Rezultatele cautarii dupa : "online"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Engie (fosta GDF Suez) continua campania de imagine cu McCann PR
Joi, 11 Ianuarie 2018
 Campania tactica de comunicare „Energia inspira energie” realizata de McCann PR se va derula pe o perioada de doua luni, dupa cum au declarat pentru adplayers responsabilii de relatii publice si este o campanie de comunicare integrata, cu o componenta principala de ATL, constituita dintr-un spot TV de...
Banca Comerciala Romana, IKEA, Borsec, L'Oreal si OMV - marci de top pentru Milenialii din Romania. Studiu QUDAL - QUality meDAL
Luni, 20 August 2018
 Cercetarea ICERTIAS QUDAL – QUality meDAL MILLENNIALS 2018/2019  s-a  desfasurat prin intermediul unui sondaj online pe piata romaneasca in timpul lunii iunie 2018, pe un esantion de 1.200 de respondenti – Milenialii din Romania (Varsta 18-37).
Zitec devine primul furnizor agreat din Romania al platformei de solutii e-commerce in cloud VTEX
Joi, 12 Septembrie 2019
 Cu sediul central in Marea Britanie, platforma VTEX este la baza a peste 3.000 de magazine online, din peste 25 de tari, si este utilizata de branduri de top, precum McDonald’s, Walmart, Sony, Stanley Black&Decker, Motorola, Samsonite.
 Consumul de video online va creste cu 19,8% pe an, la 30.1 mld USD in 2018.
Joi, 28 Iulie 2016
 Potrivit cercetarii Zenith, acest lucru va duce la 31,3% cota cheltuielilor de publicitate aferenta video online in cadrul display-ului digital, fata de 26,7% in 2015.
Digital marketing vandut 40% din prima zi. Proiectul inaugureaza cursurile Infinit Academy
Marti, 19 Iulie 2016
 Trainingul intensiv Infinit Academy face parte dintr-o serie de cursuri de digital marketing si online media ce va debuta in luna august si care variaza intre 150 si 250 euro pe zi pentru fiecare persoana ( +TVA )
Petrisor Obae - pe cont propriu cu paginademedia
Miercuri, 08 Octombrie 2008
Fost jurnalist de media la Evenimentul Zilei, si deocamdata singurul autor de la paginademedia.ro, Petrisor Obae spune ca noul produs online...
Fashion House si Stefanini Infinit (Infinit Agency) continua colaborarea in 2021 si mai departe
Miercuri, 14 Aprilie 2021
 Colaborarea dintre Fashion House si Stefanini Infinit a inceput in 2019, bazandu-se pe o continua deschidere spre evolutie si dezvoltare a prezentei in online a celui mai mare parc de retail amplasat in vestul capitalei, la km 13 pe autostrada Bucuresti-Pitesti.
Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia Primul Gold Lion la Cannes pentru agentii independente
Marti, 28 Iunie 2016
 „Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia” au luat primul Gold Lion la Cannes pentru agentii independente, dupa cum anunta autorii campaniei recent premiate la festivalul de publicitate.
Romanii sunt mai cumpatati in asteptarea Craciunului si Anului Nou. Vor cheltui cu 12% mai putin decat anul trecut pe mancare, cadouri si decoratiuni. Reveal Marketing Research
Marti, 19 Decembrie 2023
 Anul acesta, romanii isi vor petrece Craciunul acasa (56%) sau in vizita la cei dragi (39%). 32% din bugetul alocat sarbatorilor de iarna se va cheltui pe mancare si bauturi, 28% pe cadouri si 11% pe decoratiuni si atmosfera festiva. 4 din 10 romani au cumparat cadourile de Craciun in avans sau au plasat comenzi...
Dacia da start primei campanii de publicitate pe bloguri
Marti, 28 August 2007
Agentia Media Direction si 13 posesori de bloguri in frunte cu autorul Zoso.ro - Vali Petcu (foto), au convins Dacia ca blogul este la fel de bun ca orice alt suport media Online, luand-o inaintea unui alt proiect de publicitate pe acest segment, anuntat de Blog Agency - o agentie al carei business vrea sa valorifice exclusiv interesul comunicarii prin intermediul jurnalelor online
Top 3 reclame ale noului CD Saatchi & Saatchi, Johan Ohlson: Pilsner Urquell, Carlbserg, Siemens Cleaning Ladies.
Miercuri, 04 Ianuarie 2012

Johan Ohlson a dezvaluit in exclusivitate pentru AdPlayers ca, desi nu pot fi comparate din punct de vedere al investitiilor in comunicare, ii plac deopotriva campaniile online pentru Pilsner Urquell, campaniile TV Spot & Teaser Trailers pentru Carlsberg. In topul primelor trei reclame ale suedezului se mai afla o campanie care i-a marcat si cariera profesionala:...

''If it ain't broken, don't fix it''. Sorina Diaconu, Marketing Director, Medlife Group pastreaza Media Investment (Media), Jazz (creatie), Live Marketing Action (BTL), Starcom si Conversion (digital)
Joi, 04 Octombrie 2018
Medlife Group pastreaza furnizorii de servicii de marketing care functioneaza in planurile de comunicare: Media Investment (Media), Jazz (creatie), Live Marketing Action (BTL), Starcom si Conversion Marketing (online si digital)
Romanii nu vor sa revina la munca fata-in-fata, ci la calatorii si iesiri in oras! De ce le este dor romanilor in contextul pandemiei?
Joi, 10 Decembrie 2020
 ,,In prezent, apare o nevoie mai mare de evadare, iar motivatia emotionala este mult mai puternica in aceasta perioada plina de stres. Calatoriile reprezentau o forma de evadare din viata obisnuita, o departare de la stresul cauzat de munca si de alte responsabilitati. Astazi, posibilitatea "evadarii...
Hartiile creative “Curious Collection invita designerii la concursul “Curious Story
Vineri, 21 Mai 2010
 Sustinut in Romania si de cotidianul online de publicitate, marketing si media AdPlayers, competitia se desfasoara in peste 20 de piete unde se distribuie hartiile creative...
Catavencu a semnat: exclusiv BOOM.ro
Joi, 29 Septembrie 2005
Agentia de publicitate online administreaza exclusiv spatiul online pentru revista Academia Catavencu, ziarul Cotidianul, saptamanalul B 24 FUN, site-ul Radio Guerilla, revista ID - Idei in Dialog, revistele lunare Tabu, Superbebe, Aventuri la pescuit si Bucataria pentru toti
Internetics WebSpace a vândut magazinelor online dar nu si blogurilor
Miercuri, 04 Octombrie 2006
Competitia în cadrul careia se premiaza cele mai bune site-uri, portaluri si blog-uri, sau care ofera vizitatorului mijloace de tranzactionare, informare sau petrecere a timpului liber a convins 35 de magazine online, a pierdut blogurile personale si a aliniat la starturi diferite Realitatea TV, ProTv si Antena3
Dupa 28 de presa, Horia Ghibutiu scoate o carte. #InTimpCeTuDormeai, la Editura Trei
Joi, 30 August 2018
 Cu o experienta jurnalistica de peste 28 de ani in presa scrisa, TV, radio si online, Horia Ghibutiu debuteaza ca scriitor, cu un volum inedit, nascut din ideile si notitele publicate initial pe Facebook pentru prietenii sai.  
Asociatia IAB Romania vs IAB Romania, cu Stan Faryna
Luni, 14 Mai 2007
Oficialii de comunicare ai posesorului licentei IAB pentru Romania afirma: "In ultimele doua saptamani, dl. Stan Faryna si echipa sa IAB au studiat modalitatile de colaborare cu membri industriei de publicitate online. Domnul Stan Faryna este incantat de faptul ca membri ai acestei industrii precum Cristian Petriceanu de la Netbridge si Mihai Fanache, Mediacafe au gasit oportunitati...
De ce a dat Gazeta Sporturilor 250.000 EUR pe iPad?
Luni, 04 Iulie 2011
 Din 40.000 de tablete iPad cat sunt estimate ca navigheaza astazi in publicatiile online din Romania, din estimarile Gazetei Sporturilor, aproximativ 20.000 consuma site-urile din jurul nucleului gsp.ro, al Gazetei Online. O masa critica de consumatori suficient de mare pentru a determina...
Cine se uita la The Money Channel?
Miercuri, 18 Iunie 2008
Cercetarea s-a realizat de catre Gfk pe un esantion reprezentativ de 1.522 de persoane, iar datele au fost colectate in perioada 15 aprilie - 19 mai prin intervievarea online, pe site-ul www.tmctv.ro, a persoanelor...