Creatie de 250.000 –300.000 EUR pentru "Ambitia" Ursus
Joi, 05 Noiembrie 2009
CAMPANIA: URSUS "AMBITIA"

Film / TV / Cinema:  
Ursus "Ambitia"
Print:
Ursus "Spargatorul"
Print:
Ursus "Muntele"
Print:
Ursus "Racheta"

Agentie: Papaya Advertising
Product/Brand: Ursus Premium
Advertiser: Ursus Breweries

Agentie de media: United Media




( AdPlayers.ro, Iulian Toma )

Bugetul de creatie al noii campanii Ursus "Ambitia" semnata de Papaya este cuprins intre 250.000 EUR si 300.000 EUR potrivit unor surse apropiate contului de comunicare.

Contactati de AdPlayers, oficialii agentiei conduse de Robert Tiderle au refuzat sa comenteze cifrele vehiculate, invocand confidentialitatea informatiilor contractuale. Creatia Ursus a fost castigata de Papaya, in urma unui pitch incheiat in vara acestui an, dupa ce anterior a fost administrat de Publicis Romania.

Referitor la  pozitionarea Ursus, din noul spot, Elena Stanciu, Account Director, a afirmat: „Odata cu noua platforma de comunicare, Ursus ne arata cum este sa nu te multumesti cu ceea ce ai facut pana acum, sa ai mereu o alta tinta, un plan nou si sa te tii de el”. Ursus este cel care se bucura mai putin de victoria de acum pentru ca deja o urmareste pe viitoarea”.

Potrivit coordonatoarei de cont de la Papaya, conceptul noii creatii Ursus este despre Ambitie, si rezoneaza direct cu valori umane de baza ale vremurilor noastre - astazi oamenii fac lucruri, construiesc, duc batalii pentru a-si vedea planurile puse in aplicare. Merg pe drumul lor si asta va face si brandul Ursus, va lupta sa progresez, sa inoveze, sa pastreze intotdeauna standardele de calitate.

Campania (vezi executiile alaturate )



Elena Stanciu de la Papaya a mai afirmat ca planul de comunicare Ursus include canale TV si cinema cu executii de 60 si 30 de secunde. Pentru presa si outdoor exista 3 executii - "Spargatorul" (foto, sus)"Muntele", si "Racheta" , in care produsul este actorul principal. Contul de media Ursus Breweries este administrat de United Media.

Potrivit directoarei de cont, filmarile pentru noul spot si post-productia s-a realizat la Abis Studio. „Au fost 3 zile de filmare, cu destul de multe aventuri. Nu am facut un top al momentelor dificile, ar fi destul de greu sa evaluezi echipa de filmare cocotata pe peretele abrupt al unui defileu versus cascadorul care trebuia sa stea sub apa pana hotara echipa”, a mai spus Elena Stanciu.

Pe langa echipa agentiei de publicitate, noua campanie a implicat si participarea unei echipe de la Ursus: Renaud Thiers - Group Brand Manager, Harry Ioncica - Senior Brand Manager, Olivia Neacsu - Brand Manager, Andrei Lascut - Junior Brand Manager. Din partea agentiei Papaya au lucrat: Robert Tiderle - Creative Director, Elena Stanciu - Account Director, Petru Cuciuc - Art Director. Regizorul spotului este Yariv Gaber, iar DOP -  Avi Karpik.

Echipa de productie a fost formata din Gabi Antal, Adrian Dumitrescu - Director de productie, Adriana Ionica - Flame Artist, Sergiu Negulici - 3D Artist, Theo Penciu - Montaj.


PUBLICITATE: