EXCLUSIV: Iulian Padurariu este noul executiv local de la Scala JWT
Miercuri, 12 Mai 2010


 (AdPlayers, Iulian Toma)

Fostul director de marketing la Murfatlar si unul dintre fondatorii Trout & Partners Romania, Iulian Padurariu (foto) este noul executiv local instalat de la sefia agentiei de publicitate Scala JWT, potrivit unor surse AdPlayers din piata de publicitate.

Petra Hoyos detinatorul majoritar al companiei (68%) si totodata Business Director CEEMA la JWT (locata atat la Bucuresti cat si la Viena ) nu a putut fi contactata pentru a comenta informatia, insa este de asteptat ca in zilele urmatoare anuntul sa fie facut si oficial.

In ultimii doi ani, Iulian Padurariu a lucrat de la Viena pentru biroul de consultanta de marketing Trout & Partners Romania, companie unde, din anul 2005, este unul dintre fondatori, alaturi de Daniel Micu si Adinel Tudor. Potrivit informatiilor AdPlayers, Padurariu mai este inca asociat al biroului local de consultanta, parte din reteaua internationala cu acelasi nume infiintata de Jack Trout.

Noul manager de la Scala JWT si-a inceput cariera la McDonald’s, inca de la intrarea retelei de restaurante fast-food in Romania, companie unde a ajuns „Business Consultant”. Ulterior a facut parte din echipa manageriala Policolor-ul, imediat dupa privatizarea din 1998, unde a contribuit la schimbarea celui mai mare producator de vopsea al Romaniei comuniste, intr-un jucator cu produse orientate pe valorile economiei de piata.

La scurt timp dupa  ce a parasit, in 2000, parasit pozitia de director de marketing Policolor, Padurariu lucreaza pentru pozitionarea Murfatlar, o veche podgorie locala cu o imagine “de stat”, pe care alaturi de agentiile Next Advertising si Cap, o aduce in cativa ani in pozitia de leader al pietei de vinuri. Tot la Murfatlar contribuie la povestea Unirea, un brandy care inregistreaza o crestere spectaculoasa a vanzarilor intr-un interval de timp relativ scurt, alaturi de aceleasi agentii de publicitate, si nu mai putin celebrului personaj Dorel.

Multipremiate pentru eficienta campaniilor, vinurile Murfatlar si brandy-ul Unirea reprezinta doar o parte din portofoliul grupului Murfatlar Romania si Eurocafe, in care si-a adus contributia. Alte proiecte la a caror dezvoltare a contribuit fostul marketing Murfatlar, sunt Hanul Ars (rachiu), Sao (lichior), Ackerman (cafea) si Zaraza (Vinars).


PUBLICITATE: