Rezultatele cautarii dupa : "plan"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 5 6 7 8 9 »
Arctic prezinta ,,functii din viata ta in noua campanie de imagine. Publicis Dialog - lead agency, Infinit Solutions - digital, Image PR - relatii publice
Vineri, 26 Iulie 2019
 Din echipa de campanie fac parte agentiile: Publicis Dialog – lead agency, Infinit Solutions – digital agency, image PR - relatii publice si comunicare si Stereotip – productie video, avandu-l pe Andrei Tanase in rolul de regizor.
Campania ,,Doneaza sange constant, singura din Romania premiata la IPRA Golden World Awards (GWA) 2019.
Joi, 11 Iulie 2019
“In numai o luna de la lansarea campaniei, am reusit sa avem alaturi de noi, in premiera, majoritatea grupurilor de presa din Romania" a afirmat pentru AdPlayers Lavuinia Chican, Senior Partner McCann PR, despre c
Solutii alternative de energie ca sa ajungi la festival. ,,Green Race to UNTOLD cu ENGIE si McCann PR
Vineri, 05 Iulie 2019
 ENGIE Green Race to UNTOLD este o componenta a campaniei de comunicare dedicate asocierii dintre brandul ENGIE si festivalul UNTOLD, dezvoltata de McCann PR. Lansata sub headline-ul „Simte energia umana la UNTOLD! Cu ENGIE ai surse de energie regenerabila. Si la festival, si acasa”, campania aduce in...
	Argint din 1857 de inscrieri la Cannes Lions 2019 in categoria PR pentru Internet's residency exam - REGINA MARIA, McCann PR si McCann Bucharest
Vineri, 21 Iunie 2019
 „Internet’s residency exam” (Internet vs. Rezidentiat), campania Retelei de sanatate REGINA MARIA, alaturi de McCann PR si McCann Worldgroup a castigat miercuri seara Silver Lion la categoria PR din cadrul Cannes Lions 2019. Categoria a inregistrat 1857 de inscrieri, din 67 de tari, dintre care 242 au ajuns pe...
,,Cand vorbim despre #fakenews, respectiv #dezinformaredigitala, vorbim despre un continut digital hibrid, foarte greu de definit Alina Bargaoanu, SNSPA, la conferinta Fake News
Vineri, 07 Iunie 2019
Conferinta a fost urmarita online, in direct, de peste 4.000 de persoane, iar intr-o saptamana de la desfasurarea evenimentului sunt inregistrate mai mult de 26.000 de vizualizari, cumulate, pe pagina de Facebook a ARRP Romania si in reteaua privesc.eu, operatorul care a transmis live online evenimentul.
Apa Nova si Primaria Capitalei au lansat la Fantanile Urbane din Piata Unirii noua editie a spectacolului de apa, muzica si lumini SIMFONIA APEI
Luni, 06 Mai 2019
Incepand de sambata, 4 mai, Fantanile Urbane din Piata Unirii- unul dintre cele mai importante puncte de atractie ale orasului, care plaseaza Bucurestiul pe harta destinatiilor turistice din Europa, readuce un nou sezon de spectacole in zilele de weekend (de vineri pana duminica) pana la finalul lunii octombrie.
Aranjamente florale cu tematica pascala de la FlorariaMobila.ro
Joi, 25 Aprilie 2019
 Mix-ul de aranjamente decorative pentru Paste cuprinde mai multe optiuni, de la coronite pentru decorat usa, la celebrele aranjamente tip „flori in cutie” asezonate cu oua pictate, pana la aranjamente florale in culori solare explozive cu un artificiu pe placul Iepurasului – morcovi pe post de...
 Noua campanie de imagine ,,Suntem de-ai locului'', La Doi Pasi. Co-productie METRO Cash & Carry, Porter Novelli si casa de productie Stay Sharp
Miercuri, 17 Aprilie 2019
Retailerul METRO Cash & Carry lanseaza o noua campanie pentru reteaua de francize soft LaDoiPasi. Denumit „Suntem de-ai locului”, proiectul aduce in prim-plan modul in care magazinul devine locul de intalnire in comunitate, unde antreprenorul insusi este gazda.
De data asta votez. Fosta MTV si Pro FM, Oana Tache se alatura campaniei lansata de Parlamentul European in tarile membre
Luni, 08 Aprilie 2019
 Oana Tache devine parte a campaniei „This Time I'm Voting/ De data asta votez”, care se desfasoara in toate statele membre ale Uniunii Europene si va lansa, in premiera, o serie de vloguri cu rol de constientizare si informare despre importanta votului. 
Cambridge Assessment English a desemnat Centrul Cultural de Limba Engleza Shakespeare Bucuresti cel mai bun centru de pregatire la categoria pas-cu-pas
Vineri, 05 Aprilie 2019
In 2018 Cambridge Assessment English a lansat in premiera in Romania Preparation Centre Awards pentru a recompensa cele mai bune centre de pregatire pentru examene. Din cele 73 de scoli din cursa pentru a doua editie a Preparation Centre Awards din Romania, Centrul Cultural de Limba Engleza Shakespeare din Bucuresti a...
Seniorii marketingului la Effie Talk. Iuliana Nedelcu (Coca-Cola Romania), Laura Barbu (Vodafone), Monica Eftimie (KFC, Pizza Hut, Taco-Bell, Paul ) si Daniel Filip (Dacia, Groupe Renault)
Luni, 25 Martie 2019
 #effiethinking for Marketers, al treilea seminar al seriei Effie Talk, va avea loc miercuri, 3 aprilie, incepand cu ora 16.00, la Institute, the Café (Strada Știrbei Voda 104-106).
Open for Talent. KPMG lanseaza primul automat de recrutare pentru studenti
Vineri, 15 Martie 2019
 In campania de recrutare, KPMG pune fata in fata candidatul si tehnologia, prin intermediul unui  automat, care va putea fi utilizat in timp real de catre studenti, incepand cu jumatatea lunii martie. Acesta va fi plasat, pe rand, in interiorul mai multor universitati din Bucuresti, dar si in cadrul...
500.000 de euro in primul weekend la cinema in Romania. Captain Marvel, distribuit de Forum Film
Marti, 12 Martie 2019
 Cea mai recenta lansare a Studiourilor Marvel si primul film al MCU cu o femeie super erou in rol principal, „Captain Marvel”  a inregistrat recorduri din primul weekend la cinema, adunand incasari de 2,4 milioane de lei in Romania.
Cu peste 8 ani de experienta in comunicare si marketing digital, Raluca Duta este noul Digital Manager pentru cele patru divizii L'Oreal Romania
Marti, 05 Martie 2019
Cu peste 8 ani de experienta in comunicare si marketing digital, Raluca Duta preia pozitia de Digital Manager in cadrul L'Oréal Romania, devenind astfel coordonatorul intregii activitati de digital la nivelul companiei pe cele patru divizii - - Luxe, Larg Consum, Cosmetica Activa, Produse Profesionale
Incidenta cancerului, crestere semnificativa in 2018. Medic clujean recunoscut international pentru serviciile in razboiul cu boala
Marti, 29 Ianuarie 2019
 In topul organelor afectate de aceasta boala se claseaza cancerul de san, cel digestiv si cel de prostata.
AFI Cotroceni isi invita fanii sa incerce experienta #EXTRASHOPPING cu reduceri de pana la 70%-90%
Miercuri, 23 Ianuarie 2019
 „Daca de sarbatori in centrul atentiei au fost cei dragi si i-ai surprins cu cele mai frumoase cadouri, lunile acestea AFI Cotroceni te invita sa profiti  de perioada reducerilor, pentru ca vei avea ocazia sa descoperi cele mai bune deal-uri si surprize” a declarat Andra Grigorescu, Marketing...
AFI Ploiesti sustine in continuare clubul Ploiesti Basketball
Marti, 22 Ianuarie 2019
 Pentru al treilea an consecutiv, AFI Ploiesti sustine clubul Ploiesti Basketball, alaturi de care spera sa aduca un plus de valoare comunitatii si rezultate frumoase pentru orasul Ploiesti, anunta responsabilii de comunicare de la Republika.
Skanska Romania a obtinut pre - certificarea WELL Building Standard pentru proiectele sale
Marti, 15 Ianuarie 2019
 Compania este primul dezvoltator de cladiri de birouri din Romania care introduce si implementeaza in proiectele sale WELL, singura certificare care evalueaza performanta spatiilor de lucru in functie de influenta avuta asupra sanatatii si confortului utilizatorilor.
Istoria puterii papale, documentar in serial la TVR 1. ,,Habemus Papam: o istorie a puterii''
Vineri, 11 Ianuarie 2019
 Producatorii Nancy Glass si Jon Hirsch ne propun o serie documentara ce are in prim plan unul dintre marii conducatori: Papa – un lider mondial cu putere militara, politica si religioasa. Jon Hirsch, producatorul executiv al seriei, are o experienta de peste 10 ani, fiind nominalizat la premiile Emmy pentru...
Telekom simplifica oferta rezidentiala cu 5-5-5 euro si 6 luni Netflix gratis. Campanie Leo Burnett, Media Investment, Bakers si V and O Communication
Luni, 03 Decembrie 2018
 Operatorul de servicii pune accent pe continutul neliniar, ce reprezinta la 68 % pe pietele cu acces la Internet mai mare. Segmentul tanar din Romania este deja pe continut neliniar in proportie de 60%
« 5 6 7 8 9 »