IMAGE finalista la IPRA Golden World Awards
Sambata, 22 Iunie 2013

foto: Gala IPRA
 Golden World Awards 

 (adplayers, Iulian Toma) Agentia de relatii publice si comunicare IMAGE este finalista la IPRA Golden World Awards 2013. 
Inscrisa in categoria ,,Healthcare”, campania ,Medicamentele nu sunt bomboane” desfasurata in anul 2012 pentru Asociatia Romana a Producatorilor Internationali de Medicamente (ARPIM) a intrat in finala competitiei ce recunoaste excelenta in PR.

Ajunsa anul acesta la cea de-a 21-a editie, IPRA Golden Awards este una dintre cele mai importante competitii de PR la nivel mondial. 
Jurizarea finala a competitiei va avea loc la inceputul lunii iulie, iar Gala de Premiere va avea loc in toamna. 

,,Ne bucura mult nominalizarea acestei campanii in cadrul celei mai prestigioase competitii internationale de comunicare si relatii publice, cu atat mai mult cu cat este printre cele mai complexe proiecte realizate de echipa noastra specializata pe Healthcare anul trecut” a declarat Florina Badea, Account Manager IMAGE PR.

„Prin intermediul campaniei am abordat un fenomen sensibil, dar foarte raspandit, acela al automedicatiei ca decizie luata de parinti pentru copiii lor. Am reusit printr-un mix de comunicare (media relations, online communication, BTL si comunicare cu Key Opinion Formers) sa transmitem targetului mesajul principal al campaniei. Nominalizarea la IPRA este o alta confirmare a rezultatelor de impact ale acestui proiect”, a mai spus sefa de proiect.

Mai mult in Festival


PUBLICITATE: