Rezultatele cautarii dupa : "presa scrisa presa online"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Luni, 17 Iunie 2024
											
											 „Studiul de Audienta Outdoor (SAO) a devenit o constanta a industriei de media si publicitate din Romania, atingand in prezent un nivel optim de acoperire: peste 75% din panourile publicitare din Romania isi evalueaza rezultatele de audienta in SAO, care acopera toate orasele cu peste 100.000 de locuitori din...
										Miercuri, 27 Martie 2024
											
											 In 2023, investitiile in publicitate in cele 4 medii (online, OOH, radio si presa scrisa) au atins aproximativ 740 de milioane de euro (valoare calculata utilizand preturile de lista/ratecard), inregistrand o crestere de aproximativ 12% fata de 2022
										Miercuri, 31 Martie 2021
											
											 Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT), in cadrul sedintei Adunarii Generale, a ales noul Consiliul Director pentru mandatul 2021-2023 si a lansat proiectul „Publicitate responsabila in media de incredere”
										Vineri, 12 Martie 2021
											
											 In PRESA SCRISA tiparita, campania s-a desfasurat in perioada 17 iunie – 31 decembrie 2020, prin publicarea a aproximativ 9.000 de machete in aproximativ 200 de publicatii. In Online- campania s-a desfasurat in perioada 12 iunie – 31 decembrie 2020, prin afisarea de peste 3,14 miliarde de ori a...
										Joi, 13 Septembrie 2018
											
											 Infiintat in februarie 1998, printr-un proiect al fundatiei Freedom House de catre 33 de membri fondatori, Biroului Roman de Audit Transmedia (BRAT) s-a numit initial Biroului Roman de Audit al Tirajelor si a avut ca obiectiv, pentru inceput, verificarea independenta si obiectiva a cifrelor de difuzare ale...
										Joi, 30 August 2018
											
											 Cu o experienta jurnalistica de peste 28 de ani in presa scrisa, TV, radio si online, Horia Ghibutiu debuteaza ca scriitor, cu un volum inedit, nascut din ideile si notitele publicate initial pe Facebook pentru prietenii sai.  
										Fosta publisher VIVA!, Unica si Avantaje, Cristina Stanciulescu este Celebrities PR Manager la ProTV
										
										
										Marti, 01 August 2017
											
											Cu o experienta de peste 25 de ani in presa, activand in radio, presa scrisa si online, in perioada 2012-2015 Stanciulescu a fost publisherul revistelor VIVA!, Unica, Glamour, Avantaje si Pshychologies. Din 2016 pana in prezent a fost redactor-sef life.ro.
										Joi, 10 Noiembrie 2016
											
											Freedom House Romania si Revista 22 angajeaza om de vanzari de publicitate pentru proiectele de presa scrisa online si evenimente speciale
										Joi, 22 Septembrie 2016
											
											In timp ce jucatori de pe piata energiei precum CEZ, Enel sau eon anunta experiente cu consumatorul de zece ani, fosta companie de stat Electrica, acum o companie cu capital majoritar privat, rupe diferentiatorul de experienta cu consumatorul cu peste un secol de „Poveste a Luminii”.
										Vineri, 09 Septembrie 2016
											
											 Biroul Roman de Audit Transmedia a publicat pe siteul asociatiei cifrele de difuzare aferente perioadei aprilie-iunie 2016 pentru cele 96 de publicatii care au depus declaratiile in conditii reglementate.
										Marti, 12 Aprilie 2016
											
											De la inceputul lunii aprilie, suporturile de publicitate stradale ale companiilor Phoenix Media si Seaview Advertising au fost incluse in Monitorizarea Investitiilor in Publicitatea OOH (MIP OOH) realizata de catre Biroul Roman de Audit Transmedia
										Joi, 24 Martie 2016
											
											 In cadrul Adunarii Generale a asociatiei, membrii asociatiei au ales componenta Consilului Director care va coordona activitatea BRAT pentru urmatorii doi ani: 
										Marti, 27 Octombrie 2015
											
											 
											
											
										Miercuri, 05 August 2015
											
											 Jurnalistii din presa scrisa, audiovizuala sau online, jurnalistii independenti, bloggerii sunt invitati sa trimita pana in data de 15 august articole de presa care documenteaza incalcari ale dreptului la viata privata sau ale regimului datelor cu caracter personal.
Miercuri, 19 Iunie 2013
											
											 Implementata prima data in Romania  pentru organizatia Samusocial de Saatchi & Saatchi Romania dupa o idee Saatchi &Saatchi Berlin, campania "Zilele Sperantei"/ "Days of Hope" in care oameni fara adapost au prezentat jurnalele meteo a facut valuri in Germania, Elvetia, Rusia, Polonia si Serbia
										Publicitatea Facebook din RO in crestere. Vanzarile locale se conserva. Dragos Stanca, Thinkdigital.
										
										
										Luni, 08 Aprilie 2013
											
											 „Primul trimestru a marcat o crestere pe site-urile internationale, in special pe platforma Facebook”, a declarat pentru adplayers Dragos...
										Luni, 25 Februarie 2013
											
											 Cu aproximativ 2 Mil. EUR din Goldbach Media si 2 Mil. EUR din Goldbach Audience pe anul 2012, noua divizie Goldbach Outdoor Network are ca tinta 1.000 de panouri si 300-500.000 EUR din OOH
										Joi, 15 Septembrie 2011
											
											Estimata de surse din piata la un buget de 70.000 – 100.000 EUR, inclusiv creatia spotului, oferta limitata din campania “Beneficii pe viata la preturi mai...
										Marti, 01 Februarie 2011
											
											 Estimata de AdPlayers la un buget de 100 - 150 Mii EUR, campania „Redescoperim energia” pentru GDF SUEZ Energy Romania are loc in urma unei licitatii locale de proiect
										Luni, 17 Ianuarie 2011
											
											Comunicarea dezvoltata de agentia condusa de Mihai Craiu contine trei spoturi TV si trei spoturi radio care se vor difuza pe posturi TV si radio nationale, la care se adauga...
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								



.jpg)














