Rezultatele cautarii dupa : "pozitionarea"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
AdPlayers internalizeaza vanzarile de publicitate
Luni, 08 Decembrie 2008
 Din ianuarie, cotidianul de publicitate, marketing si media AdPlayers internalizeaza vanzarile de publicitate online, pe care le va reprezenta direct pe piata de media, independent...
TV, Teo, 23
Headvertising creste cozonac cu Grania
Marti, 03 Mai 2005
Botezata de "nasii" de la FutureBrand, faina de la Pambac a derulat campania de promovare in urma unei licitatii “consultate” de Roland Berger
Propaganda repozitioneaza Paduden
Luni, 23 Iulie 2007
Agentia de publicitate Propaganda repozitioneaza Paduden, de la Terapia Ranbaxy, ca medicament impotriva durerilor din perioada menstruala
BrandTailors numeste Gata, pentru 10%
Marti, 24 Octombrie 2006
Pambac  îsi stabileste un obiectiv de 10% cota de piata de la lansarea pastelor Gata, iar lansarea va fi însotita de o comunicare puternica atât în mediile conventionale, cât si la nivelul raftului
Gourmet are reteta Delicata de la Saatchi & Saatchi
Sambata, 23 Iulie 2005
Marca de la Caroli Foods deruleaza noua campanie de imagine sub sloganul "C’est très, très… raffiné!", concentrata pe gama de Sunca Deliciu
Stejar intra in Nationala de rugby
Joi, 28 Iunie 2007
Potrivit agentiei Brands & Bears, noua campanie are ca punct de plecare parteneriatul cu echipa nationala de rugby a Romaniei, iar pentru spotul tv a fost ales un regizor fost jucator al sportului cu balonul oval
Bugetul de comunicare Philips TV pentru Europa, la Weber Shandwick. In Romania, la McCann PR.
Luni, 09 Ianuarie 2017
 TP Vision a desemnat Weber Shandwick ca agentie de lifestyle PR si social media in Europa, pentru brandul licentiat Philips TV.
Digital Ads acuza: Boom nu poate trasa mai clar venituri
Joi, 21 Mai 2009
 Noua companie care va gestiona portofolii de publicitate online in cadrul grupului NCH/Netbridge, este definita de fondatori „o existenta juridica in scopuri de trasare mai clara a veniturilor din activitatea desfasurata  pe portofoliul de site-uri al grupului NCH”
Time Out prin Cable Direct
Luni, 08 Mai 2006
Regia de media condusa de Vlad Tudosie (foto) reprezinta exclusiv vanzarile de publicitate ale editiei in limba romana ale revistei Time Out, contractul fiind valabil pe 2 ani
Graffiti BBDO scrie Lucruri incomode
Joi, 23 Martie 2006
Conceptul noului spot semnat pentru Romania Libera continua Nopti nedormite, campania fiind difuzata incepand din 17 martie pe TVR1, B1TV, Realitatea TV, Antena 3,  Prima TV, National Geographic si AXN la care se adauga radio, print si outdoor
Evenimentul zilei s-a schimbat cu Headvertising
Joi, 23 Iunie 2005
Ziarul care si-a schimbat forma si continutul din 20 iunie are potrivit celor mai recente date 78.423 exemplare vandute si o audienta in mediul urban de 709 mii de persoane
Buget: 500.000 EUR. Piata: 1,5 Mil. Hectolitri. Staropramen intra pe piata Ursus, Holsten si Ciuc.
Miercuri, 20 Iulie 2011
 Cu o creatie semnata de Passion Communications din Praga, o agentie de publicitate din tara de origine a marcii, comunicarea pentru piata romaneasca a berii Staropramen este administrata de agentiile locale Lowe & Partners (adaptare creatie si strategie) si Initiative (media).

Medic One administreaza doua spoturi si o campanie print impotriva durerilor de ficat pentru Siliphos
Marti, 17 Mai 2005
Campania pentru Innovatics Laboratories Romania a fost construita impreuna cu agentia Initiative in urma castigarii unei licitatii desfasurate la inceputul anului
Graffiti BBDO face casting la puscarie pentru Yale
Luni, 23 Aprilie 2007
Apeland la un departament fictiv de testare si cercetare format din spargatorii de profesie, compania ASSA ABLOY si Graffiti BBDO lanseaza o campanie pentru brandul Yale care se difuzeaza incepand cu luna aprilie timp de doua luni
Noul atac la kitsch de la Gradina de Sud
Miercuri, 01 Martie 2006
Sub sloganul "nu-i fain de san valantain", campania de la GAV Scholz&Friends Bucuresti are o serie de executii de print "care fac apel la traditia romaneasca de inceput de martie si resping moda importata a sarbatorii Sf. Valentin in cel mai pur stil kitsch"
Cum a fost 2014? 1,5 Mil EUR, in crestere cu peste 50% la Infinit Solutions si o agentie de 400.000 EUR
Luni, 12 Ianuarie 2015
 “In 2014, Infinit Solutions Agency a avut o crestere de peste 50% fata de 2013 ajungand la peste 1.500.000 Euro cifra de afaceri” a declarat pentru adplayers Report Alex Cernatescu, CEO al agentiei.
Business de agentie de 50-100.000 euro pe an. Licitatia Selgros, la Propaganda.
Luni, 13 Mai 2013
Comunicarea este declinata atat in print cat si spot TV. In afara costurilor de creatie si productie, din informatiile adplayers numai business-ul anual de agentie se ridica la un volum de 50-100.000 de euro.
Sunshine se gateste la The Ad Store
Luni, 20 Noiembrie 2006
Campania The Ad Store pentru marca de orez Sunshine din portofoliul Tasty Company debuteaza cu spotul TV sub sloganul "Nu se lipeste, daca bine se gateste", fiind deja difuzat pe posturile TV Acasa si TVR 1, din 15 noiembrie 2006
Ardealul vrea crestere de 50%, dupa procesul de re-branding
Marti, 10 Octombrie 2006
BrandTailors a finalizat în septembrie re-brandingul pentru pateul Ardealul, aflat în portofoliul Orkla Foods Romania din luna aprilie a anului 2005, având ca obiectiv declarat cresterea cu aproximativ 50% a cotei de piata în volume
Creatie de 250.000 –300.000 EUR pentru Ambitia Ursus
Joi, 05 Noiembrie 2009
 „Ursus este cel care se bucura mai putin de victoria de acum pentru ca deja o urmareste pe viitoarea”, explica Elena Stanciu, Account Director la Papaya, punctul de plecare al noului spot TV „Ambitia” pentru marca de bere
« 2 3 4 5 6 »