Alecu recupereaza presa de la Ispas. Midas pierde, Goldbach castiga Gazeta de Sud si tinteste 500.000 E
Joi, 05 Septembrie 2013


( adplayers, Iulian Toma ) Dupa reprezentarea pe piata de publicitate a canalelor media radio si online, regia de media Goldbach Romania recupereaza tot grupul Media Sud Management prin intoarcerea Gazetei de Sud in portofoliul regiei de media conduse de Alin Alecu, managerul casei de vanzari.
Cele doua parti au semnat contractul de reprezentare prin care spatiul publicitar al publicatiei va fi gestionat in exclusivitate de catre Goldbach Media.

Tinteste dublarea vanzarilor

Contactat de catre adplayers, Alin Alecu a declarat ca regia tinteste dublarea veniturilor atrase de portofoliul de produse actual si de noile proiecte care vor urma in 2014. Managerul regiei de vanzari nu a dezvaluit numele proiectelor din considerente strategice de dezvoltare.

“Estimam ca peentru produsele de media actuale pot fi atrase in jur de 250.000 euro pe an”, a declarat pentru adplayers Alecu, Director General, Goldbach Romania. “Parteneriatul nostru vizeaza insa si noi proiecte de viitor care ar putea dubla cifra veniturilor atrase anul viitor”.

Colaborarea Goldbach Romania – Media Sud Management se desfasura in ultimii ani pe Radio Sud si gds.ro. Bugetele atrase de presa scrisa erau administrate de Midas Media, regia fondata de Silviu Ispas fostul coleg al lui Alin Alecu in casa de vanzari pe care o conduce astazi, pe atunci Arbomedia.

“Au nevoie de o reprezentare unitara in fata clientilor”

Dincolo de cifre, pierderea bugetului de presa de catre Midas Media si trecerea lui in portofoliul Goldbach Romania demonstreaza ca relatia si experienta vanzarii altor canale – in acest caz, radio si online, impreuna cu integrarea vanzarii canalelor media pe piata de publicitate de catre regia condusa de Alecu a contat mai mult in ochii editorului de continut, decat vanzarea ziarului prin regia fondata de Ispas.

Acelasi lucru, dar cu alte cuvinte, il spune si Adrian Voinea, director general al Media Sud Management, care a mentionat ca “Gazeta de Sud, impreuna cu Radio Sud si celelalte proiecte online si offline pe care le avem in vedere in viitor, au nevoie de o reprezentare unitara in fata clientilor si agentiilor de publicitate”.

Potrivit reprezentantilor companiei, Goldbach Group este lider pe piata regiilor de vanzari din Europa, inclusiv din Romania. Goldbach Romania ofera servicii complexe de reprezentare pentru media electronica, TV, radio, presa scrisa si outdoor prin Goldbach Media precum si in reteaua de site-uri reprezentata de Goldbach Audience.

Mai mult in Licitatii


PUBLICITATE: