HEINEKEN Romania lanseaza, pe piata locala, noul sortiment Ciuc Radler fara alcool - Visina si Lamaie
Luni, 19 Iulie 2021

La 9 ani de la lansarea pe piata din Romania, Ciuc® Radler continua cu lansarea sortimentului Visina si Lamaie, fara alcool. Pana in 2023, compania se va asigura ca doua optiuni fara alcool sunt disponibile pe majoritatea pietelor sale. In Romania, portofoliul HEINEKEN cuprinde in acest moment 7 optiuni fara alcool: Heineken® 0.0, Birra Moretti® 0.0, Golden Brau® 0.0, si 4 sortimente Ciuc Radler® cu 0 alcool.

AdPlayers. info

La 9 ani de la lansarea pe piata din Romania, Ciuc® Radler continua cu lansarea sortimentului Visina si Lamaie, fara alcool, anunta producatorul, Heineken Romania.

Noua varianta aduce in prim plan gustul de visina – un gust dulce-acrisor,  indragit de consumatorii din Romania. Produsul aduce o noua propunere de gust aliniata preferintelor consumatorilor pentru bauturi din fructe rosii, diferita de sortimentele existente pe piata locala, o categorie dominata de variante cu gust de citrice.

„Lansarea unui nou sortiment Ciuc® Radler este una fireasca, avand in vedere rolul de pionierat pe care l-am avut in aceasta categorie, dar si ca raspuns la o cerere crescuta din partea consumatorilor pentru mixurile de bere cu aroma si fara alcool. Suntem entuziasmati ca putem oferi consumatorilor o varietate mai mare de mixuri surprinzatoare de bere si suc, ce reflecta dorinta brandului de a trezi simturile oamenilor si de a-i incuraja sa se bucure din plin de viata”, a declarat  Sharon Anette, Director de Marketing, HEINEKEN Romania.

Disponibil la nivel national, in magazinele retailerilor, in varianta de ambalaj doza de 330ml.

Odata cu lansarea sortimentului, Visina si Lamaie, brandul Ciuc Radler® lanseaza si o campanie de comunicare ce isi propune sa inspire consumatorii sa abandoneze rutina zilnica si sa incerce lucruri noi, surprinzatoare si sa fie spontani. Mixurile Ciuc Radler® iti trezesc simturile si te incurajeaza sa traiesti momentul, intr-un mod relaxat si echilibrat.

Ciuc Radler®, primul brand care a lansat un mix de bere si limonada, pe piata locala, isi intregeste portofoliul de mixuri surprinzatoare, care include alte trei varietati: Lamaie si Lime, Zmeura si Lamaie, Citrice si Menta. Intreg portofoliul Ciuc Radler® este adus la viata prin retete de calitate premium, din ingredient 100% naturale, fara coloranti si conservanti artificiali.

Potrivit producatorului, Ciuc Radler® aduce varietate de gust si raspunde nevoilor consumatorilor, sustinand un consum moderat de alcool, prin oferirea unei alternative fara alcool, ce acceseaza ocazii de consum variate, care adreseaza toate momentele din zi. Parte a strategiei de sustenabilitate si responsabilitate a HEINEKEN, Brew a Better World 2030, promovarea consumului responsabil este unul dintre angajamentele cheie ale companiei, la nivel global oferind peste 130 de optiuni de marci fara alcool.

Compania promite sa investeasca in inovatii pentru portofoliul sau cu un continut scazut sau fara alcool, pentru a facilita accesul consumatorilor la astfel de optiuni, in functie de preferinta si de ocazie. Pana in 2023, compania se va asigura ca doua optiuni fara alcool sunt disponibile pe majoritatea pietelor sale. In Romania, portofoliul HEINEKEN cuprinde in acest moment 7 optiuni fara alcool: Heineken® 0.0, Birra Moretti® 0.0, Golden Brau® 0.0, si 4 sortimente Ciuc Radler® cu 0 alcool.

Mai mult in Campanii,


PUBLICITATE: