100-150 mii euro GDF Suez, la Ogilvy si Zenith
Marti, 01 Februarie 2011
( AdPlayers, Iulian Toma )

Grupul Ogilvy a dezvoltat campania „Redescoperim energia” pentru compania GDF SUEZ Energy Romania, in urma unei licitatii locale de proiect organizata la sfarsitul anului trecut si castigat de Ogilvy One. 

Estimata de AdPlayers la un buget cuprins intre 100 – 150 Mii EUR, comunicarea dezvoltata de echipa agentiei Ogilvy se deruleaza pe canale nationale si locale, avand componente in presa scrisa, OOH si Online.

Administrat de Zenith Media, din iinformatiile AdPlayers, contul de media GDF Suez este aproximat de surse din piata de media intre 300.000 si 400.000 EUR pe an.
 

De la Ogilvy Group, echipa care a contribuit la realizarea campaniei este formata din Loredana Caradimu – Unit Business Director, Ogilvy One, Oana Radu – Account Director, Dani Macarie – Creative Director, Traian Aron – Art Director, Costin Bogdan – Copywriter, Cristian Serban – AV Producer.

Marketingul si comunicarea GDF SUEZ Energy Romania au fost reprezentate de Nicoleta Coconcea – Marketing Manager, Florina Pinzaru - Marketing Communication Manager si Amalia Anghel, Responsabil Comunicare Corporate.

Mai mult in Licitatii

PUBLICITATE: