Prima campanie globala din cadrul noii platforme de comunicare Real Magic, Coca-Cola.
Vineri, 01 Octombrie 2021

Brandul Coca-Cola prezinta Real Magic, noua sa platforma globala de marketing, si dezvaluie “Hug”, o noua abordare a emblematicului logo Coca-Cola.

AdPlayers. info

Coca-Cola lanseaza prima campanie a noii filosofiei globale de brand si platforma Real Magic, care promite sa invite oamenii sa se bucure de adevarata magie a umanitatii. Potrivit reprezentantilor de comunicare, noua platforma reprezinta o reafirmare a promisiunii brandului – de a uni si inspira oamenii zi de zi – printr-o abordare relevanta a contextului in care traim.

Real Magic este prima platforma globala de brand Coca-Cola lansata din 2016 pana in prezent. Aceasta este prezentata impreuna cu noua identitate vizuala Coca-Cola si o noua viziune asupra logo-ului, ce va fi transpusa in toate campaniile de marketing ale brandului. Inspirat din reprezentarea logo-ului pe ambalajele emblematice, designul logo-ului “Hug” prezinta varianta curbata a celui precendent pe sticlele si dozele de Coca-Cola, pentru o oferi o identitate vizuala ce reda conceptul momentelor de magie din comunicarea Coca-Cola.

“Coca-Cola este un brand al contrastelor: modest, dar emblematic, autentic, dar misterios, real si, totodata, magic”, a declarat Manolo Arroyo, Chief Marketing Officer la The Coca-Cola Company. “Filosofia platformei Real Magic isi are radacinile in convingerea ca aceste contraste pot face ca lumea sa devina un loc mai interesant – o lume alcatuita din oameni extraordinari, oportunitati neasteptate si momente incredibile. Totodata, aceasta surprinde esenta brandului Coca-Cola: un gust autentic de nedescris, unic, un dram de magie pura.”

,,Platforma a fost construita pe baza invatamintelor acumulate in ultimele 18 luni, acelea care ne-au aratat ca putem gasi magie peste tot in jurul nostru, atunci cand suntem uniti in momente neasteptate, care transforma cotidianul in extraordinar. De asemenea, platforma scoate in evidenta multele experiente contrastante pe care le traiesc noile generatii, in incercarea de a gasi armonie si conexiune intr-o lume virtuala si divizata” anunta oficialii de relatii publice ai noii campanii.



Pentru a da viata conceptului Real Magic, odata cu adoptarea logo-ului “Hug”, Coca-Cola colaboreaza cu artisti, fotografi si ilustratori. Trecand totul prin propria viziune, ei vor interpreta magia de zi cu zi in moduri care redau spiritul incluziv si colectiv, pastrand totodata individualitatea si expresivitatea. Printre partenerii de design sunt si: Wieden+Kennedy London, KnownUnknown si Kenyon Weston.

“Real Magic nu este un simplu slogan sau o campanie singulara: este o filosofie si o promisiune a brandului pe termen lung, ce vor influenta si ghida toate campaniile de marketing si comunicare ale brandului Coca-Cola”, a declarat Arroyo.

Platforma Real Magic se lanseaza printr-o noua campanie intitulata “One Coke Away From Each Other” (“La o Coca-Cola distanta unii de altii”). Fiind o impletire a lumii reale cu cea virtuala, “One Coke Away From Each Other” este metafora care ilustreaza credinta in faptul ca ceea ce ne uneste este mai presus decat ce ne separa si celebreaza umanitatea din fiecare dintre noi. Spotul, care a fost lansat in mediul digital pe 27 septembrie, pune in discutie abilitatea brandului Coca-Cola, ca simbol al comuniunii, de a conecta universuri separate pana acum, pentru a crea Real Magic. De asemenea, acesta aduce in prim plan trei nume foarte cunoscute in lumea gamingului: DJ Alan Walker, Aerial Powers si Average Jonas.

Pentru crearea campaniei “One Coke Away From Each Other”, Coca-Cola a colaborat cu agentia de advertising BETC London, precum si cu regizorul Daniel Wolfe si Mathematic, specialist in productie gaming si CGI.

Campania include si executii pentru social media, digital si OOH. Pe anumite piete, Coca-Cola va oferi consumatorilor, incepand cu data de 11 octombrie, sansa de a castiga diverse premii, cu ajutorul codurilor ascunse in spot. Pe parcursul spotului sunt ascunse 25 de coduri. Prin colaborarea cu Brand Partnership Studio din cadrul Twitch, platforma interactiva de livestreaming, creatorii Twitch vor debloca alte 10 coduri, impreuna cu vizitatorii, in cadrul sesiunilor live pe canalele lor Twitch. Ca parte a campaniei, Coca-Cola va oferi premii consumatorilor care descopera codurile secrete si le introduc pe un micro-site dedicat tarilor participante: www.coca-cola.com/realmagic. Castigatorii vor avea sansa sa primeasca o parte din fondul de premiere Bits, un instrument virtual destinat sustinerii stream-erilor Twitch, prin intermediul unei tombole organizate de Coca-Cola.

“Prin crearea platformei Real Magic, ne dorim sa-i implicam pe consumatori printr-un ecosistem de experiente personale si inedite”, a adaugat Arroyo. “Campania ”One Coke Away From Each Other” a fost dezvoltata pentru si cu ajutorul unei comunitati care asteapta  experiente diferite de tot ceea ce a oferit Coca-Cola pana in prezent. Pentru dezvoltarea acestei campanii, am colaborat cu cei mai buni creatori, specialisti in gaming, cu Twitch si alti parteneri pentru a ne gasi locul intr-o realitate complet diferita de ce stiam pana acum. Ceea ce este de-a dreptul fascinant.”

Mai mult in Campanii

PUBLICITATE: