2 Mil. EUR din Goldbach Media. 2 Mil. EUR din Goldbach Audience. Vrea 300-500.000 din OOH.
Luni, 25 Februarie 2013
 (Adplayers, Iulian Toma) Cu o cifra de afaceri de aproximativ 2 Mil. EUR din Goldbach Media si 2 Mil. EUR din Goldbach Audience in anul 2012, noua divizie Goldbach Outdoor Network are ca tinta 300-500.000 EUR din OOH pentru regia de vanzari Goldbach.

Daca in prezent in cele doua companii din cadrul grupului Goldbach Romania lucreaza 29 de persoane, proiectul de Outdoor va reuni un numar de 6 profesionisti ai regiei.

„In anul 2012 am inregistrat cresteri semnificative pe Goldbach Media - compania prin care regia deruleaza business-ul offline ( print, radio, TV)- unde vom inchide anul cu o cifra de afaceri de cca. 2 milioane EUR, cu aproximativ 25% mai mare decat in 2011, si o scadere pe Goldbach Audience unde vom incheia tot cu cca. 2 milioane EUR” a declarat pentru adplayers Alin Alecu, managerul regiei Goldbach Romania.

„Pentru 2013 estimam in continuare crestere semnificativa pe Goldbach Media - in parte si datorita noului proiect OOH - si o revenire la o crestere moderata de 10-15% pe Goldbach Audience”.

Planurile Outdoor ale Goldbach.

Romania nu este singura tara in care Goldbach dezvolta operatiuni pe piata de outdoor. La nivelul grupului Goldbach mai exista activitati de OOH Digital in Elvetia si Austria. Avand in prezent 500 de panouri in 25 de orase, noua divizie Goldbach Outdoor Network are ca tinta peste 1.000 de panouri.

„Fiind primul an de proiect ne vom concentra in paralel, pe langa vanzari, pe extinderea retelei existente. Ne propunem ca, pana la sfarsitul lunii iunie, sa acoperim toate orasele importante din Romania si sa avem peste 1.000 de panouri. Pentru anul acesta ne propunem sa atragem bugete de cca. 300 - 500.000 EUR”, a declarat pentru adplayers Alin Alecu, Managing Director al regiei Goldbach Media.

De ce OOH? „Lansarea proiectului de Outdoor a venit in mod firesc pentru a inchide practic cercul principalelor tipuri de canale media pe care le reprezentam”, a motivat managerul Goldbach Media, care spune ca regia este singura care ofera in portofoliul sau un pachet de servicii integrat cu outdoor.

„Avem proiectele noastre "clasice": presa scrisa si online la care am adaugat radio local in 2009 si TV local in 2011. Era asadar natural sa ne preocupam si de outdoor, mai ales in contextul in care multi dintre partenerii nostri detin retele de panouri in orase importante din Romania” 

Schimbarile politice locale vor schimba si piata OOH

Managerul Goldbach estimeaza ca schimbarea puterii politice locale va aduce schimbari importante privind amplasarea panourilor outdoor in 2013. „Ma astept ca la nivelul multor orase importante din Romania sa se produca schimbari semnificative in ceea ce priveste amplasarea panourilor pe domeniul public. Sa nu uitam ca au avut loc alegeri locale, in multe localitati s-a schimbat puterea locala, campaniile electorale (cele 3 din 2012) s-au terminat si, probabil, in multe orase importante se vor modifica regulamentele referitoare la panotaj. Aceste modificari pot avea un impact semnificativ in publicitatea outdoor clasica. Ma astept insa la o crestere a investitiilor in proiecte speciale, in proiecte indoor in centre comerciale si in panourile digitale”.  

Mai mult in OOH


PUBLICITATE: