Rezultatele cautarii dupa : "prietenii"
Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 08 Mai 2006
Pentru ca la Olimpiadele Comunicarii "a comunica" incepe cu "a citi", JTI Romania, Unilever SCE si UPC premiaza trei concursuri pe teme de comunicare
Miercuri, 29 Noiembrie 2017
Potrivit autorilor, sloganul campaniei VIVO! - "better shopping, better life" transmite mesajul principal al marcii: "VIVO! makes your life easier. "
Luni, 29 Mai 2017
Desfasurata in parteneriat cu Berndes, producator de instrumente de bucatarie cu o istorie de aproape 100 de ani, campania promotionala se desfasoara in perioada 8 mai – 6 august 2017.
Marti, 14 Mai 2024
Peste 430 de copii, reprezentand 26 de echipe de hochei, au fost angrenati intr-un program de meciuri derulat la patinoarul Allianz-Tiriac Arena din Otopeni.
Luni, 02 Aprilie 2007
"Silver Effie reprezinta pentru noi un premiu de echipa, si apartine in egala masura clientului care a crezut in ideea noastra", afirma Laura Tampa, Managing Director la Grey Worldwide Romania
Joi, 06 Decembrie 2018
Nu mai putin de 100 de ore a petrecut Horia la repetitii, iar emotiile cresc odata cu apropierea momentului in care va aparea din nou in fata miilor de oameni de la Sala Palatului.
Marti, 30 Mai 2017
Campanie pentru patiseria congelata Morarita de la Dr. Oetker este semnata de Ogilvy & Mather Romania
Marti, 10 Mai 2005
Parte a portofoliului Carlsberg A/S marca premium provine din Hamburg - locul in care a fost promulgata „Legea germana a puritatii berii”, are PR Tempo si publicitate Graffiti BBDO si Prospero
Luni, 08 Iulie 2019
Partenerii care sustin distractia la Radioplaja sunt: Primaria Municipiului Constanta, AQUA Carpatica Kids, BCR - Banca Comerciala Romana, ETI - Milk Burger, Elmiplant, Fulga, Nivea Sun.
Joi, 22 Iunie 2006
Sub titlul "Tuborg iti elibereaza imaginatia", Prospero semneaza o noua campanie promotionala de vara care, pe langa spotul TV, ce va fi difuzat pe 6 posturi de televiziune, in periada 10-30 iunie 2006, mai cuprinde si adaptari pentru spot radio, POSM-uri in magazine si o linie speciala pentru HoReCa
Miercuri, 05 Decembrie 2018
Intr-o lume in care viata se deruleaza pe ecranele telefoanelor, in care zambetele si discutiile sunt tot mai mult inlocuite de filtrele aplicatiilor, piesa „Traieste frumos” a fost foarte bine primita de public si intens distribuita in mediul online.
Marti, 20 Noiembrie 2007
Secerat astazi la doar 35 de ani, Dan Moldovan (Pilu) uneste cuvintele Alinei Musat (foto)- Spotlight, ale Ancai Gheorghe – Europa FM, multe mesaje anonime dar si tristetea sau lacrimile celor care, desi au sunat astazi la AdPlayers sa dea glas durerii, si-au inecat cuvintele in tacere
Vineri, 30 Septembrie 2016
Potrivit reprezentantilor postului, gradul de acoperire nationala este de peste 90%, prin retelele de distributie prin cablu si prin satelit, emisiunile Agro TV sunt disponibile unui numar de 5.5 milioane abonati/locuinte, aproximativ 15 milioane de persoane.
Marti, 02 Octombrie 2018
In contextul aniversarii celor 20 de ani de existenta, BRAT a lansat noua sa identitate vizuala, care mentine caracteristicile de seriozitate si incredere ale asociatiei si aduce un aer dinamic, modern, in acord cu evolutia din ultimii ani.
Luni, 03 Septembrie 2018
Sambata, 8 septembrie, de la 10:00 dimineata, pe aleile din parcul Lumea Copiilor din Bucuresti, copiii sunt asteptati la joaca si ateliere creative, concursuri cu premii, sport, face paiting, stiinta distractiva, dans si veselie, toata ziua.
Joi, 26 Mai 2005
La festivalul cu acelasi nume ce se va desfasura intre 27 si 29 mai, pe langa muzica, organizatorii au pregatit 160 corturi si 50 de puncte de vanzare a berii cu 100 dozatoare
Joi, 13 Ianuarie 2022
La finele anului 2021, practic al doilea an in pandemie, romanii denota rezilienta si putere de adaptare in fata greutatilor.
Vineri, 27 Mai 2005
Agentiile si intrarile la Sectiunea Cel mai bun spot TV dintr-o categorie
Vineri, 23 Octombrie 2020
Prin campania Modele pentru viitor, Teach for Romania si Ogilvy, alaturi de GroupM, au lansat o invitatie catre toti cei care vor sa investeasca in educatie pe termen lung.
Vineri, 11 Noiembrie 2005
Flanco World din Brasov a fost promovat local pe televiziune, radio, presa scrisa si outdoor, evenimentul de lansare fiind organizat de McCann WorldGroup, prin agentia Momentum
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:



















