februarie 2006
Noua platforma de comunicare va fi lansata in Europa in prima jumatate a anului 2006 prin intermediului unei campanii semnata Lowe Brindfors, Suedia
Vineri, 05 Mai 2006
Potrivit oficialilor agentiei, Starcom Media este prima agentie de media care a utilizat advertisingul contextual in Romania intr-o retea de site-uri, campania BCR Forward avand o rata de click de 31%
Miercuri, 18 Decembrie 2013
Oficialii de relatii publice nu au comunicat valoarea bugetului. Potrivit unor surse adplayers din piata de media, bugetul Cemacon, inclusiv comunicarea noului rebranding, ar putea fi aproximata la 400-500.000 de euro.
Marti, 18 Octombrie 2005
Viorica Mocanu, Marketing Manager al Konica Minolta BSR defineste adresabilitatea multifunctionalului color 4 in 1 - Bizhub C250 de la Konica Minolta
Vineri, 24 Iunie 2016
Contactat de catre adplayers, Vlad Popovici, Managing Director, Kubis Interactive, nu a dezvaluit valoarea bugetului, motivand ca acesta va depinde nu doar de un pachet de servicii constant livrate ci si de proiecte noi care ar putea fi adaugate in perioada colaborarii.
Joi, 25 Ianuarie 2007
Īn crestere cu 49% fata de anul precedent, Walmark Romānia a īnregistrat, pentru anul 2006, o cifra de afaceri de 13,3 milioane de euro, brand-urile cele mai vāndute fiind ArthroStop, GingkoPrim, Prostenal si MemoPlus
Joi, 18 Ianuarie 2007
"Dupa 9 luni de la lansare, am devenit unul din principalii actori din mass-media locala", a declarat Silviu Ispas (foto), reprezentantul European Media Invest īn Romānia, dupa ce compania a preluat de curānd pachetul majoritar (51%) la ziarele Monitorul de Cluj si Monitorul de Sibiu, EMI detinānd deja si pachetele majoritare la cotidianele Ziarul de Iasi si Obiectiv Editie de Vaslui
Sambata, 23 Iulie 2005
Marca de la Caroli Foods deruleaza noua campanie de imagine sub sloganul "Cest trčs, trčs
raffiné!", concentrata pe gama de Sunca Deliciu
Marti, 05 Octombrie 2010
Cu o cifra de afaceri de 2,35 Milioane EUR in 2009, Al Kamara, fondatorul si CEO al Wave Division, estimeaza ca ar putea sa se apropie de 3 Milioane EUR
Miercuri, 23 Iulie 2014
“Tabloidizarea a ajuns, in sfarsit, si in publicitate” spune Dragos Olteanu, pentru adplayers, despre asocierea campaniei Veneris cu Eminescu
Miercuri, 21 Septembrie 2005
XXL Mega Discount a pregatit pentru clienti, la 4 ani de la intrarea pe piata romaneasca, 180 premii constand in masini de spalat, frigidere, aspiratoare, televizoare sau combine muzicale
Miercuri, 07 Septembrie 2016
Emil Dumitru, Presedintele Federatiei Nationale PRO AGRO vine la Conferinta „Reducem risipa limentara. Pretuim hrana!“
Joi, 11 Februarie 2021
“In momentul de fata, acest segment nu este realmente reprezentat in retailul romanesc, asa ca intervenim pentru a-l oferi,” a declarat Pawel Musial, directorul general Profi. “Dupa parerea mea, putem castiga aceasta piata.”
Luni, 30 Octombrie 2006
Coca Cola HBC au cāstigat "cel mai bun producator", iar Metro Cash & Carry "cel mai bun comerciant", pe baza voturilor partenerilor directi de afaceri exprimate īn cadrul Premiilor de excelenta ale industriei bunurilor de larg consum, eveniment organizat de revista Piata
Vineri, 20 Octombrie 2006
Media Direction a fost desemnata agentia ce se va ocupa cu derularea activitatilor de media ale companiei Vel Pitar, dupa o licitatie care a avut loc īn luna septembrie si la care s-au prezentat, potrivit companiei de media, agentii ca Initiative Media, Starcom,Tempo, Grey sau Odyssey
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:


















